Tuntekaa vain myötähäpeää, mutta minä ainakin aion pitää vauvallani äp-toppista
Se on tosi suloinen tämä pupu-toppis. Ihanaa, että saan sen kohta ottaa käyttöön. =)
Kommentit (27)
Ostin sen jopa erikseen kun en pakkausta toiselle lapselle ottanut. Tosi söpö pienelle pojalle. Nykyään muuten vauvahaalareissa on usein kaksi vetoketjua laatumerkeillä. Haalari on kivan värinen erityisesti pojalla. Sopii silloin parhaiten kun vauva nukkuu pakkasella vaunuissa ja päällä pitää olla lämmin ja pehmeä haalari. Samoin esikoispojalla oli käytössä 2004 poikamainen haalari myöskin.
Molemmat ovat minusta enemmän poikien haalareita, joten jos olisin saanut tyttöjä, olisi jääneet käyttämättä.
Sen sijaan kun lapsi lähtee liikenteeseen, en äpn haalareita ole enää käyttänyt. Nyt meillä on 74cm Reimatec käytössä koska poika on noussut kävelemään eikä tuossa loskassa enää äpn haalarilla pärjää. Pienemmällä vauvalla joustamaton ja kova kosteusuojahaalari on ihan järjetön ajatus. Meillä on äpn haalarin rinnalla ollut erilaisia fleece- ja pörröhaalareita sylivauvalle.
Miksi ei? Turhamaisuuden huippu on hankkia vauvalle jotain " trendi-kamaa" . ÄP:ssa oli vaikka mitä hyödyllistä ja niitä käytetään meillä niin kauan kun mahtuu. Sitten kun ne on pieniä, niin sitten hankitaan uusia kuteita.
Jos häpeää pukea lapsensa äp vaatteisiin, niin...
otan osaa.
Ihan ilman häpeää, siitäkin huolimatta, että olen himoshoppaaja, joka käyttää omaisuuden myös lastensa vaatettamiseen. Pidän kivoista vaatteista ja niitä on löytynyt myös lasten äitiyspakkauksista. Haalaritkin olleet käytössä.
Olen muuten todennut ystäväpiirissäni, että paljon tienaavat uramammat käyttävät äitiyspakkauksen vaatteita paljon. Jopa ne vanhat 90-luvun haalarit on ahkerassa käytössä. Ehkäpä varakkaat ihmiset ovat varakkaita ihan tietystä syystä?
turkoosia, jossa yläosassa raidallista kangasta. Vuosimallia en tiedä, ostin kirpparilta ja on minusta tosi kiva. Ja just passeli ulkona nukkumiseen. Pientä kokoa taitaa olla, kun kohta käy pieneksi 8kk ikäisellä. (pitkällä pojalla)
Tai ehkäpä heidän vain ei tarvitse päteä ja esittää niinkuin av-mammojen?
Vierailija:
Olen muuten todennut ystäväpiirissäni, että paljon tienaavat uramammat käyttävät äitiyspakkauksen vaatteita paljon. Jopa ne vanhat 90-luvun haalarit on ahkerassa käytössä. Ehkäpä varakkaat ihmiset ovat varakkaita ihan tietystä syystä?
porukka lankee kerta toisensa jälkeen.
8
Vierailija: