Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kehtaisitko myöntää kenellekkään olevasi 25-vuotias ja töissä pikaruokaravintolassa?

Vierailija
14.01.2008 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos opiskelee samalla niin ihan ok, mutta muuten voisi vähän hävettää.

t. eräs joka oli Mäkkärillä 2 vuotta parikymppisenä opiskelun ohessa.

Vierailija
2/15 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä olenkin 40 ja sodan jälkeen syntyneiden kasvattama, joten meillä on aina pidetty raskaita töitä ihan kunniallisena tapana hankkia leipä perheelleen.

Nykysukupolvesta (25 v.) en oikein osaa sanoa mitään, olen vähän hukassa heidän arvojensa kanssa. Status- ja elintasovaatimukset on niin hurjat etten tiedä kenen ne pitäisi kustantaa, vanhempien varmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 5

Vierailija
4/15 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaisin tunnustaa kenelle tahansa. Elämän tosiasioita on katsottava silmiin, muuten ollaan vaarallisella tiellä.

Vierailija
5/15 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienasin lukioaikoinani rahaa silloisessa Carrolsissa. Kun menin yliopistoon, etsin koko ajan vaativampaa ja rahakkaampaa duunia. Kun menin vihdoin töihin, mulla oli jo kunnon työkokemusta valmiina.

Vierailija
6/15 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla, muutoin jäis burgerit väliin...

Vierailija
7/15 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen kysymys kaikenkaikkiaan. Työ kuin työ ja sillä siisti. Kova duuni ja ei ilmeisesti erikoinen liksa, mutta mitäs hävettävää siinä muka on??

Häpeäisisn minkä ikäisenä hyvänsä kertoa eläväni sossun tuella, jos vaan laiskuuttani en muuta saisi.

Enkä tarkoita, että kaikki joita sossu tukee olisivat luusereita.

Vierailija
8/15 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän paikkakunnan pikaruokapaikoissa on vanhempiakin kuin 25v.

ja todellakin, pakkohan esim. hesessäkin on olla työntekijöitä että nämä akateemiset saa lapsilleen lauantaisin shoppailuruokaa.

Vierailija
9/15 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heseen pitää olla vähintään yliopisto-opiskelija että pääsee töihin...

Tavallaan ottaa päähän edelleen vaikka nykyään olen hyvässä työssä ihan eri alalla!

Vierailija
10/15 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Häpeäisisn minkä ikäisenä hyvänsä kertoa eläväni sossun tuella, jos vaan laiskuuttani en muuta saisi.

Vierailija
11/15 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuitenkin, onhan sekin työ siinä missä muutkin. Mielummin siellä töissä kun sossun tuella ja työtön.

Vierailija
12/15 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kummallinen kysymys kaikenkaikkiaan. Työ kuin työ ja sillä siisti. Kova duuni ja ei ilmeisesti erikoinen liksa, mutta mitäs hävettävää siinä muka on??

Vierailija
13/15 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän hävettäisi sanoa, että olen työtön.

Itse olen tällä hetkellä 25-vuotias, minulla on vakituinen työ huoltoasemalla. Ei hävetä kertoa sitä, eikä se sen kummempi työpaikka ole kuin hese tai mäkkärikään.

Olen tosin kyllä lähdössä taas opiskelemaan, että työpaikka nyt jää, mutta eipä ole ennen tullut mieleenkään, että omaa työpaikkaansa pi täisi hävetä (okei, mulla hävettäis, jos olisin stripparina jossain...)

Vierailija
14/15 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28v ja osa-aikatyössä Hesburgerissa ja ollut alalla jo lähes 8 vuotta.

Vierailija
15/15 |
14.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienonpaa sanoa, että olen isin firmassa töissä kun sinne on aina avoimet ovet...