Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tää uhmaikää vai onko mulla vaan hemmetin huonosti kasvatettu ipana??

Vierailija
14.01.2008 |

Kivoista asioista tulee vaan kiukuttelua. Tänäänkin ostin tolle ipanalle yllätyksen ilahduttaakseni sitä, mutta ei se mitään ilahtunu ku pelkkää kiukkuamista. " En mä tällasta olis halunnu." :( Kuitenkin ensireaktiosta näki että tykkäs. Onko liikaa vaadittu 4 vuotiaalta että näyttäis ilahtuneensa ja sanois vaikka joskus että kiitti äiti? (on kyllä opetettu kiittämään, tämmösissä tilanteissa vaan ei sitä tee)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kesä, jolloin matkailimme paljon. Lapset saivat aina jotain pientä matkamuistoa. Ei mitään isoa, joskus vain kynän tms., mutta kuitenkin viikottain tai parin viikon välein.

Voi sitä kiittämättömyyttä, mikä siitä syntyi. Piti pistää stoppi ja sanoa, että seuraavan kerran saat yhtään mitään ens jouluna. Poika oli silloin vajaa 6 v.

Vierailija
2/3 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jouluna kyllä meni tavaramäärä mun mielestä vähän liiotteluks kun tuli pakettia vähän sieltä sun täältä. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta, ehkä joulu vielä vaikuttaa. Meillä tuo kiitollisuus tuli vasta monen kuukauden tauon jälkeen takaisin. Kun ei mitään saanut, ei edes karkkia kauppareissulta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme