*****Syysunelmat vko 3 ****
Avaan tässä uuden pinon uuden viikon kunniaksi.
Tänään aamulla testasin, ei haamun haamua, tyylipuhdas nega!! Pettymys on niin suuri, ettei riitä sanatkaan kuvaamaan.. Vielä tietysti on pienen pieni mahdollisuus, että voisi vielä kääntyä plussaksi, mutta empä usko!!
t. Surullinen Kapa kp 38/28-47 (40) yk 9
Kommentit (76)
Olipa hyviä uutisia heti kun koneen avasi! Toivottavasti päivä jatkuu plussaisena:)
Oma testi on vielä apteekin hyllyllä, mutta ei mun kai vielä pitäiskään testata, kp27/28, mutta kun mieli tekisi NIIN kovasti...
ONNEA Pirpana1984 + muut plussanneet.
Kyllä ne oireet paikkansa piti omalla kohdallanikin. Kaksi viivaa ilmaantui testiin tänäaamuna! Ihana olo!!! :))))))
Minullakin toinen viiva oli haalea, ja ajattelin tehdä varmistustestin vielä alkuviikosta. Sitä haluaa jotenkin itselleen varmistaa...
Vauvalaskurin mukaan meidän pikkukakkosen LA on 1.10. Kun vaan sujuisi kaikki hyvin loppuun asti.
Ai että, olen niin onnellinen. Onnen hetkiä toivon teille muillekin! =)
Sunset kp 26/26-30? yk 2
Kiitoksia onnen toivotuksista coocie77. Kiitoksia myös sinulle Sunset@ ja oikein paljon onnea plussasta...
Itsellä on hieman epätodellinen olo, mutta etova olo jatkuu eikä tätiä näy ja plussakin testissä, niin kai se on uskottava...ei voi olla totta me saadaan toinen vauva....anteeksi hehkutukseni mutta olen niin onnellinen ja hämmentynyt...
pirpana1984 rv 4+5 wau
ps. plussa onnea kaikille
ihanaa,plussia satelee lisää!!onnea kaikille plussanneille(en muista kaikkia nimimerkkejä niin en mainitse erikseen ketään=))!mutta suuresti siis onnea ja jarrusukkia pikkusille!!!!!!!
itsellä edessä huomenna alkuraskauden ultra ja kamalasti jännittää ja pelottaa että mitä sieltä löytyy!vaikka oireet on..hurja pahoinvointi,tissit kipeät ja itkuherkkyys,niin silti sitä pelkää!pitäkää peukkuja!
nyt vielä lisää plussia syyskuulle=)!!!
hjo ja masunasuttaja 6+5
En ole vielä kirjoitellut tälle listalle, mutta kovasti olen lukenut ja jännännyt teidänkin puolesta. Kivaa, kun taas satelee plussia :o) ONNEA!
(.) Meillä on sellainen tilanne, että esikoinen kohta 4 v, kuopus reilu 1 v. Imetän kuopusta vielä 2 kertaa vuorokaudessa, mutta menkat on nyt tulleet 3 kertaa synnytyksen jälkeen. Nyt on menossa kp 30/23-26. Tein tänään testin ja negahan se oli. Onko teillä mitään tietoa, että kuinka myöhään testi voisi vielä kääntyä plussaksi? Jostakin luin, että imettäminenkin saattaa vaikuttaa siihen, että raskaushormonia erittyy hitaammin. Mutta nyt siis jänskättää omastakin puolesta kovasti, miten sitä jaksaisi odottaa..
Mukavaa sunnuntaita ja paljon plussasäteitä :o)
Goblin kp 30/23-26
itku tuli, kun luin että ootte plussanneet (taitaa olla herkkä aamu).
Hirmu upeaa, kun toiveet tulee toteen! Niin siis en itke surusta tai kateudesta vaan ilosta ja liikutuksesta. Oon niin hömppä!
Eli toinen olis haaveissa, esikoinen on reilu 2v. ja oikeaa ensimmäistä yrityskiertoa menossa kp27/28. Menkat alkaa yleensä kellontarkasti, joten jos huomenna ei kuulu mitään, taidan ostaa testin. Mitään oireita ei ole, mutta toisaalta ei ollut esikoisestakaan. Pupuiltu on kp12,kp14,kp16,kp18 :), ja ovis mulla on yleensä kp14. Saas nähdä mitä tuleman pitää :). Jos onnistaa, niin la olisi 30.9.
nasse kp27/28, yk1
Mä käyn kovaa kamppailua itseni kanssa, että haenko testin vai en. Mieli tekisi kovasti. Mutta toisaalta yritän itselleni sanoa että turhaa rahan menoa se kai olisi kun täti ei ole vielä edes myöhässä. Jotenkin vaan niin kutkuttava ajatus se testin tekeminen olisi. Vaikka mulla kyllä sellaiset kivut nyt että enteilee tädin lorahtamista paikalle aivan hetkenä minä hyvänsä!
