Lue keskustelun säännöt.
Soitin poliisin naapuriin : (
12.01.2008 |
Siis siellä tapeltiin ja huudettiin ja ikkunat helisi. Pelkäsin heidän lasten puolesta ja soitin. Nyt on hiljentynyt..
Mitä tästä voi minulle seurata..
Kommentit (45)
meillä samanlainen naapuri mutta en uskalla soittaa poliiseille kun ollaan ainoat seinänaapurit, pari kertaa on naapurin hullu äijä tullut riehumaan koiransa kanssa meidän ovelle..
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ei olisi pitänyt koska nyt olemme ton hullun silmätikkuina
t.edellinen
vaikka mies paiskookin tavaraa seinille, potkii seinät ja ovet puhki, ja huudetaan kuin hullut, ei täällä mitään sen ihmempää hätää ole kuitenkaan, me vaan tapellaan joskus vähän kovaa...
kun kuului apua huutoa, äidin ja lasten itkua, seinälle heittelyä joko ihmisiä tai tavaroita yms.
Kyllä meidän kaikkien velvollisuus on puuttua jos tietää jonkun olevan ahdingossa, poliisit paikalle itse ei kannata mennä sillä on riski että saa turpiin yms.
Valitettavasti tämä nainen on edelleen saman luuserin kanssa ja heillä on monta lasta - meidän onneksi emme ole enää naapureita.
En olisi kestänyt otsikoita " nainen hakattiin kuoliaaksi kotonaan, kukaan ei pyytänyt paikalle poliisia vaikka avunhuutoja kuultiin"
miten voisin elää tuollaisen jälkeen hyvillä mielin.
Jos itse joutuisin tilanteeseen jossa joutuisin huutamaan apua ja kukaan ei välittäisi en uskoisi enää ihmisyyteen enkä lähimmäisen rakkauteen.
Hyvin teit!
ps. en kyllä ymmärrä miksi joku suostuu jäämään suhteeseen jossa on väkivaltaa