*****Syysunelmat vko 3 ****
Avaan tässä uuden pinon uuden viikon kunniaksi.
Tänään aamulla testasin, ei haamun haamua, tyylipuhdas nega!! Pettymys on niin suuri, ettei riitä sanatkaan kuvaamaan.. Vielä tietysti on pienen pieni mahdollisuus, että voisi vielä kääntyä plussaksi, mutta empä usko!!
t. Surullinen Kapa kp 38/28-47 (40) yk 9
Kommentit (76)
Testasin tyylipuhtaan negan sillä hcg10 testillä, jolla olis jo pitänyt näkyä. Eli nyt vain odotellaan tätiä kylään lähipäivinä. Saiskin jo tulla niin pääsis aloittamaan puhtaalta pöydältä. Mitenkään korkealta en pudonnut, koska mitään selkeitä oireitakaan ei ole ollut. Vaikka tietysti nega oli pettymys.
Toisaalta myös helpottavaa kun saa taas muutamaksi viikoksi muuta ajateltavaa, alkoi käydä jo aika raskaaksi tuo oman olotilan tarkkailu. Täytyy varmaan lopettaa tämä palstailukin, sillä tästä ei ainakaan helpotusta kuumeeseen ole.
Toivottavasti tulee vielä loppukuuhun plussia, teillä muutamalla (tyhjä pää, en nyt muista nimiä) ainakin kuulosti oireet lupaavilta!
anna061
Nyt on outo olo!! Mä aloin äsken itkemään ihan tosi typerästä asiasta eikä itkulle loppua näy. Onko pms vai voisko tää herkkyys liittyä siihen mitä toivon????... Mä oon tosi väsynyt ja suruakin vähän on ollu et voi liittyä siihenkin.. Mut reaktio oli sellanen etten siitä oikein itseäni tunnistanu..
Mulla on ollu koko päivän tosi paha olo aina syönnin jälkeen. Ihan sellanen närästys. Joka kerta mulla on ennen menkkoja ollu kuvotusta ja mua alkaa pikkuhiljaa jo kyllästyttää tää. Oliskin raskaudesta johtuvaa ni se motivois kestämään sen, mut ku aina se enteilee menkkoja!!! Kerroin työkaverille tänään epäileväni et työpaikalla riehuva mahatauti on iskeny, ku on niin kuvottava olo aina syönnin jälkeen. Se vaan tokas: " oot raskaana" . Olis niiiin tehny mieli sanoo et voi ku olisinkin,mut en mä kehdannu.. Mä en oo syöny tänään ku sämpylän puolikkaan ja rusleipäpalan töissä.. Nyt on ruoka hellalla, mut lähinnä pahaa tekee ajatuskin.. Ja itkettää.. Ja ärsyttää, ku mies on iltavuorossa just ku tartteisin sitä!!!
Hieman omanapaista, sori..
Pahoittelut tätiin törmänneille!Kevättä kohti mennään ni mieli kirkastuu
Montakohan meitä on vielä jäljellä???
iiiik kp 25/29-33
Vielä tässä elättelen toiveita, mutta jotenkin tuli tässä illasta sellanen olo,että taitaa täti tulla. :(
Tuntuu niin keljulta mahassa... Ihan ku menkat.
Ihmettelen vaan, miten nää menkkakivut voi kestää viikon. Vai olenko vaan kuvitellu. Ja johtuuko kuvotus-olo stressistä.
Sunnuntaina pitäis siis menkat alkaa, joten ootellaanpa sinne asti ihan rauhassa.
Sori oma napaisuus.
Pakko vaan tänne purkaa, ku en oo muillekaan kertonu. En ees miehelle, ettei se elättele turhia toiveita. Kerron sit ku on oikeesti kertomista. Pienempi pettymys silleensä itelleenkin...
Pidän peukkuja teille muille, jotka ootte vielä jännityksessä! :)
Sunset kp 24/26-30
eli saattaa hyvinkin olla sitä positiivista kuvotusta! Mulla alkoi ekassa raskaudessa kuvotus hieman ennen kun menkkojen ois pitänyt alkaa. Ja se oli alkuun juuri sellaista, että syömisen jälkeen tuli huono olo. Jonkun ajan päästä kuvotus muuttui vasta pahoinvoinniksi vatsan ollessa tyhjä. Kovasti siis toivon sinne plussaa, ja muillekin loppukuumeilijoille!
Täällä täti kurvasi paikalle muutaman päivän etuajassa heti kun olin saanut sen negatestin tehtyä. Hyvä näin, nythän mennään jo uutta kiertoa eteenpäin. Kun ei vaan jaksais millään odottaa edes ovikseen.
anna061 (näköjään koukuttunut palstailuun)
Elikkä pidin pitkän palsta tauon ku kuumeilin liikaa... :o)
Oikein paljon onnea plussanneille ja tarrasukkia pikkuisille sekä pahoittelut pudonneille!!!
ON: On aika varma olo että huomenna täti kurvaa paikalle. Tänään on kiukuttanut kaikki asiat ja mahaakin hieman koskee, samallalailla kuin ennen menkkoja. Lämpöjä en oo mittaillut ja kohdunnipukka on toistaiseksi ylhäällä ja kova, mutta tuntuu että se olisi hivenen auki. Edellisessä raskaudessa se oli ihan sileä kiinteä " nappi" ....noh oonpa ainakin varautunut pahimpaan...niin ja olen saanut pidettyä itseni kurissa ja testi on pysynyt koskemattomana kaapissa ja nyt mennään jo kp 34/30-34....mietin vaan että miten ihmeessä len pystynyt olemaan testaamatta.. :o)
Anteeksi oma napaisuus mutta olen hieman huono kommentoimaan muiden ajatuksia... :o)
Hyvää viikonloppua kaikille kuumeilijoille!!!
T. pirpana1984 kp 34/30-34 yk3
...ja tilitän kuinka on viluttanut ja paleltanut koko viikon.
Te muut odottelette Tätiä kylään, mutta minä taas pelkään sitä punaista paronia...tuntuu kyllä sille, että kohdalle taas osuu ja kuukauden vaihto on tiedossa. Niin juilii kyllä vatsassa. Mutta kukapa sen tietää etukäteen sanoa. Pahalla päällä olen ollut jo ihan hyvissä ajoin, ettei sitten satu niin kovasti, jos tippuu.
Viimeistään sunnuntaina odottelen menkkoja. Kiertopäivillä 29.
Testejä on kaaapissa vaikka toisillekin jakaa, mutta taidanpa nyt vain odotella...
Joo, kello on kahdeksan täällä Ruotsissa ja tv:ssä Lets Dance. Kukapa muukaan on ahterinsa sinnekin saanut kuin itse Lampenius. On kyllä ihan niin bimbo että hävettää. Ja mitä kommentteja se nainen laukoo...hitto. Ei viitsi suomalaiseksi itseään tunnustaa.
Mutta ilmeisesti nämä ruotsalaiset tykkäävät hänestä...vielä toistaiseksi...
Tässäpä näitä.
Odottavan aika on pitkä....
Hyvät illan jatkot kaikille!
Olen ihan paniikissa, jännittää ihan sairaasti! Huomisaamuna testaan. Kai sen sitten pitäisi näkyä. Ostin tänään Apteekin oman testin tuonne kaappiin odottelemaan. Päivällä luulin, että menkat alkaa, hitto kun säikähdin:(. Ihan hiukka tuli pyyhittäessä verta. Onneksi ei sen jälkeen mitään. Minustakin tuntuu, että kohdunnapukka on vähän auki. Kai se voi ollakin näin monta synnyttäneellä, vai? Vaiko toiveiden herättelyä vaan. Rinnat on tulleet ihan TOSI kipeiksi. Ei ne tällälailla ole olleet kipeät varmaan ikinä. Paitsi silloin ehkä kun maito nousut synnytyksen jälkeen. Muuten taas on vähän rauhallisempaa oireiden kanssa. Oikein toivon pahoinvointia tähän osoitteeseen. Tulisi varmempi olo. Syömisen jälkeen vähän etoo. Nyt nolottaa jo valmiiksi, että olen mukamas ollut niin varma jo raskaudesta. Huomenna taidetaan tippua...kuluisi yö nopeasti!
kp 29/28?
...Viidenmutsi: joko testasit?
Meillä on niin samat oireet ja mun on tarkoitus testata huomisaaamuna. Jännittää sinunkin puolesta! :)
Pitkä päivä edessä. Käyn ostaa sen testin ja yritän valmistautua henkisesti myös siihen huonompaan vaihhtoehhtoon...
Plussauutia odotellessa,
Sunset 25/26-30?
Iiiik: Jaksuja hetkeks vielä piinailuun ja toivottavasti saat plussan!!
