Mikä on älyttömintä, minkä olet nähnyt kirpparilla myynnissä?
Kommentit (30)
ne kamalat käytetyt kosmetiikkajutut, tyyliin puoliksi käytetty huulipuna tai deodorantti vuodelta 1995...
ja hintaa on sitten vaikkapa 35¿ tai jotain.
Tai rikkinäiset Nokian kumisaappaat, hintaa muistaakseni 15 euroa.
ja hintaa tietty monta kymmentä euroa. Myös sellaiset löydöt, kuten avattu vanhentunut piilarineste paskaisessa pullossa ovat jääneet mieleen.
Kulahtanut pullo, sellainen mitä monelta löytyy suihkukaapista. Maalarinteipillä suljettu. Hinta tasan neljäsosa siitä, mitä se maksaa kaupassa.
Aikuisten alusvaatteet on myös sellaista, mihin ei tee mieli törmätä. Tyhjät viinipullot, vaikka ois miten kauniita.
Myös baareista vohkitut tuopit. Alusvaatteet. Ikivanhat rasvat ja meikit avatuissa purkeissa puoliksi käytettyinä.
Alkossa myytävästä tyhjästä kissan mallisesta valkoviinipullosta pyydettiin 10 euroa, saman pullon viinilla saa Alkosta n. 7 eurolla...
Vaikka kissapulloa myydään eri värisinä, värit siis vaihtelevat koko ajan, niin jos nyt vaikkapa haluaa sinisen pullon, se tulee ajan mittaan valikoimiin uudestaan.
Oon kertonut tämän ennenkin. Tämä oli jo 90-luvulla. Täysin kuluneet haalarit, polvista lähes puhki, 200 markkaa hintapyyntö. Täsmälleen samanlaiset muuten kokoa myöten, mutta eri väriset, olin ostanut omalleni kaupan poistomyynnistä uutena hintaan 179 markkaa. Normaalihinta niissä oli jotain 229 tjsp.
On sitä monelle artikkelille tullut hymyiltyä, mutta ei nyt tule mitään erikoisempaa mieleen.Jotain ilmaisnäytteitä on aika useinkin, mutta niitä kai jotkut ostaakin, jos ovat avaamattomia. Toisaalta itseltäkin on mennyt jotain sellaista, mitä on pitkään miettinyt kehtaako laittaa. Esimerkiksi pieni täysin käyttökelvoton meikkipussi, jonka alkuperää en millään saanut mieleen, mutta käyttämätön toki - ei ollut Yves Rocherilta, kun sieltä tilailen niin vähän, että muistan mitä sieltä olen saanut. Heidän ilmaistuotteensa ovat sitä paitsi yleensä käyttökelpoisia. Luulen, että joku osti sen lapselle leikkikaluksi, sillä meikkejä siihen ei sovi. Hintana taisi olla joku 50 senttiä.