Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on rakastaja(ttare)n ja ns. vakipanon ero? Vai onko niillä eroa?

Vierailija
13.01.2008 |

Onko olemassakaan sellaisia salasuhteita, joissa olisi suuria tunteita mukana?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastajatar ei missään nimessä pidä pariskuntaa yhdessä, todella outo ajatuskin!

Vierailija
22/37 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tee kaikista tapauksista samanlaisia vaikka se sinusta olisi käsittämätöntä.

Minusta on paljon itsekkäämpä kertoa pettämisestä kuin kärsiä oman tunnon tuskat hiljaa omissa nahoissa. Ja meillä on aikoinaan tästä keskusteltukin ja kyllä. emme kumpikaan halua tietää, jos näin ikävästi sattuisi käymään, että toinen pettää.

En tosin uskonut keskustelun aikana koskaan pettäväni, kuten nyt teen. Pitäisikö minun nyt rientää kertomaan puolisolleni? Aika outo ajatuskin! Mitään muuta kuin turhaa tuskaa siitä ei seuraisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Petetty.

Vierailija
24/37 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

HyiHyi!

jatketaanko tasokasta keskustelua?

Vierailija
25/37 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paska aviomies.

Kun kukaan ei tiedä tosistaan homma sujuu hyvin.

Suosittelen muillekin.

Mikai tyytyä yhteen kun saa erisorttista seksiä usean kanssa.

Lapsilla hymyilevä äiti ja lämmin koti.

Kyllä me naisetkin osataan , jos halutaan ;)

Vierailija
26/37 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten kerkeät heitä kaikkia tapaamaan ja hoidella?

Vierailija
27/37 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin kans miten ihmeessä sä ehdit kaikki hoidella. ootko sä työtön ja lapset jo koulussa? ja nää seuralaisetkin työttömiä? vai hoidatko sä puhelinseksihommat kotiäitinä, kun lapset on päiväunilla?

mulle riittää se rakastaja, jonka kanssa saan kaiken mitä haluan. :) ja kyllä - käytän häntä säälimättä hyväkseni. omaan avioliittoon homma ei ole vaikuttanut mitenkään.

nainen

Vierailija
28/37 |
17.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöistä perillä.

Vierailija
29/37 |
19.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panoa ei

Vierailija
30/37 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja teoistakin varmaan voi niin päätellä. Aikaa vietän muutenkin mahd paljon rakastajattaren kanssa. Ja minulla ei ole eikä tule olemaan pelkkää panoa.

Vierailija
31/37 |
21.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa vietetään yhdessä n. kerran viikossa, joskus pidempiäkin aikoja esim viikonloppuja.

Mies kyllä kehuu ja sanoo, että merkitsen hänelle paljon, mutta ei ole ikinä sanonut rakastavansa minua.

Vierailija
32/37 |
22.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei varmaan sitten myöskään rakasta.

Vierailija
33/37 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauttia ja nauraa siitä että petätte omaa puolisoanne..itselläni oli kolmen kuukauden mittainen suhde, kunnes se järki tuli päähän ja sain lopetettua sen.. vasta monta kuukautta myöhemmin uskalsin kertoa siitä miehelleni.. ja muutaman päivän päästä kun töistä tulin kotiin.. ei miehestäni ollut jälkeäkään kotona..meni kuukausia ennenkuin mieheni palasi kotiin ja antoi minulle anteeksi.. mitään muuta en tässä elämässä kadu.. ja se että poikani itki joka ilta isänsä perään.. ja tiesin vain että minä siihen olin syyllinen.. 5 ihmisen elämän olin hajottanut,, minua hävettää ahdistaa ja nolottaa vieläkin mitä olin tehnyt..kyllä se sillon tuntui niin ihanalle.. mutta oliko se sen arvoista.. ei ollut... mutta onneksi sain anteeksi.. nyt vaalin ja rakastan sitä mitä on, enkä siitä ikinä enää luovu..

Vierailija
34/37 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinani runsaasti pettäneenä ja myös petetyksi tulleena tiedän, että rehellisyys on ihaninta, mitä elämänkumppaninsa kanssa voi jakaa. Ylittää kuus nolla villeimmänkin seksin.

Vierailija
35/37 |
28.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovasti oloa kun kerroit?

Vierailija
36/37 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli pettää ja sitte omia tunnontuskiaan helpottaakseen kertoa puolisolle koko juttu. Niin tyhmä ei saa olla.

Voit olla varma siitä että juttu koituu kohtaloksenne vielä.

N 30+

Vierailija
37/37 |
29.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteet, joissa petin tai minua petettiin, ovat historiaa. En ole kuvitellutkaan, että voisin jatkaa kenenkään kanssa tuollaisten asioiden tullessa ilmi. Koskaan en muuten edes itse kertonut, muuta kautta tulivat tietoon. Pettäminen on itsekkäintä mitä toiselle voi tehdä, ja rehellisyys, kuten jo kirjoitin, ihaninta mitä voi olla.... Mutta sitähän te ette kai koskaan tule tietämään.

42