Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko teillä jolliain kokemusta, missä olisi keskustelupasta, jossa saisi apua yksinäisyyteen?

Vierailija
05.08.2023 |

Tämäkin palsta on ihan hyvä, mutta minunlaisiani ei täällä taida olla.
- n54v-

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis joillain.. Otsikkokin meni väärin.

- ap -

Vierailija
2/19 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin harrastuksiisi liittyvä palsta, vaikka facebookissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No täällä yksinäinen nainen 52v. Mutta luulen ettei oikein hyviä palstoja ole. Tämä olisi ollut ennen mutta nykyisin...

Vierailija
4/19 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Facebookista siivosin pois ihmiset, jotka ei oikeasti kuulu enää elämääni.

Harrastuksia ei ole - no ehkä lukeminen, mutta siinä ei paljoa kavereita ole.

- ap -

Vierailija
5/19 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilauta

Vierailija
6/19 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä perusterveyden huoltoon. Sieltä hoituu kaikki. Myös keskustelu, jos omasta mielestäsi kaipaat keskustelua.

Vierailija
7/19 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No täällä yksinäinen nainen 52v. Mutta luulen ettei oikein hyviä palstoja ole. Tämä olisi ollut ennen mutta nykyisin...

Joskus kirjoittelin Kaks+ -palstalla ja ihan omalla kuvallani. Siellä oli ihan mukaviakin ihmisiä. Jo edesmennyt "Mummeliisa" ruokakuvineen on mukavaa seurattavaa.

- ap -

Vierailija
8/19 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap -

No on sinulla varmaan ainakin mielenkiinnonkohteita, joku niihin liittyvä palsta. Tai entäpä tällainen radikaali ajatus: tehdään itse tästä palstasta sellainen hyvä palsta, tehdään  mielenkiintoisista aiheista aloituksia ja ehkä syntyy keskustelu.

Vierailija
9/19 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylilauta

Joo ei Ylis. Sinne jos purkaa ajatuksiaan niin vastaus on kys.

- ap -

Vierailija
10/19 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteyttä perusterveyden huoltoon. Sieltä hoituu kaikki. Myös keskustelu, jos omasta mielestäsi kaipaat keskustelua.

Ai että lohduttaisi kun joku rahan vuoksi kuuntelee ja hymistelee?

3

Vierailija
11/19 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kirjoittelin Kaks+ -palstalla ja ihan omalla kuvallani. Siellä oli ihan mukaviakin ihmisiä. Jo edesmennyt "Mummeliisa" ruokakuvineen on mukavaa seurattavaa.

- ap -

Plussalla olen joskus käynyt. Mutta se on aika kuollut nykyisin valitettavasti.

t. 52v

Vierailija
12/19 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos aloittaisit harrastamaan muuta kuin lukemista? Mene vaikka lukupiiriin. Ei ihme jos on yksinäinen jos ei tee mitään.

Vierailija
13/19 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap -

No on sinulla varmaan ainakin mielenkiinnonkohteita, joku niihin liittyvä palsta. Tai entäpä tällainen radikaali ajatus: tehdään itse tästä palstasta sellainen hyvä palsta, tehdään  mielenkiintoisista aiheista aloituksia ja ehkä syntyy keskustelu.

- ap -

Kiitos vastauksesta. Monestihan täällä valitetaan, että on surkeita juttuja. Kumminkaan kommentin laittaja ei itse tee mukavaa aloitusta.

- ap -

Vierailija
14/19 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, kun ne lopetti sen Ennustaja-tv:nkin. Siellähän oli teille yksinäisille seuraa. Ajatella, että tämän päivän yksinäiset 54-vuotiaat on olleet 1990-luvun alussa niitä oman aikansa trendikkäitä Beverly Hills 90210-nuoria...

Vierailija
15/19 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos aloittaisit harrastamaan muuta kuin lukemista? Mene vaikka lukupiiriin. Ei ihme jos on yksinäinen jos ei tee mitään.

Ymmärrän, että pitäisi lähteä ihmisten ilmoille. Masentuneille se on vaikeaa.

Nykyään otan jo selville, milloin kaupassa on mahdollisimman vähän asiakkaita eikä tarvitse puhua kenenkään kanssa. Jos vaikka joku tuttu on samaan aikaan kaupassa niin lymyän hyllyjen välissä, että ei tarvitse kohdata.  Se aika on maanantaiaamuisin klo 8 jälkeen.

- ap -

Vierailija
16/19 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta. Sitäpä ei kukaan ymmärrä, että jos päällepäin näyttää iloiselta niin eipä se masennus näy.

- ap -

Vierailija
17/19 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös aina ollut tosi yksinäinen. Ei ole auttanut muu kuin alkaa deittipalstoilla (monissa niistä voi kertoa hakevansa ihan vaan ystäviä/kavereita) chattailemaan ihmisten kanssa ja järjestää tapaamisia kahviloissa. Monesti olen matkustanut toisille paikkakunnillekin tapaamisiin. Ihan mukavaa vaihtelua tuoneet elämään ja joidenkin kanssa jatkettu chattailua myöhemminkin. Se vaan on niin, että ujon ihmisen on pakko pakottaa itsensä näihin tapaamisiin, koska nuo toiset, itseään ei-ujoiksi mainostavat, uskaltavat vielä vähemmän tehdä aloitetta.

Vierailija
18/19 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaston Suomi

Vierailija
19/19 |
05.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap -

- ap -

Kiitos vastauksesta. Monestihan täällä valitetaan, että on surkeita juttuja. Kumminkaan kommentin laittaja ei itse tee mukavaa aloitusta.

- ap -

Riippuu mikä kestäkin on mukavaa. Teen kyllä joskus aloituksia aiheista jotka mielestäni ovat mielenkiintoisia, mutta ei oikein synny keskustelua. Eli mikä minusta on mielenkiintoista ei ole muista sitä, mutta jos jokainen tekee omasta mielestään kivan tai mielenkiintoisen aloituksen niin voi löytyä joku johon tartutaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän