Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin 35 tuntia syömättä

Vierailija
29.05.2024 |

Rahat loppui maanantaina ja äsken vasta kävin ostamassa ruokaa kun tuli työmarkkinatuki. Kauhee nälkä on kyllä suomessa tuet on liian pienet eikä niillä saa kuukaudeksi ruokaa koska laskutkin pitää maksaa. Töistä tienasin 75 euroa mutta saman verran tuesta otettiin pois. Ei ole järkeä käydä töissä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ollut 9 päivää syömättä koska en saanut palkkaa tilipäivänä. En sitten saanut muualtakaan rahaa eikä sossusta saanut mitään apua. Jouduin sairaalaan sitten olin liian heikossa kunnossa. Muistaakseni poliisi teki tutkinnan siitä ja sossua syytettiin rikoksesta.

Olin 22 vuotias silloin, nyt 49 vuotias.

Vierailija
2/11 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ollut edes kaurapuuropakettia, tuosta olisi syönyt monta päivää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus ollut 9 päivää syömättä koska en saanut palkkaa tilipäivänä. En sitten saanut muualtakaan rahaa eikä sossusta saanut mitään apua. Jouduin sairaalaan sitten olin liian heikossa kunnossa. Muistaakseni poliisi teki tutkinnan siitä ja sossua syytettiin rikoksesta.

Saitko mitään korvausta ?

Vierailija
4/11 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaasto on terveellistä. Suolistosi kiittää.

Vierailija
5/11 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vastaava tilanne tulee. kaupan eteen  rohkeasti kerjäämään vaikka leipää, tai naapurilta

Vierailija
6/11 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pätkäpaasto on terveellistä. Suolistosi kiittää.

Pätkäpaasto ei ole tuollainen.

Vierailija
7/11 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain minä lopulta , se oli sellanen tilanne että työnantaja oli vissiin tehnyt konkurssin ja riiteli vakuutusyhtiön kanssa ja sen takia en saanut palkkaa mutta ei kertonut minulle ettei palkkaa ollut tulossa. Sain sitten ne palkat tukina sossusta mutta siinä meni 2 kuukautta ja vuokrakin jäi maksamatta.

Vierailija
8/11 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä mittasin aloittajan ajaksi 35 minuuttia, se ehkä hänestä tuntui 35 tunnilta.

Terveisin Pate naarurista

Vierailija
9/11 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain minä lopulta , se oli sellanen tilanne että työnantaja oli vissiin tehnyt konkurssin ja riiteli vakuutusyhtiön kanssa ja sen takia en saanut palkkaa mutta ei kertonut minulle ettei palkkaa ollut tulossa. Sain sitten ne palkat tukina sossusta mutta siinä meni 2 kuukautta ja vuokrakin jäi maksamatta.

Karsean kuuloinen homma. Työntekijää rankaistiin ja helpommalla olisi päässyt vain olemalla tuilla.

Vierailija
10/11 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ollut edes kaurapuuropakettia, tuosta olisi syönyt monta päivää.

Juu, aina kannattaa olla 1-2 pkt kaurahiutaleita hätävarana, halvimmat maksaa n 55c/pkt.

Vierailija
11/11 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkaa kaupassa pyytämään. Kyllä te näätte kenellä on varaa ihan vaikka ostoksista. Voin ostaa kauraryynejä tms. muutamalla eurolla. Rahaa en anna, eikä edes ole yleensä käteistä mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi