Saatko suuseksiä mieheltäsi aina, kun haluat? Oletetaan, että tilanne sopii muutenkin seksiin.
Kommentit (25)
En kyllä itsekään enää anna, eikä mies sitä ikinä pyydäkään, eikä ole KOSKAAN halunnut laueta siten.
Asia harmittaa vähän, muttei kamalasti, koska laukean helposti ja kunnolla muutenkin, siis sormipelillä.
Minä en välitä suuseksistä. Haluan ehtaa kalua ja vain sillä tavoin laukea rajusti ja tyydyttävästi.
Olen kuvitellut, että suuseksi kuuluu molemminpuolisena normaaliin seksisuhteeseen. Kaikista omituisin tilanne on minusta se, jos toinen tekee sitä säännöllisesti ja toinen ei koskaan.
Mutta sinä, jolla tulee tulehdus suuseksistä, oletteko kokeilleet kelmun läpi, jos sitten ei tulisi?
mutta kertaakaan ei ole antanut minulle. On sanonut että naisten paikat ällöttävät, ovat hänen mielestään pissipaikkoja, eikä hän käy pissipaikkoja nuolemaan.
Eli naisen värkki jo sinällään ällöttää häntä jos sitä pitää katsella tai sormin kosketella. Sitten kelpaa kun panee, kun vain tuntuu hyvälle, eikä tarvi katsella sitä.
ja minä annan suuseksiä vasta vuoroisesti miehelle.....
ja minä annan suuseksiä vasta vuoroisesti miehelle.....
15:
Kun mieheni rakastaa suuseksin antamista ja haluaisia nuolla vaikka aina. Ja minustakin se on tosi ihanaa. Mutta minä saan siitä 99% todennäköisyydellä virtsatietulehduksen :( Joten ei harrasteta meilä sitä kuin ihan poikkeustapauksessa esim. hääpäivinä. Ja silloin pyydän lääkäriltä reseptin valmiiksi. Voihan surkeus.
tuntuu, että on aina saavana osapuolena, ja must on kivempi tuottaa toiselle nautintoa kuin saada sitä itse.. kai se mies siitä suuseksin antamisesta jotain kiksejä saa, ei varmaan muuten sitä tekis.. :)
Mies ei tykkää muuta kuin olla saavana osapuolena mitä suuseksiin tulee.
Ja tietty annan sitä itsekin.
Siis minkä takia miehenne ei anna teille suuseksiä??? Tai miksi ette itse halua??? Oon ihan ihmeissäni, olen ajatellut sen kuuluvan jokaisen normaalin aikuisen naisen seksielämään... Oletteko te noin estyneitä??? Kamalaa!!! Mikä siinä on niin kamalaa???
Mä olen saanut mun miehiltä AINA ja miehiä on ollut elämän aikana n.20. Ja kaikki on halunneet tehdä sitä ; )
Meillä siitä antamisesta ja saamisesta nauttivat molemmat.
Miehelle annan suuseksiä vain jos ollaan suihkussa, mutta eipä tuo siitä pahoillaan ole.
edes minkäänlaista seksiä yli puoleen vuoteen...että repikää siitä!
kutisen herkästi ja sänkiparta myös pistelee
mun mies jumaloi mun pimpsaa, olen todella onnekas
miehen vatsaongelmien takia joudutaan jättämään väliin (suuseksi aiheuttaa liiallista syljeneritytä josta vatsa ei tykkää hyvää). Minulle tuo suuseksi on elinehto. Ilman sitä seksi ei tunnu miltään.
Mutta minä en ota vastaan, koska pelkään bakteereita, suuhan on tunnetusti ihmisen bakteerisin paikka. Ja mieheni hengitys vielä haisee ihan kamalalle, joten auts.
Kun mieheni rakastaa suuseksin antamista ja haluaisia nuolla vaikka aina. Ja minustakin se on tosi ihanaa. Mutta minä saan siitä 99% todennäköisyydellä virtsatietulehduksen :( Joten ei harrasteta meilä sitä kuin ihan poikkeustapauksessa esim. hääpäivinä. Ja silloin pyydän lääkäriltä reseptin valmiiksi. Voihan surkeus.
tosi estoinen siinä asiassa.