APUA! Mikä Facebookissa on tuo " I was here" -toiminto? Eikö voi enää käydä salaa katselemassa toisten profiileja?
Kävin yhden luokkakaverin profiilissa (ei siis olla kavereita) ja sitten siinä sivulla välkkyi mun kuva ja luki " Maija Meikäläinen was here" !
Jääkö sinne " jälki" minusta aina jos profiilin omistajalla on tuo toiminto?
Kommentit (5)
Enkä ole ennen törmännyt ennenkuin äsken kun menin sen vanhan luokkakaverin sivulle, niin hänellä oli joku i was here-kuvake johon ilmestyi minun nimi ja kuva vaan koska kävin katsomassa profiilia. Mietin vaan että jääkö se hänelle näkyviin?
Jotenkin sen voi " aktivoida pois päältä" mutta jotain tietoa sinne jää kuitenkin.
Vierailija:
Jotenkin sen voi " aktivoida pois päältä" mutta jotain tietoa sinne jää kuitenkin.
taisi olla niin, että 12 kk jälkeen deaktivoitu tili poistuu kokonaan.
toi ohjelma vaan näyttää kävijälle sen oman kuvan ja nimen, mut ei kerro sivun omistajalle, ketä siellä on käynyt, sellaset ohjelmat on siellä kiellettyjä.
en ole kuullut. Onko sinulla siis tuo I was here?
Periaatteessa siellä siis ei näy jos katsoo toisten sivuja.