Mites Viidenmutsi, ootko jo testaillut?
Ja Pirpanallakin oli jännät paikat.. älä vielä luovuta, ennen tädin tuloa..!
Tai no oon aika huono tohon sanoon, kun täällä on luovutettu..
Eli ON:
Heti, kun tuntu tädin oireita, niin en enää uskonut plussaan, ja eilen tuli jo oireet. Olin NIIN kiukkunen ja se oire mulla tulee muutamia päiviä ennen tätiä, eli sitä ootellessa.. Ja testasin tänään negan ja siihen luotan. Pitäis miehen kanssa viettää iltaa, niin tietää saako juoda siiderin vai ei, joten saan.. Voi vee, tuli itku taas aamusta, kun olin testannut :' ( Oon nyt niin masis ton asian kaa!! Ei jaksa...
Kiitos Moelpa tsempityksestä, mut peli menetetty..
Eli tänään testattu nega ja kiukkuolo vielä varmisti sen. Tuosta meidän pikkumiehestä oli lähinnä energinen ja ei menkkaoireinen olo, enkä olettanut edes olevani raskaana. Ja nyt kyl jo tädin tulo oireilee myös alavatsassa :/
Mutta plussatuulia toivon muille ja seurailen tilannetta :)
Emmuli kp 27/n.30 yk 6 (hohhoijaa..)
Täälläkin jännittää! Huomenna meinasin testailla...silloin siis 29/29.
Mutta kyllä alavatsassa vähän juilii silleen mukavasti, että menkat olisi tulossa, itse olen toivon ja epätoivon partaalla. En tiedä itse että mihinkä uskoa. Ei ole huonoaoloa, ei rintojen aristusta, ei mitään sellaista. Lämpöä? Sitä kyllä...
Ääni on kyllä ihan käheä, sellainen oikein viskiääni, mutta se
ei nyt todellakaan ole oire, vaan palkinto pölyisestä remonttihommasta!
Itse en uskalla vessaan mennä tänään ollenkaan...sitten huomenna :-)
YMMÄRRÄTTEKÖ, MINÄ EN HALUA NEGOJA!!!! (anteeksi huuto, mutta ajattelin että se helpottaisi)
Hyvät päivän jatkot.
Yritetään pinnistellä huomisaamuun, jooko?
Onpas täällä nyt monilla kriittiset päivät menossa!
ON: Olin yön töissä ja aamulla puoliseiskan jälkeen oli todella heikko ja kuvottava olo..vähän aikaa mietin, että hitsi jos olis tärpänny..ja sen jälkeen naureskelin itselleni, koska kyllähän sitä saa oireita vaikka minkälaisia aikaan kun oikein kuvittelee;) Muita oireita kiukkuisuus ja itkuherkkyys. Rintoja ei ole kivistellyt eikä turvotusta lukuun ottamatta mahassa kummemmalta tuntunut.. Huomiseen odotellaan ja sit on pakko tehdä ihka ensimmäinen raskaustesti, siis jos ei täti ennätä ennen.. kp 29/?
Oli niin omaan oloon keskittynyt viesti tuo äskeinen että unohtui sanoa, että kunpa edes joku PLUSSAISI!!
Mulla siis kp 26/28. Ja vaikka mitä raskauteen viittaavaa olen jo " mukamas" itsestäni huomannut.. Eli lämmön nousua (kokonaista 0.5 astetta heh), vilu ja turvotus... Ikävämpi tuntemus on tietysti menkkamaiset kivut.
Kuinka muut jännillä päivillä olijat? Oletteko jo testailleet?
Meillä oli muutto ja hommaa on riittänyt. Nyt täällä uudessa kodissa muutolaatikoiden seassa kirjoittelen. Vähän on saatu jo kamoja paikoilleen ja onneksi miehen vanhemmat asuu tässä lähellä ja on ottaneet poikaa hoitoon niin pystyy vähän intensiivisemmin purkamaan ja järjestelemään.
Ei olla paljon vauvahommia ehditty miettimään ja yritystäkään ei tässä kierrossa ole ollut kuin muistaakseni kolme kertaa koko kierron aikana, on niin paljon ollut hommia ettei oikein oo kumpikaan jaksettu. Sisko sanoi että nythän se just tärppää, meillä on kuulemma liian aktiivinen seksielämä lastensaantia ajatellen... :D
Täällä siis menossa kp 27 ja menkkaoireita ei vielä juurikaan, varmaan semmoinen reilun 30 päivän kierto tulossa, kaikki kierrot keskenmenon jälkeen on olleet vähän pidempiä, normaalisti mulla on 28-30.
