Miltä näyttää 162 cm ja 52 kiloinen ns läskitön (urheilee paljon) ihminen?
Kommentit (30)
Vierailija:
Paljon urheilevalla vajaa 60 kiloa vois olla terveellisemmän näköinen.
lihashan painaa paaaaaaljon enemmän kuin tavallinen löllyvä liha..
Vierailija:
lihashan painaa paaaaaaljon enemmän kuin tavallinen löllyvä liha..
ihmiset veikkaavat painoni reilusti alle 50 kg, kai se sitten on niin =)
Ja että viis kiloa vois vielä tiputtaa??
Käytkö ihan täysillä
Vierailija:
Ja että viis kiloa vois vielä tiputtaa??
Käytkö ihan täysillä
se yrittää selvästi provosoida =))
Vierailija:
ainiin, mulle vero modan xs koot ovat joskus isoja
ja täytyy sanoa, että sairailta näyttävät. :(
Naisiksi heitä ei voi kutsua eli sääliksi käy miehiäänkin.
Toinen on myöntänyt potevansa ortoreksiaa ja toinen, ettei pelkää mitään muuta kuin läskiltä näyttämistä.......
Tuolla pituudella paras paino olisi max 45 kiloa ja mielellään sen alle.
Tanssin työkseni joten tietänen jotain urheilevien naisten vartaloista.
varsinkaan sitä, että lihas painaa ja paljon...45 kiloisilla ballerinoilla tms. tuskin on kunnollista lihaskuntoa kun energia menee alipainossa pysyttelemiseen..
Vierailija:
Tuolla pituudella paras paino olisi max 45 kiloa ja mielellään sen alle.Tanssin työkseni joten tietänen jotain urheilevien naisten vartaloista.
auttaako se sinua ymmärtämään, että olen muodokas rinnoista kuppikoko 65 DD, muualta saat etsiä läskiä ,sitä ei meinaan löydy =)))
et taida tietää juurikaan urheilusta, muuten tietäisit, että yleisurheilu ym kasvattaa lihaksia hiukan eri tavalla kuin tanssi =)))))
Vierailija:
Tuolla pituudella paras paino olisi max 45 kiloa ja mielellään sen alle.Tanssin työkseni joten tietänen jotain urheilevien naisten vartaloista.
muuten olen painanut alle 45 kg, jouduin sairaalahoitoon silloin
Toki sinulla on oikeus pitää vaikka 20 kg painoa normaalina..
Vierailija:
en minä ole pahastunut, sinä se taidat olla =))) et taida kestää sitä, että en ole laisinkaan ylipainoinen
Vierailija:
siis kuusi ei ole mielestäni mikään kunnon harjoitteluaika ammattilaiselle =))
Eikö olekin kummallista että meitä on näin moneksi?
Paljon urheilevalla vajaa 60 kiloa vois olla terveellisemmän näköinen.