Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soturikissat

Vierailija
11.04.2014 |

Minkä ikäiset lapset teillä lukevat Soturikissoja? Tai oletko lukenut itse? Minkä ikäisille ovat sopivia?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lukenut 6v saakka nyt 11.

Onhan niissä joskus ollu tosi raakoi juttu esim:Tiikeritähden kuolema. Ei kauheen herkille

Vierailija
82/90 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla on ahdistuneisuushäiriö, mutta ei se silti oo pelottava sarja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 11v ja alotin tossa viime vuoden helmi-maaliskuussa lukee ja jäin heti koukkuun :D ihan paras sarja ja sopiii mun mielestä just 10v stä eteenpäin.

Vierailija
84/90 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan paras kirjasarja!!!! Olen lukenut villiin luontoon kirjasta rikottu laki saagan ekaan osaan joka on kadonneet tähdet. Kaikki suomennetut erikoisseikkailut paitsi Haukkasiiven taival ovat luettu. Samoin klaanien kirjat ja novellit.(Huom. On Helmikuu 2023 kirjoja tulee lisää.) Aloitin kaverin vinkistä 8-9 vuotiaana ja olen kohta 11 vuotta. Erin Hunterin muut sarjat kuten Selviytyvät eivät koukuta, mutta Soturikissat koukuttaa!!! 😻 Best! Lempi..

Päällikkköni: Tulitähti Niin jalo🥲

Parantajani: Närhisulka jotenkin samaistun

Päähenkilö: Tulitähti ever

Vierailija
85/90 |
15.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 9v ja oon ihan uus sk fani (24 kirjaa luettu) ja sk on mun koko elämä!!!Mun kaapit on täynnä sk paitoja ja leluja ja mun suosikkihahmot on Sulkahäntä ja Perhonsiipi.Vähä vauvamaisii mut best!!!!!!!

Vierailija
86/90 |
03.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon 11 ja lukenu nyt noi 6 ekaa osaa. Ihan parhaita!!!😃

Vierailija
87/90 |
16.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin soturikissojen lukemisen itse 9v ja minusta soturikissojen lukeminen kannattaa aloitta suunnilleen 8-18 koska kirjat on aika paksuja (noin 200-600 sivuisia) ja siis raakoja kohtauksia kyllä löytyy mutta myös vähän rauhallisempiakin ja en ehkä suosittelisi tätä sarjaa kaikkein herkimmille ja kirjojen lukemisessa menee hitaimmilla 1vk-2kk ja nopammilla 1pv-1vk toivottavasti auttoi! :)

Vierailija
88/90 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aloitin 8 vuotiaana, kun kurkkasin serkkuni puhelimen näyttöä ja hoksasin että tämä kuunteli soturikissoja. Itsekin innostuin, ja ryhdyin bookbeatista kuuntelemaan. Itse olen aina rakastanut jännitystä ja draamaa, enkä ole herkkä minkäänlaisille kuolemille kirjoissa yms. Riippuu siis paljon henkilöstä milloin kirjojen luku/kuuntelu kannattaa aloittaa. Niissä esiintyy realistisia synntyksiä, verisiä kuolemia ja taisteluita ynnämuuta, joten kannattaa olla valmis niiden kohtaamiseen jos ajattelee lukea/kuunnella.

Vierailija
89/90 |
08.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt lukenut SK kirjoja 4 vuotta, ja en pääse niistä mitenkään eroon! Mun koko elämä nykyään pyörii niiden kirjojen ympärillä <3 Koulussakin on aina mukana SK kirja. 

Sarja sopii yli 9-vuotiaille, mutta kannattaa valmistautua verisiin kuolemiin, synnytykseen yms. Ei sovi herkimmille! Lukija uppoutuu kirjaan, ja tapahtumat saatavat tuntuvat todelta. 

Joskus hahmoihin saattaa ihastua, niinkuin minä olen ihastunut Haukkahallaan 🤭 

Vierailija
90/90 |
10.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko lampi täällä! Mistä siis puhutaan