Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soturikissat

Vierailija
11.04.2014 |

Minkä ikäiset lapset teillä lukevat Soturikissoja? Tai oletko lukenut itse? Minkä ikäisille ovat sopivia?

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nelosluokkalainen poika luki noita. En kyllä tiedä kenelle ovat sopivia, kun en ole itse lukenut.

Vierailija
2/90 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käypä kirjastosta kysymässä. Ammattilaiset vastaa mielellään.

Tai kysy täältä http://www.kirjastot.fi/fi-FI/kysy Ja muillekin tiedoksi, että tuolta voi kysyä ihan mitä vaan! Huippusivu :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos hyvästä linkistä! meillä 10-v. kolmasluokkalainen rupesi äsken lukemaan, mutta oli hitusen kauhistunut, kun kissat pistelivät toisiaan hengiltä ihan alkumetreilä. On kyllä lukenut jo Tolkienit ja Potterit, joten ei ihan pienestä yleensä säiky.

ap

Vierailija
4/90 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 11 v on täysin innoissaan

Vierailija
5/90 |
11.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 11 v on täysin innoissaan

Vierailija
6/90 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen 9v olis ihan ok oon lukenu erikois seikkailu ykköseen ja jatkan vielki ite oon 10v mut tykkään kyl mut onhan se raaka jos nyt käydään niit kirjoi läpi mutta niitä kohtii on vaa yks tai kaks per kirja mut on siinä surullisiikin kohtii ja tällasia ja ne kirjat on usein sellasia 300 sivusia ja erikois seikaailut on sellasia 500 sivusia mutta siinä sarjassa oli joku54 kirjaa ja mun arvio on 4ja puol/5 että 9v olis hyvä ikä

Vierailija
7/90 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11-vuotias meillä lukee noita.

Vierailija
8/90 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 12-vuotias tyttö 10-vuotiaasta asti lukenu noita ja on ihan innoissaan. Odottaa kokoajan uusia karjoja ja tykkää piirrellä kirjojen hahmoja. Roolipelaa myös soturikissapeleissä ja on saanut kirjan kautta myös uusia ystäviä.

Vierailija
9/90 |
02.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ite oon ainakin 9v ja luen niitä:) Luen tällä hetkellä ekan sarjan kolmatta, eli oon aika uus lukija:D Lempi hahmo on Tulisydän ja tykkään ropettaa soturikissa ropeissa yleensä nimellä Varjomieli.

Vierailija
10/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 11v ja luen. Ihan koukussa olen, mutta hahmot ovat mielestäni liian kilttejä villikissoiksi. Tulitähtikin koko ajan ramppaamassa Tuuliklaanin reviirillä kyselemässä että "Onkos teillä kaikki hyvin?" Tai "Mites menee" :D

Vierailija
11/90 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin itse 13-15 vuotiaana, nyt olen 16. Voisin lukea edelleen jos aikaa olisi vähän enemmän, ehkä kesälomalla.

Vierailija
12/90 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 13v ja oon lukenut soturikissoja ehkä vuoden tai pari ja se on maailman paras sarja. Mutta ehkei ihan 10 vuotiaiden kannattas lukee sitä sillä onhan esim vatsan auki repimistä ja hyvin kuvailtu synnytykseen kuollut. Joka tapauksessa oon ihan koukussa siihen että uskon Tähtiklaaniin ja esi-isiin, noudatan soturilakia ja olen antanut jopa omille kissoilleni soturinimet.

Vierailija
13/90 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lukee 12-ja 8-vuotiaat lapsenlapset.Tykkäävät molemmat,vaikka ovat sen verran eri-ikäisiä.Itse olen myös heille lukenut ja pidin.Voisin itsekin aikuisena ihmiosenä lukea,ovat upeastija jännittävästi kirjoitettu,tulee vähän mieleen vanhan ajan nuorisokirjat,itse löysinkin ne vanhemmalle pojalle,sopivat myös tytöille.

Vierailija
14/90 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11v meilläkin. Ja sit väliin ropetetaan soturikissoja mukaellen... ja luetaan lisää soturikissoja...

Vierailija
15/90 |
27.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä uskon että sopii vaikka mielikuvat saattavat tulvia päähän kun joku kuolee.

Vierailija
16/90 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi.Mä olen 12 vuotias tyttö ja mä luen soturikissoja.Mun mielestä on tosi hyviä.♡

Vierailija
17/90 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tytär on lukenut niitä ehkä 12-vuotiaasta asti ja nyt sitten sai minut, vanhan äitinsä koukutettua. Hyvää kieltä, tavalliset fantasian teemat esillä. Mitään erityisen vahingollista noissa ei ole, kissoja kyllä kuolee mutta kovin väkivaltaisia ei ole. Toimii monella tasolla.

Vierailija
18/90 |
01.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lukee 15 vuotias.

Vierailija
19/90 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse alottanut tossa viis kuukautta sitten ja ootan nyt että kirjoja ilmestyis lisää. Se on koukuttava kirja ja tosi hyvä sellane mut siinä voi olla raakoja kohtia ja ne on luokiteltu nuorten kirjoihin kirjastossa eli ehottaisin ite että joku 10 vuotiaille minimissää tai jos ei oo kovin hekkä.

Vierailija
20/90 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh.... Oon sitten nyt varmaan hirveen nolo, mutta oon 21 v. ja luin ekan kirjasarjan läpi muutamassa kuukaudessa... Siis sen sarjan, joka kertoo tapahtumat Tulitassun näkökulmasta. Että tuota... Siis lasten- ja nuortenosastollahan nuo kirjat on, että sopii hyvin +10 vuotiaille. Mutta minusta oli todella hyvin kirjoitettu sekä mukaansatempaava, että upposi parikymppiseenkin kuin veitsi voihin! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme