Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*****Syysunelmat vko 3 ****

14.01.2008 |

Avaan tässä uuden pinon uuden viikon kunniaksi.

Tänään aamulla testasin, ei haamun haamua, tyylipuhdas nega!! Pettymys on niin suuri, ettei riitä sanatkaan kuvaamaan.. Vielä tietysti on pienen pieni mahdollisuus, että voisi vielä kääntyä plussaksi, mutta empä usko!!

t. Surullinen Kapa kp 38/28-47 (40) yk 9

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
15.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnea teille plussanneille!

Olen kirjoitellut tänne sivuille viimeksi esikoiseni ollessa vauva eli pari vuotta sitten. Esikoinen on nyt 3v ja toista yritetään. Meillä on menossa toinen yrityskierros, eli joulukuussa aloitettiin. En ole käyttänyt hormonaalista ehkäisyä vuoteen. Ja nyt siis aivan malttamattomana odotan, että tärppäisi pian! Kamalaa, miten sitä ihminen onkin kärsimätön...

Kierrot on minullakin olleet sekavat viimeisen puoli vuotta. Sitä enne tosi säännölliset. Ovulaatiotakin on ollut jotenkin vaikeampi nyt seurata...

Oli sinänsä kutkuttavaa lukea noita teidän kirjoituksia, oireita yms. minullakin nimittäin on tosi turvonnut olo. Alaselkään alkoi koskea viime lauantaina. Siitä tuli ekana mieleen, että olisko tällä kierrolla tärpännyt. Mutta voiko se viikon sisällä mahdollisesta hedelmöityksestä jo tehdä tämmöisiä oireita??

Voih, laskettuaika olis about 1.10, jos tämä nyt onnistuisi... :)

Ei voi muuta kuin toivoa parasta.

Tsemppiä kaikille!

Vierailija
22/76 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

piinailut käsillä. Aina se malttamaton mieli sieltä vaan tulee.. Vielä pitäis viikon verran malttaa ni olis jo vähän viisaampi. HUH!

Onnea Plussanneille!

Työt kutsuu..

iiiik olisko 22/29-34?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan myös kuulua tänne syyskuisiin vielä, vaikken listoilla olekaan...seurannut olen kyllä keskustelujanne jonkin aikaa. Pillerit lopetettu 12/07 ja ensimmäistä odotellaan. Olen ollut enemmän ja vähemmän turvoksissa jo muutaman viikon ja mahanpohjassa on nipistellyt oikein urakalla. Itse olen laskenut nämä kropan sekavan olon/menkkailun piikkiin, pillereitä kun olen syönyt jo yhdeksän vuotta..ajattelin että vähemmästäkin menee systeemit sekaisin kun ei pillereitä enää nappailekaan. Mutta ilmeisesti tämän turvotus voi johtua myös raskaudesta?!!! Näin olen teidän viesteistä päätellyt ;) Noviisi kun olen niin en oireista osaa päätellä mitään! kp 24/? menossa ja nyt jännittää!

Vierailija
24/76 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, huh täällä alkaa kanssa olla todelliset piinat käsillä. Pitäisi vielä huomiseen jaksaa odottaa testaamisen kanssa, mieluummin vielä muutama päivä enemmänkin.

Näin viime yönä unta etten ole raskaana, joten nyt onkin ihan sellainen olo että tää rintojen arkuus enteilee kuitenkin vaan menkkoja. Mitään selkeää muuta oiretta ei ole (tai onhan ajoittain ollut palelua, nenän tukkoisuutta, mahan nippailuja ja painon tunnetta, mutta ne nyt voi johtua mistä vaan).

Kärsivällisyyttä muille piinailijoille ja kaikille tietysti plussat, kiitos!

anna061 kp28/31

Vierailija
25/76 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsi alkaa jännittää..

tänään on jo nippaillut masusta mulla kans jonkun verran.. et sitte tiiä et johtusko vaan tosta vatsataudista et jotkut ihme vatsalihakset olisi tulleet kipeiksi ja niitä vaan välillä sattuu.. tai sitte vaa jännittää iiik.. ja postissa tuli tänään vauvalehden tarjouskirje!! oisko se joku enne... no eeeii.. toisaalta oon kyllä jo valmistautunu ennemminki siihen että ne menkat alkaa ihan normaalisti lauantaina niinku tähänki asti ajallansa.. parempi ajatella ehkä ennemmi niin.. vaikka mieskin kyllä jo sano että jospa ootatkin kaksosia ja toi vatsatauti johtuu vaan siitä, että pahoinvointikin on pahempaa! :D ei, kyllä sitä nyt on liikkeellä muutenkin hemmetti, uskottava se on.

noh.. kiva ku voi johokkii purkaa vähä näit ajatuksia ni ees vähä helpottaa.. lauantaina sitte testaillaan jos ei menkkoja kuulu..

PLussaOnnea kaikille!! bdbdbbbbddddbdbdbdbdbd

kp 25/28

Vierailija
26/76 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos viestistä! toisaalta en jotenkaan usko että olisin raskaana menkoista huolimatta, koska ne kuitenkin kesti neljä päivää ja oli aika runsaat ensimmäisenä päivänä.. aika epätodennäköiseltä se tuntuu. ja sitte kun mitään oireitakaan ei ole ihmeemmin ollut..

mutta eihän sitä koskaan tiedä. kiitos rohkaisusta! teen testin lauantaina:) sillloin se sitte viimestään selviää.. toivottavasti edes tästä kierrosta pärähtäisi kaksi viivaa ruutuun ja pikkuinen pysyisi matkassa mukana! :)

Vierailija
27/76 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan. Ei menkkoja, ei tosin mitään muutakaan. Lämmöt edelleen 37 kieppeillä ja tissit turvoksissa. Eipä muuta. Tätiä odotellaan. Testasin negan pari päivää sit (=liian aikasin) mut en usko että plussaksi muuttuu. Testaan uudelleen la jos ei tättärää ennen sitä.Luovuttanut- olo. Ei jaksa oikein mitään. Siirryn tästä sit hiljalleen tuonne lapsettomuus- puolelle. Hoidot alkaa ensi kierrosta. Kyllähän se ovis-plussa edelleen lämmittää, oli se meille NIIN iso juttu. Edes jotain oli Positiivista tässä kierrossa.

Siirryn taustalle. On mieli jotenkin maassa. Kiitos kaikille seurasta ja tsempityksistä!Olette ihania. Seurailen vielä miten teidän käy, mut musta ei varmaan hirveesti enää kuulu, jos siis ei tuo nega jostain luononoikusta käänny plussaksi lauantaihin. Onnea plussanneille!

-Hepuna *murtuneena*

Vierailija
28/76 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kuitenkin vielä mahdollista, vaikkakin ymmärrän luovuttaneen fiiliksesi. Testasit niin aikasin, ettei se vielä kerro mitään. Eikös se raskaushormoni lisäänny ihan hurjaa vauhtia yleensä näinä päivinä, eli lauantaina vaikka voisi olla ihan eri tulos?! Vaikka oletkin luovuttanut, niin testaa vaikka silloin uudelleen, jollei menkkoja ala kuulua. Vai mitä? En haluaisi sinua " samanpäivänkulkijaa" pois...

ON: Nyt on ruvennut tissejä vihlomaan sillai puuskittain. Alavatsaa juilii välillä kovastikin. Huomennahan se 28 päivää olisi,mutta odottelen lauantaihin. Kun eihän tuota niin tarkkaa kiertoa tiedäkään. Ja pelkään niin sitä negaa, että tokkopa uskallan koko testiä tehdä pyörtymättä:/.

kp 27/28?

Vierailija
29/76 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa ei saa menettää, vaikka se sille joskus tuntuukin. Itse allekirjoittanutkin on heittänyt pyyhkeen kehään monta kertaa, ja vannonut että viimeisen kerran....!!!!....ja paljon kirosanoja perään sekä suomeksi että ruotsiksi.

Itselläni toivo tulee ja toivo menee, joka päivä, monta kertaa. Johtuu siitä, että asia pyörii aivan liian paljon mielessä, että kuinkahan tässä nyt tällä viikolla käy? Mutta yksi asia on varmaa, etten voi vaikuttaa tulokseen millään tavalla. Tuli sitten eteen mitä tuli. Eli mitäpä sitä aikaansa viemään turhaan itsensä tarkkailuun. (minä, paraskin puhuja, joka vaan tuijottaa koko ajan itseään " peiliin" ja tarkkailee kuin paraskin Narsiskos)

No niin, se siitä. Kp. 25 ja paleltaa. Lämmöt olleet ylhäällä niinkuin aina. Nyt sitten viime yönä hikoilin itseni ihan märäksi, palelsi ja vilutti. Ihan niinkuin aina kuume-flussan jälkeen tekee, kun lämpö lähtee laskuun. Samalla tavalla yleensä aina pystyn ennakoimaan tulevat menkat. Pari päivää ennen lämpö laskee ja yleensä yöllä pääsee hikoilemaan. Noh, minä tietysti mittasin lämmön yöllä kolmen aikaan, kun peittelin pienimmäisen uudelleen pinnasänkyyn, kun sekin oli peittonsa potkinut pois. Mittasin ja vilutti. Tulos oli 36.2

Normaali minulle on 36.4. Noh, kuinka paljon sitten tähän tulokseen voi luottaa, en tiedä, kun mittari on sellainen digitaalinen, vanha, joka on näyttänyt " L" merkkiä jo useamman kuukauden. " L" joka tarkoittaa, patterin huonoutta. :-) Joskus jättää jonkun numeronkin pois ja sitten täytyy vain arvailla....

Noh, jatketaanpa juttua. Joo, kyllä rupesi heti ärsyttämään yöllä tämä oma olotila ja kirosin mielessäni kaikki miehet heinäpellolle. Että miksi heillä elämä on niin helppoa; ei tartte ostella siteitä ja tampooneja, ei laskea päiviä, ei tikutella eikä takutella, ei odotella eikä kivistellä menkkakipujen kanssa, ei tunnustella oireita eikä herätä keskellä yötä hiestä märkänä lämpöä mittamaan. EI!

Noh, siinä sitten istuskellessani, päätin taas sadanteen kertaan hyväksyä tilanteeni, että paska mäihä. Ja että perse, kun joku keksi sen keskenmenon minulle antaa viime vuoden lokana! Ja, että kaipa se tälläkin joku opetus taas on senkin kana-aivo! Painuin pehkuihin.

Aamulla sitten oli taas kuumeinen olo, ja lämpö (sen vanhan mittarin) mukaan noussut.... Että ota tästä selvä.

Punaisen Paronin ei tarvitse tulla kylään, ja jos tulee niin vasta sunnuntaina. Silloin on kp. 29 ja silloin ajattelin testata tulosta testillä.

No, onkos mulla sitten mitään oireita mihinkään suuntaan? Sitä normaalia vatsan kivistystä, jotka tietysti tuntuvat sille, että joopa joo, odotahan vain viikonloppuun...ja minähän odotan, en hitto anna periksi!

Tosin, noista lämmöistä vielä. Kun viime kerralla tulin raskaaksi syksyllä (se joka meni kesken viikoilla 11, lokakuussa) ehtivät lämmötkin laskea monta kertaa. Muistan, kuinka vihainen olin, kun vain odotin menkkojen alkua, vaikka niitä ei sitten ikinä kuulunutkaan...Mieskin sai kyllä kuulla omansa.

Että nyt sitten yritän olla viisaampi ja kiljua vasta kun asia on tervattu ja pikeen liimattu!

Mutta tämä palellus ja vilu! Mitä tämä on? Takki päälle-takki pois- takki päälle-takki pois...

Pitkä vuodatus, sori ja Förlåt på svenska med!

Taas on riiviö kukassa. Pitäisikö minunkin maistaa tuota kukkamultaa. Tuntuu olevan niin hyvää....

Vierailija
30/76 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä mitä " oireita" ilmassa?

Kuinka on lämpöjen laita?

Itse vuodatin tuonne alas jo tuntojani lämmöistä sun muusta...

Eikö teitä hitto palella????

Sitten vielä yx juttu. Mitä tarkoitta ON, kun kirjoitatte oireista tms? Mistä se on lyhenne? Minun arvaus omanapa.

Vierailija
31/76 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli Rölli aloitta kp 1/28-30

Kiitos seurasta toivottavasti emmen ;) näe lokakuisissa...

Vierailija
32/76 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riesa: ON tarkoittaa mielestäni omaa napaa, sitä ainakin minä sillä tarkoitan=D! Paleltaa, juu, ja sitten taas hikoiluttaa. Pahoinvointi-ellotus-ällötys tulee puuskittain, eilen alkoi liitoskipuja, vihloo alavatsaan sivuille ja välillä menkkamaisestikin, olo on ihmeen tyyni ja tasainen. Normaalisti ennen menkkoja pirun äkäinen:). Pissillä saa juosta, turvottaa, ikenet vuotaa herkästi, Panadol auttaa päänsärkyyn(oikeasti ei ole toiminut ainakaan kymmeen vuoteen!). Mitähän vielä? Se tunne, niin tuttu monelta kerralta, joku semmonen mitä ei voi sanoilla selittää. Toivottavasti kroppaa ei huijaa... Niin muutes ennen menkkoja aina valkovuoto lisääntyy. Nyt on ollu ihmeen kuivaa. Lämpöjä en ole mittaillut ja tuota kohdunnapukkaa en uskalla jatkuvasti ronklata enkä taitais siitä mitään ymmärtääkään. Olisi pitänyt tarkkailla jo aiemmin, niin huomaisi muutokset. Mutta ihan uusi asia mulle. Uutta oppii kun vanhenee:). Ylhäällä se kyllä tuntuu olevan.

kp 28/28?

Vierailija
33/76 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis toivottavasti jollain, täällä ei.. testasin sitten negan, mutta kp:t vasta 25/28-30 (ovislimoista päätellen tässä kierrossa jotain 30, I think). Mutta en usko olevani taaskaan raskaana, on niin negaolo! Ja testaan vasta ensviikolla joku päivä, että noi kp:t ois sitä 30 luokkaa.. Ellei täti tuu sitä ennen kylään, p....le. Harmittaa, kun (/jos) ei taaskaan tärppää. Haluu pienen nyytin!

Riesa, joo ON=oma napa tai sitten sama näin (.) ja mulla näin ( . ), kun on niiiiin suuri napa :)

Missä kaikki luuraa, onko täällä ees ketään muita kuin mie??

Ja missä plussauutiset viipyy.. Alkukuuhun tuli plussia, mutta missäs loppukuun plussat? Tänne niitä ja heti! ++++ tuulia

Emmuli kp 25/30 yk 6

Vierailija
34/76 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mennään kp27/? (olin laskeskellu toissa päivänä jotain ihan huuhaata)ja kummasti eilen tuntui siltä, että täti tekee tuloaan.. yöllä pyörin niinkuin normalistikin tähän aikaan ja aika paljon pahaa tuulta oli ilmassa ;) sikäli mikäli ei ala tule punaista päivää, ajattelin testailla sunnuntaina. Kävin eilen ostaan ihka ensimmäiset testit apteekista ;) odottavin mielin ollaan. Tädin tullessa kylään voin aina " lohduttautua" sillä, että gradun kanssa tulis pirun kiire jos nyt jo heti ekasta tärppäis! Odotellaan siis..

Vierailija
35/76 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

viidenmutsi:

Paleltaa, juu, ja sitten taas hikoiluttaa. Pahoinvointi-ellotus-ällötys tulee puuskittain, eilen alkoi liitoskipuja, vihloo alavatsaan sivuille ja välillä menkkamaisestikin, olo on ihmeen tyyni ja tasainen. Normaalisti ennen menkkoja pirun äkäinen:). Pissillä saa juosta, turvottaa, ikenet vuotaa herkästi, Panadol auttaa päänsärkyyn(oikeasti ei ole toiminut ainakaan kymmeen vuoteen!). Mitähän vielä? Se tunne, niin tuttu monelta kerralta, joku semmonen mitä ei voi sanoilla selittää. Toivottavasti kroppaa ei huijaa... Niin muutes ennen menkkoja aina valkovuoto lisääntyy. Nyt on ollu ihmeen kuivaa. Lämpöjä en ole mittaillut ja tuota kohdunnapukkaa en uskalla jatkuvasti ronklata enkä taitais siitä mitään ymmärtääkään. Olisi pitänyt tarkkailla jo aiemmin, niin huomaisi muutokset. Mutta ihan uusi asia mulle. Uutta oppii kun vanhenee:). Ylhäällä se kyllä tuntuu olevan.

kp 28/28?

Kylläpä on samanlaiset oireet minulla kuin " viidenmutsilla" . Toivon sulle plussaa ja ite yritän pinnistellä sunnuntaihin asti ennen kuin testaan. Nyt on kp 23/26-30. Alaselkäkipu alkoi 6päivää sitten. Mahaa on nipistelly tämän viikon ja turvotusta niin masussa kuin sormissakin. Lämmöt mittasin hetki sitten, 37,2C. Mä niiiiiiiiiiiin toivon, että tää ois sitä!!

Ite en osaa kyllä kohdunnapukkaa tutkia... Testaaminen himottais jo, mutta vielä on liian aikaista.

Olen aika uusi näillä palstoilla. Tai siis tässä on ollu pari vuotta väliä viime kerrasta. Kiva lukea teidän muidenkin kuumeilua ja ihanaa, kun väliin mahtuu plussauutisia! Niitä lisää odotellessa,

Sunset.

Vierailija
36/76 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika monella jännät paikat!!!! HUI!

Mä oon yrittäny olla olotilaa tiirailematta, ku mulla aina niin kauheat pms-oireet et on ihan niinku olis raskaana. Mut tänään töissä ihmettelin, ku tuntu jonkin aikaa alavatsalla sellanen outo nipistys.. Sit laskeskelin et vois liittyä ajallisesti kiinnittymiseen.. HUI! En kyllä uskalla kauheesti toiveita elätellä,mut katellaan.. Ens viikolla varmaan jotain selviää.

Tsemppiä kaikille!!!!!!!

Nyt väsyttää.. Rankka viikko takana ja vielä yks työpäivä edessä. Sit koko viikon ramppaa vieraita. Olis ihanaa vaan nukkua!!!!

Plussatuulia!

iiiik kp 24/29-33?

Vierailija
37/76 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röllille pahoittelut!

Tervetuloa sunset joukkoomme!! =)

Emmuli: Älähän vielä luovuta!! Käyn katsomassa vielä sinun(kin) kuulumisiasi. TSEMPPIÄ!!! =)

Olisko ollut iiik jolla oli jännät päivät ihan näinä päivinä! Tulehan kertomaan sitten uutiset!

Töihin mentävä...MOIKKA!

rv4+4

Vierailija
38/76 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Moelpa! :)

ON: Aikamoinen ällötys tänä aamuna... Alkaa tosiaan tuntumaan siltä, että plussaa varmaan näyttäis... Kiva työpäivä edessä, kun ei jaksa mitään muuta ajatella kuin mahdollista raskautta! ;)

Tässä kierrossa on tosin yksi ainoa kerta yritetty, eli peittoa pöllytetty, mutta se kyllä sattui aika hyvin keskelle kiertoa. (Minä en oo ikinä testannu ovista...)

Toisaalta, omat kuvitelmat saattaa tehdä tepposensa tässäkin eikä oireet kerro muusta kuin tulevista rättipäivistä. iiiik...

Josko kävis kuitenkin ostamassa testin tänään ja tekis sen sunnuntaina. Sillo ois kp 26/26-30? En millään malttais odottaa yli.

Mukavaa päivää kaikille!

Sunset kp 24/26-30 yk 2

Vierailija
39/76 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin herätty perjantai aamuun.

Pakkaustoimet käsillä ja pahvilaatikoita joka puolella.

kp27/29. Voinkin tässä kysyä itseltäni legendaarisen kysymyksen, että miltä nyt tuntuu? Njaa, kun päivät ovat menneet vain omia tuntoja tarkkaillen, niin juuri tällä hetkellä on aika levollinen olo. Tietysti henkisesti olen valmistautunut jo seuraavaan yritykseen, mutta joku pieni otus sanoo pään sisällä, että äläs nyt vielä luovuta...

Joten tässä odottelen vain...odottavan aika on pitkä, niinhän sitä sanotaan.

Hyvät päivänjatkot kaikille.

Vierailija
40/76 |
18.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli eilen aivan yllättäen - päivää aikaisemmin kuin piti. Ei mitään menkkaoireita etukäteen. Juuri ennenkuin ne alkoi, tuli kramppeja alavatsaan ja sanoin miehelle että kyllä ne sieltä taitaa olla tulossa. Kun menin vessaan niin oli verta jo housuissa. :( Sinänsä erikoista että yleensä alkaa ruskehtavalla tuhrulla, mutta nyt tuli suoraan verta. Lämmötkään ei laskeneet. Olivat eilen aamulla vielä korkealla. Tänä aamuna vasta olivat laskeneet normaalilämpöön. Oliskohan ollut kyseessä kemiallinen raskaus...? Olin taas kerran ihan varma että oli tärpännyt, mutta olen ollut aika monena kuukautena aiemminkin.

Yritin tässä kierrossa olla ajattelematta koko asiaa. Pidin kirjoittelutaukoa tänne, kävin silloin tällöin vaan kurkkaamassa muiden kuulumisia. Töissä tein ihan oikeasti töitä enkä haaveillut tms ja yritin kehittää itselleni koko ajan pientä " häärättävää" , ettei tule edes tyhjiä hetkiä. Myös kotona pidin itseni kiireisenä. Suunnittelin kaikenlaista remonttia kotiin, maalasin eteisen ja harrastin kaikenlaista uudelleen järjestelyä jne. Kävin monta kertaa viikossa pitkillä reippailla kävelylenkeillä. Mutta ei auttanut. On niin pahuksen vaikeaa olla ressaamatta kun näitä yrityskiertoja on jo kertynyt. Sanotaan että on aivan normaalia että yrittäminen kestää, mutta se ei tee sitä yhtään helpommaksi. :( Mies sanoi eilen että hänestä tuntuu että me emme tule onnistumaan. Hän on ollut meistä se positiivisempi. Arvatkaa vaan miltä tuntuu kun mieskin luopuu toivosta. :(

Onnittelut kaikille plussanneille ja plussaonnea jäljellejääville!

-Annique, kp 2/26-29, yk12-