Entisiä demittäjiä?
Onko av-mammojen joukossa? ;-)
Itse demitin aktiivisesti vuoteen 2007 asti.
Olisi kiva jakaa muistoja :)
Ja en tosiaan viitsi sinne nykyteinien joukkoon mennä kyselemään :-D
Kommentit (255)
Sadevesiväri, eikös sillä ollut suhde jonkun itseään 20 v vanhemman naisen kanssa joka paljastui transuksi tms? En muista tarkalleen
Shub <3 Aani <3 Kalipur on jopa fb-kaverini <3
Mun demitys alkoi joskus 2000 tai 2001, enkä vieläkään ole kokonaan lopettanut. Harvoin tulee mitään kirjoitettua enkä koskaan ole ollut mikään feimi. Parhaiten on jääneet mieleen sieltä vanhoista ajoista Tyyli&kauneuden Luottokortit-ryhmä ("Luottikset kirmaavat kevättuulessa"). Aikaa ennen blogeja ja sai sitä kautta ihmetellä toisten Louis Vuittonin -laukkuja tai 7 for all mankind -farkkuja. Siinä oli ainkin Plaisir, Castafiore, Topshop... Muita mieleen jääneitä nikkejä vuosien varrelta DamienThorn, Kuminenkuolaaja, ehdotontotuus, Snowboy, AmonRaktori.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2014 klo 00:45"]
Shub <3 Aani <3 Kalipur on jopa fb-kaverini <3
[/quote]
Tää ei liene mikään merkittävä saavutus. :D
Tuo scenebloggaaja on Rosa-Fiona Bettina, luen edelleen hänen blogia. Tosin ei hän enää mikään scenetyyppinen ole.
Demitin alusta asti ja olin ihan koukussa noin vuoteen 2004, aika hassua ajatella että siitä on vuosikymmen kun viimeksi olen saitilla käynyt :O (olen 30v nyt)
Joo Pamela taisi olla Kirsikan kanssa niitä Barbie-tyttöjä? Hehkutti rahojaan, oli teiniprostituoitu ja myöhemmin Tukiaisen tanssiryhmässä...
Ihailin Kirsikan ulkonäköä niiiiin paljon :-D näin hänet vasta livenä itseasiassa.. Olisi pitänyt muistuttaa häntä demi-ajoista ;-)
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 00:51"]
Lafanque ja Belle kertoivat hyviä meikkivinkkejä ja olivat muita vanhempia demittäjiä. Sitten heidät savustettiin ulos kaikilla "laitatteko hajuvettä alapäähän" trolliviesteillä
[/quote]Muistan heidät!! Mitähän kuuluu nykyään?
Hahaa! Mä demitin 2000-luvun alussa, olin aika kyseenalainen tyyppi siellä. Olin nuori ja tyhmä ja kirjoitin aika provosoivasti :D parissa demiitissäkin olin, ja on mulla pari entistä demittäjää fb:ssä kavereinakin :)
Eikö ollutkin et kanssademittäjät menivät Carolinen yo-juhliin kuokkimaan? :D
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 07:21"]
Muistaako joku tapaus Celennin?
[/quote]
Kerro lisää? Tarkoitatko sitä tyyppiä, joka trollasi vauvakeskustelussa?
Ihan mahtavaa, että muutkin jotain muistavat. 2000-luvun alussa, ja ehkä sitäkin ennen, kovasti luin demiä, mutten uskaltanut ite mitään kirjottaa.
Jotain nimiä on jäänyt mieleen. Muutama jo mainittukin. Kirjoitusasu saattaa olla väärä.
- Damien Thorn
- Särkynyt Mankeli
- Caroline de la Fantastique
- Hipsuli Pinkpink
- Ghetto Hunajapupu
- Troll av Vinterskogen
Muistaako muut noita?
Pamelan muistan mäkin, tosin se saattoi tulla vasta myöhemmin, kun koin olevani jo "liian vanha". Edelleen näin kolmekymppisenäkin käyn vielä huvikseni lueskelemassa jotain. Teinit on välillä ihania. :D
[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 00:03"]
hatenouy.blogspot.com ajattelin jos hän olis kyseessä :). Jotenkin tuli vain mieleen toi.
[/quote]
ette te mun demi-nickiä tiedä, enkä oo ikinä ollu ahkera demittäjä, joten pieleen meni! >:---D
t. nouy
Aloitin demittämisen vuonna 2005 ja nykyään käyn siellä enää satunnaisesti kääntymässä. Tällä sivustolla oon viihtyny nyt puoli vuotta ja jutut tuntuu mielenkiintosemmilta täällä.
Mä muistan Pamelan, ja valitettavasti muistan myös ne hänen alastonkuvatkin. Demitin aktiivisemmin muistaakseni joskus vuosina 2002-2006, nykyään eksyn sinne ehkä kerran vuodessa.
Demitin vuosia. Lopetin vuonna 2012.
Muistan Pamelan pimppikuvat. :D
Itse muistelen lämmöllä Naamista ja Plaisiria. Kummankohan Plaisir valitsi, akateemisen mutta kylmän äidin unelmavävyn vai sen "rentun"?