Tilitystä henkisestä pettämisestä!!
Sain eilen miehen kiinni ns. henkisestä pettämisestä. Oikeestaan sama mulle onko fyysistä vai henkistä pettämistä silti.
Tuntuu pahalta,nöyryytetyltä. Mitä jää jäljelle kun luottamus menee.
Saako sitä takaisin? On soitellut ja tavannut ja lähetellyt viestejä,fyysistä ei ole kuulemma ollu. Mitään syytä ei ole osannut kertoa, vanha tuttu nainen joka otti yhteyttä vuosien takaa ja siitä se lähti.
Mitä teen? työkaluja asian selvittämiseen!!?? Tuleeko luottamus takaisin? Onko tälläinen aina parisuhteen loppu? En tiedä mitä ajatella saatikka tehdä.
En kaipaa provo huutoja enkä ilkeilyä..vinkkejä kokemuksia ainoastaa.
Kiitos.
Kommentit (12)
fyysisyys olis ollu vaan ajan kysymys!! Itse sen kieltää, ei ole mitään ollu eikä olis tullukkaan mutta nehän on vaan pettäjän sanoja, eikä juuri nyt tunnu kovin uskottavilta!
Ap.
En usko että jää tähän, jotenkin siltä tuntuu. Ja henkistä pettämistä nimenomaan on olemassa.
ap.
Et voi pitää miestäsi talutushihnassa ja kieltää käymästä kahvilla ja puhumasta muille ihmisille. Sen sijaan voit olla loukkaantunut siitä että hän ei arvosta tai rakasta sinua. Siihen ei tarvita kriteereiksi henkisiä tai fyysisiä pettämisiä, vaan ihan teidän kahden välinen kokemus ja tunne.
Miten on, onko ongelma teidän suhteessa eikä siinä onko muita ja millä asteella?
on selvää pettämistä..vehdataan toisen kanssa seläntakana. 2 haistaa ihan omaa persettään vaan.
älä välitä ap..noita haistattelijoita on aina. ota aikalisä ja mieti asioita ihan rauhassa pari päivää :) tsemppiä.
Mies sanoi samaa että kun kaikki on niin hyvin niin ei käsitä itsekkään mitä meni tekemään. Tavata saa vieraita se on selvä..mutta jos ne on naamioitu puhelimeen miehen nimellä ja kaikki tehdään salassa niin tuskin on kyse ihan ystävyydestä siinä tilanteessa.
Ap.
on täällä julmia taas!! pää pystyyn ap. Mä oon selvinny pettämisestä ja se on sunkin kohdalla mahdollista.
ihmiset ihastuu se on selvä. mutta ei tarvii aina jatkaa kontaktia.. jos jokaiseen ihastumiseen pitää yhteyttä ja salassa vielä niin kovin on heikolla hangella. mä hyväksyisin panon ennemmin ku henkisen yhteyden toiseen naiseen joka tehdään salassa. miksi sitä sit salataan jos on vaan ystävyyttä..
Ja kyllä se vaan on totta, että ei kukaan voi tulla kahden ihmisen väliin, jos asiat on hyvin. Mä en ois voinu kuvitellakaan pettäväni miestäni vielä pari vuotta sitten. Silloin me vielä puhuttiin ja halittiin ja rakasteltiin ja oltiin perhe. Nykyään me ollaan kaksi ihmistä, jotka huolehtii yhteisistä lapsista. Ei ole enää " meitä" .
Sitten kun tielle sattui ihana (valitettavasti varattu) mies, joka ymmärsi mua ja mun tilannetta, enhän mä voinut jättää tilaisuutta käyttämättä! Toistaseks me vaan jutellaan ja tapaillaan ihan viattomasti " kavereina" , mutta kumpikin tietää, että on vain ajan kysymys, milloin petetään " oikeasti" .
Kannattaa pitää se oma parisuhde kunnossa, ei silloin kukaan halua pettää ketään.
Ainahan se uusi on paljon kiinnostavampi kuin vanha, on mistä tahansa kyse.
Juu, ymmärrän kyllä jos ihastuu, eikä siinä ole mun mielestäni mitään pettämisen tapaista. Mutta minkä salassa tekee, on pettämistä.
Itse petin kans miestäni tuolla tavalla joskus, ja luulen, että jos tilanne olisi jatkunut, olisin ajautunut ihan fyysisiinkin touhuihin... Eiköhän se liene miehelläsikin kiikarissa.
Tai sitten olen vain liian negatiivinen. Totuushan on, että en tunne miestäsi.
Paha sanoa, pääsetkö tästä yli vai et ja kannattaako siis luottaa mieheen, vai ei.