ONNEA plussanneille, joita on tänään (omien laskujeni mukaan) kaksikin kappaletta. Hienoa:)
ja vielä kerran onnea PIRPANA ja SUNSET plussista!!
Ihanaa kun niitä nyt tähän pinoon on tullut ja vielä viimeisiä viedään, toivottavasti tulee vieläkin lisää ++++++
Emmuli kp 28/30 yk 6, joka vaihtuu seiskaksi.. jos nyt jatketaan yritystä....
plussanneille! Ihanaa lukea hyviä uutisia!
Minä kirjottelin jossakin vaiheessa, että sitten epäilen raskautta, kun ei ole oireita.. Nyt aloin miettimään et miks ei oo niin turvonnut olo ku yleensä ennen menkkoja. Ja rinnat on jotenkin eri tavalla kipeät. En tiedä.. Se syönnin jälkeinen kuvotus taisi tosiaan olla sitä mahatautia, kun ei ole sellasta ollut enää viikonloppuna. Mulla on se kuvotus ollu nyt aina ennen menkkoja, mut nyt ei oo sitäkään.. Outoa. Tai sitten on vaan pitempi kierto ku pari viimeistä (on olleet 29pv). Mut ei kyllä oikein jaksais odotella et tietää, miten on käyny..
Onneks on muitakin, jotka jännittää!!! tulkaahan kaikki kertomaan heti,kun tiedätte jotain..
iiiik kp 27/29-33 yk vissiin 4
Onnea kaikille plussanneille täältä myös!
Itse tipahdin syyskuisista (jo toisen kerran) eli eiköhän ole aika siirtyä eteenpäin. Pitää katsoa tuleeko lokakuisiin edes kirjoiteltua, kun ajattelin nyt vaihteeksi kohdistaa ajatukset tulevaan talvilomamatkaan. Tapahtuu edes jotain jännää tulevaisuudessa :) Mutta tsemppiä kaikille muille!
dharmian kp3/26-27 yk9
kertomaan, että nyt alkoi polttelemaan mukavasti alaselkää ja vähän mahaakin, joten taitaa täti tulla taas kyläilemään.. Voipi olla että jo huomenna. Tylsää!!!
En kyllä ihan vielä luovuta..
t. iiiik
Noita plussa uutisia on kyllä aina todella ihana lukea. Kummasti tuo toivoa omaan yrittämiseen ;)
Itselläni tuli täti aamulla kylään, eli nyt uuteen yritykseen yk2... Positiivisellä meiningillä kuitenkin, kun kierto oli normaali heti pillereiden jälkeen kp30 eli toiveekkaana uuteen yritykseen!
Minä täällä vielä piinailen...aargh. tää on tosi piinallista. Tuntemuksia on vaikka muille jakaa ja nyt en edes muista milloin täti oli kylässä...muistelen että EHKÄ 21-26.12 päivien välillä alkoivat. Koko ajan kylmiä ja kuumia aaltoja (onkohan vaihdevuosioireita jo =) ), etova olo, rinnat tosi arkana mutta vain sivuilta ja tosi paha väsymys...voisin nukkua koko ajan, saunan jälkeen tuli tosi paha olo ja meinasin pyörtyä. Vai olenkohan tulossa vain vanhaksi =) En tiedä kyllä milloin testaisin ku en tosiaankaan muista milloin menkat alkoivat=/
Onko muita piinailijoita vielä jäljellä?
Elikkä paljon onnea plussaneille ja tsemppiä niille joilla se on vielä edessä!:)Tuolla odotuspuolella jo kirjottelen,mut täytyy täällä käydä aina kattelemassa;)
Icequeen 5+2
Huomenta kaikille!!!
Pissahätä herätti minut liian aikaisin joten tein testin samalla ja ihanaa kerrottavaa onkin. Kaksi viivaa testiin tuli, mutta viiva on vielä haalea joten testailen uudelleen muutaman päivän sisällä. Tuon takia en saanut uudelleen unta. Jos kaikki menee hyvin niin meille tulee toinen vauva 21.9.08 (vauvalaskurin mukaan), on aika hassua meijän esikoisen laskettuaika oli 19.9.06 ja tyttö synty 20.9.06. Tuntuu hassulta...
Oireista vielä: eilen illalla oli hieman etova olo niin kuin nytkin ja tuntuu edelleen että menkat olis alkamassa, mutta onpahan ainakin vielä pysyneet poissa. En tiedä kuvittelenko vai onko mulla rinnat hieman kipeät, (ei ainakaan samallalailla kuin esikoista odottaessa) siis nännit ei ole kipeät tai arat, mutta tissien sivut on hieman kipeät...
Kertokaa mites muilla on testaus sujunut! Paljon plusasäteitä teille kaikille ja pahoittelut niille jotka tipahtivat ja seuraavaan yrityskertaan paljon tärppi onnea! :o)
Kiitoksia vielä kerran stempityksestä Emmuli81, sun stemppaus sai plussan testiin... :o)
Onnellinen pirpana1984 kp kait 36/30-34 yk 3