Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soturikissat

Vierailija
11.04.2014 |

Minkä ikäiset lapset teillä lukevat Soturikissoja? Tai oletko lukenut itse? Minkä ikäisille ovat sopivia?

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
03.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luin ekan sarjan jossain viidennen luokan paikkeilla ja nyt lukioikäsenä on tullut lueskeltua kyseistä sarjaa uudelleen, tällä kertaa tosin englanniksi. Jos sattuu pitämään kissoista ja/tai kepeähköstä fantasiakirjallisuudesta, niin suosittelen ehdottomasti kokeilemaan. Sympaattiset kissat ovat sympaattisia, lukijan ikään katsomatta :)

Vierailija
22/90 |
26.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ikä olisi 9-? vuotta, soturikissoille ei sinäänsä ole ikärajaa, koska... niille ei vain ole :D Olen itse lukenut kaikki osat, ja rakastan sitä yli kaiken, jotenka... joskus se voi olla hieman raakaa, mutta ei se niin raakaa ole, että siitä pitäisi kauhistua tai mitään muutakaan... itse ainakin rakastan kirjoja (lukuunottamatta Väärätähden Lupausta, se oli pskaa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin niiden lukemisen 9 v. Ja luen edelleen nyt 11 vuotiaana. Ihana sarja mutta pienemmät saattavat kauhistua joistain kuolemista :)

Vierailija
24/90 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon luken eksluokasta asti. Ja kyllä ne sopii vanhemmaölekkin ihmiselle luettaviks. On ne kyllä aika raakoja välillä mutta sitte siinä on myös aika hyviä elämän oppeja kuten ystävyydestä.

Vierailija
25/90 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ole 13-v tyttö ja aloitin lukemaan 8-9-v ja luen edelleen!Paras kirjasarja ikinä!❤ :)

Vierailija
26/90 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*olen

Vierailija
27/90 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aloittanut sarjan ja olen 20v :D hyviä kirjoja, menee näin vanhemmallekin.

Vierailija
28/90 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekaluokkalaisista koko ala-asteelaiset lukevat. Ovat poikani suosikkikirjoja harry pottereiden jälkeen ja kuulemma tytöt lukevat soturikissoja myös.

Vierailija
29/90 |
08.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yhdeksän vuotias pikkusisko lukee niitä

Vierailija
30/90 |
17.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite alotin soturikissojen lukemisen 10v. Ja oon niitä nyt Kaks vuotta lukenu ja edelleen luen ;)

Vierailija
31/90 |
23.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin niitä kahdeksan vanhana. Nyt täytän loppusyksyllä jo kymmenen vuotta, ja luen mieluummin Agatha Christietä sekä Georges Simenonin komisario Maigretteja.

Vierailija
32/90 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 10v, lukenut ne kaikki eikä mun mielestä oo yhtään liian "rajuja"

Vierailija
33/90 |
24.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotias on ehkä ihan hyvä ikä, riippuu vähän siitä että sietääkö taisteluja ja verta.

Vierailija
34/90 |
20.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pian 11v ja paras kirjasarja onkin! Välillä tulee kuolemia, mutta itse en ainakaan ole kauhistunut, mutta melkein jokaisen kuoleman kohdalla itkenyt. Sopii kyllä nuoremmillekkin, mutta erittäinherkät voisivat jättää väliin.

Vierailija
35/90 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän että uskaltaako ja haluaako lukea/kuunnella. Lähes kaikissa kirjoissa AINAKIN yksi kissa kuolee ja joskus todella traagisesti. Itse aloitin 8-9 vuotiaana ja itkin joka kirjassa ja itken edelleen :) Sarja en elämäni suosikki viihde mutta olen lukenut melkein kaikki kirjat. Kannattaa aloittaa ekasta saagasta ja sit toinen saaga ja sit kolmas ja sit neljäs

Erikoisseikkailuilla ei ole väliä kovin paljoo missä järjestyksessä lukee :)

Rakastan kirjasarjaa sanoin kuvaamattomasti mutta luulen että yli 8 vuotiaat vois lukea :)

Vierailija
36/90 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itekki kymeene ja lukenut melkein kaikki:) mut kissoja kuolee ja haavoittuu nii jos on vähän herkempi nii ei ehkä pidä nii paljoo

Vierailija
37/90 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itekki kymeene ja lukenut melkein kaikki:) mut kissoja kuolee ja haavoittuu nii jos on vähän herkempi nii ei ehkä pidä nii paljoo

Vierailija
38/90 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ihana kirja ja mun arvio 1000/5 kyllä 1000/5

Vierailija
39/90 |
07.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan painottaa että tämä on nuorisokirja, joten ei tätä pienille kannata antaa. itse aloin lukea 9v, mutta ei mua muutenkaan mikään raakuus ole hetkauttanut. Sopiva kuitenkin mielestäni olisi n.11v lapsi ja kaikki sitä vanhemmat, toki jos kestää esim sen että koira raatelee kissan puol kuolleeksi niin siitä vaan, mutta omasta mielestäni juuri tuo 11v ikä on hyvä :/

Vierailija
40/90 |
10.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 9v ja ihan koukussa! Uskoisin, että aikaisintaan 8v kannattaa alkaa lukemaan, sillä onhan koko sarjassa kuollut yli 2000 kissaa.