Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mulla on kauhea stressi jo nyt kevaan paasykokeista! Mita jos en paase minnekaan? Ma en tajua mitaan noista paasykoekirjoista, jo puoli vuotta ole kerrannut yleisia asioita lukiost
14.01.2008 |
Taisi olla emämiga pitää 2 sapaattivuotta ja olla au pairina!
Kommentit (4)
Haluan tosi kovasti päästä opiskelemaan. Olen perheellinen ja töissä, joten opiskeluaika on kortilla. Pelkään, että nuoret ylioppilaat pärjäävät paremmin kokeissa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
6, no olisko kannattanut ekaksi hankkia se opiskelupaikka ennen kuin aloit mukuloita tekemään! Saat syyttää ihan itseäsi.
Olisi pitänyt tosiaan hankkia se opiskelupaikka aiemmin, mutta tyhmyydestään saa maksaa. Elämä ei aina mene niin kuin sadussa, mutta onneksi myöhemminkin saa opiskella!
t. 6, jolla on amk-tutkinto kuitenkin
Alue: Aihe vapaa
Mieti myös onko oikea ala jos pääsykoekirjat noin tökkii.