Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*¨*¨* 3-kuumeilijat viikko 3 *¨*¨*

14.01.2008 |

Huomenta ja hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

Huoh, pelkäänpä että kierto venyy taas pitkäksi, nyt kp 33 eikä tädistä tietoakaan. Viimeksi kierto oli 49 pvä... ei kivaa. Jos tämäkin kierto venyy aloitan kyllä ne terolutit. Jotenkin vain olen vierastanut että pitäisi alkaa hormoneja popsimaan, kun kaksi lasta on ihan luomukonsteilla saaneet alkunsa. Nyt jo vuosi yritetty...

Peipsulle pahoittelut km:stä! Kyllä se siitä taas tärppää uudestaan...

mp3: kauanko olette kolmosta yritelleet?

Mimmille tsemppiä tutkimuksiin!

Muuten: alkavatko julkisen puolen lääkärit edes selvittelemään jos kolmatta lasta ei kuulu? Olen ymmärtänyt että jos on kaksi lasta niin julkinen puoli ei rahoita kolmannen ' tekemistä' . Kokemuksia?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan kuumeilemaan sekä jakamaan iloja ja suruja!!!

Vierailija
62/64 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osasinkin sitä jo odottaa, mutta ainahan tuo ottaa päähän...

Lopetin siis ehkäisylaastarin käytön loka-marraskuun vaihteessa muistaakseni, ja kunnolla ollaan nyt yritetty vasta kaksi kiertoa. Mulla oli eka kierto laastarin jälkeen 33 ja seuraava 27. Nyt tuli sitten pituudeksi 29. Osaako joku viisaampi kertoa miten nyt sitten laskeskelen tota oviksen hetkeä? Laskenko keskiarvoksi sen 30? Mielestäni tunnen oviksen, mutta parissa viime kierrossa on tuntunu jo kp7 kohdalla et nyt ois ovis. Voikohan olla noin aikaisin? Ja sitten taas n. viikon päästä n. kp14 aikoihin taas tuntunut että nyt on ovis. Ota nyt sit selvää tästäkin. Pitäisköhän kokeilla tämä kierto niitä ovistikkuja. Ja siitä limasta, Onko ovis siis tulossa, just päällä vai jo menossa kun niitä limoja tulee? Niin ja miten sitä lämpöä mittaillaan? Aina samaan aikaan päivästä ja ihan alkukierrosta asti vai? Kyselee epätietoinen Espoosta=)

yrttis kp2/27-33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi viikon lopulla voi testin tehdä, jos täti ei tule. Mahikset hyvät, olihan kypsymässä kolmemunasolua ja pupuilukin osui samaan iltaan ovistestin plussan kanssa. Mitään tuntemuksia ei ole (paitsi niitä kuviteltuja)...

Ermeline kp24/30

Vierailija
64/64 |
20.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

minäkin olen tuota ajoituskysymystä miettinyt. Mulla on kanssa kierto vaihdellut 23-28 päivän välillä koko ikäni. Jonkun keskiarvon mukaan olen päätellyt tuota oviksen ajankohtaa. Tässä viikonlppun aikana olaan sitten oltu aktiivisia ja joitakin vatsatuntemuksiakin on ollut, joten luulen ajoituksen onnistuneen.

Miellä esikoinen tuli yhdestä ainoasta ehkäisyttömästä kerrasta. Tavallaan vahinko siis, vaikka nyt ei kai aikuisille ihmisille sellaista satu ja nythän tuolla näyttää olevan vinha tarkoitus. Toinen sai alkunsa ekasta kierrosta vaikka luulin, että mies on USA:ssa parhaat päivät. No, nyt on kolemkymppiä mennyt rikki ja olen innostunut laskemaan, kun ei heti tärpännytkään. Puhun nyt yrityskierrosta kolme, kun ekasta ei plussannut ja tokasta kyllä, mutta km viikkoa myöhemmin.

Mulla ei ole vielä paineita tyyliin " onnistuuko ikinä" , mutta paineita ajoituksesta on. Kuulostaa itsekkäältä jne, mutta näin on. Mies on palaamassa hoitovapaalta töihin kesällä, ja muksut pitäisi syksyllä laittaa päiväkotiin, ellei... Ihan tyhmää näitä on nyt miettiä, mutta...

Ja kyllähän se vauva muutenkin ihana olisi. Miehen kuume tuntuu olevan vähintään yhtä kova. Kiva niin.

Tsemppiä kaiille!

Peipsu