Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Telkkarin talousveikeusohjelmassa tänään ollut perhe

Vierailija
15.11.2008 |

Tienasi n. 4200 euroa nettona, perheessä 4 lasta, joista muutama edellisestä liitosta.

Nainen ilmeisesti kotosalla ja mies töissä. Velkaa oli otettu velan päälle ja nyt ne lankesivat takaajien hoidettavaksi. Koti oli karmeassa siivossa.

Oli harvinaisen masentava tarina. Itse ihmettelen miksei tuolla summalla tulla toimeen.

Onko tuo mielestäsi vähän? Olen mieheni kanssa vaativissa työtehtävissä (lääkäri ja KTM) ja palkkaa tulee kuussa noin 6300 nettona. Ainoat sosiaalituet ovat lapsilisät. Tuntuu järjettömän epäreilulta, ettei työnteolla saa rakennettua tämän enemmän taloudellista hyvää verrattuna esim. tuohon telkkarin perheeseen.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suostutuvatko TOSIköyhät tuomaan hätäänsä koko kansan tietoon...

Vierailija
42/42 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua tuo summa ei ihmetyttänyt yhtään noilla bensan hinnoilla... Meillä on molemmilla työajoa vähän reilu 60 km päivässä eri suunnissa ollaan töissä eli kaksi autoa on ylläpidettävä. Bensat, verot, vakuutukset, auton huollot; luulen että jos alkaisi oikein laskemaan ei meille riittäisikään välltämättä tuo 700, mutta en halua nyt laskea tulee paha mieli... Mutta maalla asumisesta olen valmis maksamaan.

En usko että tuo summa sisältää autolainaa, eiköhän se ole siellä veloissa jos heillä sellaista on.

Ihan tosissaan, kuinka monta sataa kilsaa työmatkan pitää olla päivässä jotta tuollainen rahasumma menee kuukaudessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi