Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rakastunut itseäni 14 vuotta vanhempaan mieheen ja ikäeromme pelottaa

Vierailija
15.01.2008 |

Onhan mies kuitenkin reilusti vanhempi. Mies on muutama vuosi sitten eronnut kahden lapsen isä, lapset alle kouluikäisiä ja asuvat äitinsä kanssa. Mulla on kanssa pieni lapsi (2-vuotias), jonka kanssa asun, lapsen isä tapaa säännöllisesti lasta.

Olemme nyt 23 ja 37 ja kauhulla laskeskelen, että kohta mies on jo neljäkymppinen, viisikymppinen jne. Haluaisin myös lisää lapsia, mutta opiskelut vielä kesken (pari vuotta) ja sitten mies onkin jo neljässä kympissä. Lapsilla tulisi olemaan jo melko vanha isä. Muuten mies on aivan ihana, mutta pelottaa tosiaan ikäeron tuomat mahdolliset vaikeudut. Mies on ihan ikäisensä näköinen eli ei edes mitenkään nuoremman näköinen, joten ikäero on ihan näkyvää.

Onko kenelläkään kokemusta näinkin isosta ikäerosta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan naimisissa ja 1 yhteinen lapsi. Hyvin menee ja kaikki toimii

Vierailija
2/5 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä on ollut... Toista odotellaan, eikä hirvitä yhtään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ikäero vielä mitenkään näy, mutta tietysti välillä miettii sitä, että mies lähtee eläkkeelle esimerkiksi paljon ennen minua ja sitten, kun minä pääsen, voi mies olla jo tosi räähkä ja sairas, eikä päästäkään yhdessä matkustamaan yms. Toisaalta elämä on nyt tässä ja huomisesta ei muutenkaan tiedä. Jaksava ja nuorekashan tuo mies vielä on, mutta onhan se fakta, että ikäkin alkaa jossain vaiheessa näkyä!

Mutta toisin en valitsisi. Meidän suhde on erittäin hyvä, joten kuuntele sydäntäsi ap!

Vierailija
4/5 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on työkaveri joka on 11v. nuorempi ja ihan romuna kun ei huolehdi itsestään. On ikäistään vanhemman näköinenkin.

Vierailija
5/5 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä vähän isommastakin ja pelkästään positiivista :). kaksi lasta ja elämä mallillaan. raihnaisuus ei ole tosiaankaan iästä kiinni vaan myös asenteesta. eipä kukaan nuorempikaan voi taata pitkää terveyttä, vaikka se ehkä tilastollisesti olisikin todennäköisempää. tilastot ei tosielämässä lämmitä ;), rakkaus sen sijaan niin tekee :D. ja rahasta ei tosiaan meillä ole kyse....