Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on normaali karvojen määrä naisella?

Vierailija
14.01.2008 |

Mulla on tosi paksut säärikarvat jos en aja niitä, samoin navan alapuolella karvoja ja leukaankin välillä puskee niitä. Tuleeko musta mies? Ikä 35 v.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka paljon/missä/minkälaisia karvoja hänellä on? Saatais vähän vertailua...

Vierailija
2/7 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kuinka paljon/missä/minkälaisia karvoja hänellä on? Saatais vähän vertailua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainalokarvat kuopan alueella ok, yksittäinen karva kasvoissa (alle 10kpl) ok, Untuvainen ylähuulenpäällys on ok mutta tummilla se vaan näkyy paremmin ja Säärissä nyt lähes kaikilla vähänkään tummemmilla on ajettavaa. Reisissä, selässä, navan alla, pakaravaossa, näkyvät viikset: Ne on ylimääräistä.

Itselläni on PCO ja olen siitä onnekas, että häpykarvat pysyy itsestään aisoissa, leuassa kasvaa pari karvaa silloin tällöin ja ne voi onneksi nypätä pois. En siis kärsi hirsutismista.

Kannattaa googlata hirsutismi.

Vierailija
4/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös jalat täynnä tummia, paksuja karvoja, myös reisistä. En edes tiedä, mihin häpykarvat loppuvat ja mistä jalkakarvat alkavat... :(

Partaa ei ole, mutta ohuita viiksikarvoja on. Eivät ole onneksi paksuja tai pitkiä.

Alavatsalla on karvoja ja alaselässäkin vähän. Kädet ovat pitkän, mutta ohuen karvan peitossa. Myös varpaissa on paksuja, tummia karvoja.

En tiedä onko normaalia, vai ei, mutta kyllä sitä tuntee itsensä omituiseksi ja todella miettii, onko tulossa mieheksi tms. :(

Vierailija
5/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja löysin tällaisen määritelmän (duodecimin sivuilta):

Liialliseen karvoitukseen viittaavat karvoituksen lisääntyminen erityisesti ylähuulessa, leuassa, rintojen välissä, alavatsalla esiliinamaisesti ja selässä. Vaikeammissa tapauksissa voi lisäksi olla merkkejä mieshormonien liikatuotannosta esimerkkinä äänen madaltuminen, miestyyppinen kaljuuntuminen tai miesmäinen ruumiinrakenne.

Vierailija
6/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi vielä hikoilen kuin possu. Onneksi se hiki ei haise.

Vierailija
7/7 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun hiki on ruvennut haisemaan ihan kamalalle. :(

t.4/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän