**MARRAS 2005**
Uusi viikko ja uudet kujeet! Tulkaapahan kertomaan kuulumisia :)
Kommentit (22)
Paljon onnea Aatun äipälle talokaupoista! Koska pääsette muuttamaan? On varmasti sekä jännää että ihanaa! :)
Olipas Onni näppärä kun oli tekstarin, vai kuvaviestikö se oli, saanut lähetettyä. Mulla on semmoinen simpukkamallinen puhelin, missä ei oo näppäinlukkoa erikseen niin saa kans olla tarkkana kun poikanen avaa sen puhelimen ja alkaa painella näppäimiä. Soittaa pian johonkin tms :) Poikanen tykkää kyllä puhua puhelimessa paljon sekä oikeasti että leikisti.
Auringonkukalle mukavaa kylpyläviikonloppua! Kuulostaa mukavalle, olen kans joskus miettinyt että kävis siellä Karibiassa vaikka ihan päiväseltäänkin, kun meillä on Turussa poikasen mummo ja siten yöpaikkakin valmiina.
Tsemppiä uhmiin kenen kotona esiintyy. Kaipa kaikilla enemmän tai vähemmän. Meillä ainakin se vaihtelee kausittain.
Ja kiitos muuten kuvia lähettäneille, koitan saada jossain välissä aikaan laittaa takaisinkin. Onkos muut kiinnostuneita 2-v kuvien vaihtamisesta?
Missä te kaikki luuraatte?! :)
Viikonlopputoivotuksin, Gerda
Täältäkin Aatun äipälle lämpimät onnittelut uudesta kodista! :-)
Mannalle tsemppiä uhmiksen kanssa! Meilläkin uhmaa, mutta ehkä aavistuksen seesteisempi kausi menossa. Ei ainakaan mitään megatärinäraivareita ole saanut vähään aikaan ja aika herkästi rauhoittuu kun vähän keskustellaan siitä mikä kiukuttaa ja annetaan lupa kiukutella. ;-)
Meillä oli samanlainen viikonloppuohjelma kuin Noeman perheelläkin. Lauantaina oltiin Tampereella HopLopissa (ekan kerran käytiin) ja olipas kyllä lystikäs paikka, mennään pian toistekin. Jessen lemppareita oli pallomeri ja pomppulinna. Kahdessa tunnissa sai riehuttua itsensä aivan puhki ja nukahti salamana kotimatkalla. Suloinen. :-) Sunnuntaina oltiin uimassa. Meillä uidaan vasta käsipohjaa, mutta " perässä tullaan" huutelee Jesse Onnille. ;-) Ihana uimari teidän sukeltaja-Sisukin! Vastahan se syntyi... :-)
Ensi viikonloppuna mennään mun vanhempien kanssa Turkuun Karibian kylpylään, odotetaan kaikki jo innolla. Jesse tosin on saanut jonkin pienen flunssan poikasen ja tarhassa on nuhakuumetta liikkeellä, tarvii toivoa ettei mene kylpyläviikonloppu mönkään minkään tyhmän taudin takia. Yritän olla stressaamatta etukäteen.
Tänään oli päiväkodissa valokuvaus. Jesse treenasi eilen ilmeitä peilin edessä sanoen " muikku, muikku..." . Voi että mua nauratti. Hoitotäti kertoi että kuvaukset olivat menneet iloisissa merkeissä, toivottavasti on myös iloisia kuvia. Melkein voisin kuvitella että Jesse on mennyt vähän puihin vieraan kuvaajatädin edessä, mutta voihan olla että on ollut hyvät naurattajat taustalla.
Vielä vastauksia Tintta-liisan ja Ollin äidin viime pinon galluppiin:
Talvikenkämerkit: Jessellä Tepsut, mulla jotain mitä sattuu. Oon aika huono ostelemaan itselleni kenkiä.
Pinnasänky käytössä: Kyllä on, Jesse mahtuu sinne vielä hyvin eikä yritä tosissaan tulla pois. Talvilomalla helmikuun lopussa olisi tarkoitus siirtää lasten jatkettavaan sänkyyn (joka on kyllä vielä hankkimatta). Lomalla jaksaa paremmin sen rumban kun vapauden huumaava poika juoksee miljoona kertaa sängystä pois ennen kuin hyytyy. ;-)
Paras univaippamerkki: Pampersin Active Fit-teippivaipat, eivät valskaa juuri koskaan vaikka olisi yön aikana tullut litra pissaa.
Hampaiden pesu, pyllyn rasvaus: Jesse istuu yleensä potalla kun pestään hampaat tai jos tulee kiukku niin sitten makuulla. Rasvaukset hoidetaan sängyllä alustan päällä makoillen tai Jessen istuessa potalla tai joskus aamukiireessä vauhdissa Jessen juostessa pitkin kämppää. :-) Meillä kun Jesse rasvataan päästä varpaisiin aamuin illoin, menee aika rutiinilla.
Kiinnostus pukemiseen/riisumiseen: Aika vähäistä vielä. Housuja yrittää pukea itse, mutta turhautuu aika nopsaan jos ei onnistu. Housut, sukat, hanskat, hatun ja kypärämyssyn osaa riisua itse. Tarhassa kaiketi sitkeämmin yrittää kuin kotona. Täällä kun on lepsu äiti jota on helppo komennella. ;-)
Mukavaa alkuviikkoa! Pidetään kimpassa peukkuja että saatais lunta. Tämä pimeys ja vesisade on todella masentavaa...