Mikä on rakastaja(ttare)n ja ns. vakipanon ero? Vai onko niillä eroa?
Onko olemassakaan sellaisia salasuhteita, joissa olisi suuria tunteita mukana?
Kommentit (37)
Ei se tee kaikista tapauksista samanlaisia vaikka se sinusta olisi käsittämätöntä.
Minusta on paljon itsekkäämpä kertoa pettämisestä kuin kärsiä oman tunnon tuskat hiljaa omissa nahoissa. Ja meillä on aikoinaan tästä keskusteltukin ja kyllä. emme kumpikaan halua tietää, jos näin ikävästi sattuisi käymään, että toinen pettää.
En tosin uskonut keskustelun aikana koskaan pettäväni, kuten nyt teen. Pitäisikö minun nyt rientää kertomaan puolisolleni? Aika outo ajatuskin! Mitään muuta kuin turhaa tuskaa siitä ei seuraisi.
HyiHyi!
jatketaanko tasokasta keskustelua?
Ja paska aviomies.
Kun kukaan ei tiedä tosistaan homma sujuu hyvin.
Suosittelen muillekin.
Mikai tyytyä yhteen kun saa erisorttista seksiä usean kanssa.
Lapsilla hymyilevä äiti ja lämmin koti.
Kyllä me naisetkin osataan , jos halutaan ;)
Ja miten kerkeät heitä kaikkia tapaamaan ja hoidella?
mietin kans miten ihmeessä sä ehdit kaikki hoidella. ootko sä työtön ja lapset jo koulussa? ja nää seuralaisetkin työttömiä? vai hoidatko sä puhelinseksihommat kotiäitinä, kun lapset on päiväunilla?
mulle riittää se rakastaja, jonka kanssa saan kaiken mitä haluan. :) ja kyllä - käytän häntä säälimättä hyväkseni. omaan avioliittoon homma ei ole vaikuttanut mitenkään.
nainen
ja teoistakin varmaan voi niin päätellä. Aikaa vietän muutenkin mahd paljon rakastajattaren kanssa. Ja minulla ei ole eikä tule olemaan pelkkää panoa.
Aikaa vietetään yhdessä n. kerran viikossa, joskus pidempiäkin aikoja esim viikonloppuja.
Mies kyllä kehuu ja sanoo, että merkitsen hänelle paljon, mutta ei ole ikinä sanonut rakastavansa minua.
niin ei varmaan sitten myöskään rakasta.
nauttia ja nauraa siitä että petätte omaa puolisoanne..itselläni oli kolmen kuukauden mittainen suhde, kunnes se järki tuli päähän ja sain lopetettua sen.. vasta monta kuukautta myöhemmin uskalsin kertoa siitä miehelleni.. ja muutaman päivän päästä kun töistä tulin kotiin.. ei miehestäni ollut jälkeäkään kotona..meni kuukausia ennenkuin mieheni palasi kotiin ja antoi minulle anteeksi.. mitään muuta en tässä elämässä kadu.. ja se että poikani itki joka ilta isänsä perään.. ja tiesin vain että minä siihen olin syyllinen.. 5 ihmisen elämän olin hajottanut,, minua hävettää ahdistaa ja nolottaa vieläkin mitä olin tehnyt..kyllä se sillon tuntui niin ihanalle.. mutta oliko se sen arvoista.. ei ollut... mutta onneksi sain anteeksi.. nyt vaalin ja rakastan sitä mitä on, enkä siitä ikinä enää luovu..
Aikoinani runsaasti pettäneenä ja myös petetyksi tulleena tiedän, että rehellisyys on ihaninta, mitä elämänkumppaninsa kanssa voi jakaa. Ylittää kuus nolla villeimmänkin seksin.
eli pettää ja sitte omia tunnontuskiaan helpottaakseen kertoa puolisolle koko juttu. Niin tyhmä ei saa olla.
Voit olla varma siitä että juttu koituu kohtaloksenne vielä.
N 30+
Suhteet, joissa petin tai minua petettiin, ovat historiaa. En ole kuvitellutkaan, että voisin jatkaa kenenkään kanssa tuollaisten asioiden tullessa ilmi. Koskaan en muuten edes itse kertonut, muuta kautta tulivat tietoon. Pettäminen on itsekkäintä mitä toiselle voi tehdä, ja rehellisyys, kuten jo kirjoitin, ihaninta mitä voi olla.... Mutta sitähän te ette kai koskaan tule tietämään.
42
Rakastajatar ei missään nimessä pidä pariskuntaa yhdessä, todella outo ajatuskin!