Ammatti, jossa et ikinä haluaisi työskennellä?
Kommentit (29)
Miten joku jaksaa huorata itseään kaikki päivät ja ylipäätään ei tylsisty kuoliaaksi???
- puhelinmyyjä
- imurikauppias tai mikä tahansa kauppias oikeastaan
- account manager (hieno titteli myyjälle)
- tai hlö joka työskentelee lasten huostaanotossa, poliisina tai oikeastaan missä tahansa, missä näkee tämän elämän raadollisuuden
Mä luulen, että mun olisi melko vaikeaa työskennellä aseteollisuudessa, tupakkateollisuudessa tai lähetyssaarnaajana. Mun pitää jollain lailla uskoa työni merkitykseen ja hyötyyn, joten noilla aloilla olisin todella epämukavassa asemassa.
Sen verran olen hoitotyötä kokeillut, että en varmaan parhaimmillani siinä olisi.
En myöskään pappi. Tai mikään yksitoikkoinen paikallaan tehtävä työ.
Toinen on kentällä toimiva poliisi, mä en pystyis koskeen niihin humalaisiin, oksennukselta haiseviin ihmisiin.
kyllä mä ihan antaumuksella omat lapseni ja perheeni hoidan, mutta en kyllä haluaisi olla lastenhoitaja työkseni.
vanhustyö ja vammaistyö ei todellakaan onnistuisi, mulla ei pinna kestä " höppänöitä" , vaipanvaihdoista puhumattakaan.
eikä muukaan hoitotyö kyllä käy.
arvostan kaikkia hoitoalan työntekijöitä suuresti, mutta ei vaan sovi mulle.
Itsekin olen hoitaja ja ymmärrän täysin, että läheskään kaikki eivät pystyisi siihen työhön. Moni on sen sanonutkin myös minulle suoraan...
-Pappi/diakoni/kanttori -> kirkko ei ole mua varten, ei todellakaan.
-Maanviljelijä -> asuin elämäni ensimmäiset 22 vuotta maatilalla ja tiedän, ettei tuolla lyö leiviksi ellei sulla ole isoa laumaa elukoita.
-Siivooja -> paha atooppinen iho ei kestä siivoustyötä + polveni reistailee aika ajoin.
-Tarjoilija/kokki/baarimikko/leipuri -> muuten ok, mutta en tykkäisi tehdä kaiket päivät ruokaa ja tuo polvi ei kestä pitkää päivää seisomista.
-Huora -> tartteeko tuota selittää?
-Turkistarhaaja -> sama juttu tässä..
-Puhelinmyyjä -> yhden kesän tein tätä hommaa opiskeluaikoina ja ei kiitos enää! Vittumainen ammatti, jossa saa mummojen haukut niskaansa.
-Virastotyö, missä joudut istumaan koko päivän neljän seinän sisällä -> mä kaipaan ihmisten pariin ja tulisin hulluksi tuossa tilanteessa.
en mäkään pystyisi tekemään hoivatyötä.
mutta osaatsä sorvata ja hitsata. ja toleranssit kohdalleen?
en loukkaannu, jos et osaa/kiinnosta pätkääkään.. =D mua kiinnostaa, ja osaan!
voisi tehdä mun työtäni. Ihan oikeesti mua loukkaa, mutta enemmänkin niiden hoidettavieni puolesta.
se etten ITSE haluaisi työskennellä hoitoalalle, ei tarkoita ettenkö arvostaisi heitä jotka sillä alalla ovat!
Mutta mä en myöskää mistään hinnasta haluaisi olla lähihoitaja. Siivota toisten paskoja, kusia, ja oksennuksia. Vaihtaa vaippoja ja antaa peräruiskeita. Nostella ja käännellä raihnasia jne.
Ei se ei vaan sopis mulle. Kaikki kunnia heille jotka sitä kuitenkin tekevät!