Tsemppiä kaikille piinailijoille ja paljon plussia! ++++
Kenenkäs piti tänä aamuna testata, miten kävi? :)
heips!
En oo jaksanut kirjoitella, kun olen huomannut että voin jotenkin paremmin kun lakkaan kyttäämästä tätä palstaa. Elo ja olo normalisoituu..
Nyt mennään jo sitten kp 4/34-46 ja yk on nyt sitten 3.
Kiva kun kierto lyhentyi vihdoinkin eli hyvään suuntaan ollaan menossa ja mielikin on hyvä vaikkei plussaa tullutkaan.
Kävin juuri tuossa kaverilla joka on viimeisillään ja oli ihana jutella sen kanssa kaikesta. HYvä mieli vaikka räntää sataakin.
Plussaonnea kaikille lopuille piinailijoille! ja iloista mieltä ja tsemppiä muille lukijoille!
Tosi moniaan näköjään testaa huomenna! :)
Toivottavasti niitä tärppejäkin tulisi!!!
Jännät paikat, jännät paikat...
Sunset
Täti ei ole vieläkään tullut, mutta raskaustesti näytti viimeksi tänään negaa, joten kyllä se taitaa olla varma, ettei tästäkään kierrosta meille pikkuista tule.
T: surullinen Kapa kp 43/28-47 (49) yk9
Emmuli81: Kiitoksia stempityksestä. Sulla on ihan samoja oireita kuin minullakin...minua kanssa kiukutti tosi kovasti eilen, mutta tänään on jo ollut parempi päivä, eikä tätiä näy vieläkään...ehkä on toivoa. Voihan se sun nega testi muuttua vielä plussaksi, toivotaan ainakin...:o)
Ajattelin huomenna tstata jos on jotain testattavaa niin kuin moni muukin...Oikein paljon plussa säteitä kaikille huomenna testaajille ja muillekin...:o)
omaa napaa vielä. ei ole oikein oireita enään mihinkään suuntaan. Jännä että ne loppu seinään...noh huomenna ollaan viisaimpia...
pirpana1984 kp 35/30-34 yk 3
Kirjoittelin pitkät lorinat tässä koneella ja nyt on koko teksti poissa!!! Blääh! Että pitikin sattua vielä sekin...
Noh, nytpä en sitten alakaan uudelleen kirjoittelemaan samoja juttuja muutosta, remontista, " pölykeuhkosta" , marimekon verhoista, pahvilaatikoista, tapeteista, lattiasta, keittiöstä, kaakeleista, klinkkereistä ja sanoista esim. " luftvärmepump" , jolle en tiennyt suomeksi sopivaa sanaa...(kaikki tämä tarina vain siksi, että se jollain tavalla veisi aikaa ja pian huomaisi jo olevansa huomisessa.) Tosin meillä on muutto edessä nyt viikon päästä joten ajateltavaa riittää muustakin, kuin vain plussista ja oireista...
Tosin minä en pahemmin oireile, ainoa oire kai on se, että menettää viimeisenkin järjen hivenen tässä hullunmyllyssä.
Ajatella, että sitä viedään viimeistä päivää kierrosta nyt. Eteenpäin sanoi mummo lumessa (täällä Ruotsissa sitä muuten nyt riittää oikein painavaa loskalunta)
Hyvää lauantai-iltaa kaikille.
Huomennapa sitä on sitten viisaampi kai.
Plussalykkyä ja laittakaahan heti viestiä aamulla, että miten on rouville käynyt!
noniin eli minäkin tipuin kyydistä, menkat alko eilen yllättäen pari päivää ennen kuin piti :( taidan yrittää nyt myös olla ajattelematta asiaa ja pitää vähän taukoa palstailusta.. voiko niin edes sanoa kun en ole edes vielä paljoa ehtinyt kirjotella :D no mutta kuitenkin. nyt alkaa vähä tuntua siltä että voishan sitä muutakin tehdä kuin kokoajan olla laskelemassa ja jännäämässä.. se tulee sitten kun on tullakseen, joo näin sen täytyy olla:)
tää on nyt vaan omaa napaa.. en oikein vielä pysy kärryillä noissa jutuissa ja nimimerkeissä.
no mutta minä yritän olla nyt pois vähän aikaa.. ainakin viikon eka:)
kp 2/26-28