Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollain muulla näin karseat ovulaatio-oireet???

Vierailija
15.01.2008 |

Hirveä kipu, joka säteilee reiteen asti. Lisäksi maha on turvonnut potkupallon kokoiseksi ja nestettä kerääntynyt muutenkin kilon, parin verran: naamaa pöhöttää ja sormukset ei mene sormiin. Tiedän, että tämä on huomenna ohi, mutta joka kuukausi sama juttu. Onko kellään muulla tämmöistä? Kipu on tosiaan niin hirveä, että se lähes invalidisoi. Ja se TURVOTUS...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsa turpoo jo ihan mielettömästi, aina vitsailen miehelle, että taas olen raskaana ku vatsa pömpöttää. Nykyään olen myös tosi pahalla päällä ennen menkkoja. Joskus oikein havahdun itsekkin miten oikein käyttäydyn ja pitää yrittää hillitä itsensä mikä on aika vaikeaa. Normaalisti olen tosi rauhallinen ja hiljainen.

Vierailija
2/5 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tulee pariksi päiväksi huono olo. Tuo muuten alkoi vasta ensimmäisen lapsen saatuani, sitä ennen nauroin " höpöhöpö" , jos joku valitti ovisoireita. Limatkin ovat tulleet tutuiksi, niitäkin pidin ennen vainoharhaisten höpötyksinä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta ja synnytys synnytykseltä tilanne pahentunut ja samoin nuo oviskivut. Lisäksi menkat todella runsaat, käytännössä menkkojen ekana päivänä olen sidottu kotiin koska tamponi-side -yhdistelmää saa vaihtaa tunnin välein.

Tuntuu niin kuin menisi puolet kuukaudesta pilalle, kun kierto on tämmöinen =/ Harkitsen jo melkein kohdunpoistoa, jos sillä pääsisi tästä eroon.

Vierailija
4/5 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka olikin sitten helppo saattaa alulle! Eikä minullakaan ennen lapsia ollut minkäänlaista käsitystä ovulaation ajankohdasta.

Vierailija
5/5 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kierrettäis toisella puolella alavatsaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän