Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Soitin poliisin naapuriin : (

Vierailija
12.01.2008 |

Siis siellä tapeltiin ja huudettiin ja ikkunat helisi. Pelkäsin heidän lasten puolesta ja soitin. Nyt on hiljentynyt..

Mitä tästä voi minulle seurata..

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ap ei sanonut että ikkunoja rikotaan, vaan että lasit helisee, ikkunat helisee jos ovia paiskotaan, ja riidassa tulee tehtyä sitä, sekä huutamista ja kiljumista. Hädässä huudetaan apua.

Vierailija
22/45 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kyllä läheisten ihmisten tulee soittaa apua kun riitely kuullostaa pahalle..

Ap tässä juuri kuullostelee miltä kuullostaa..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa että jos tappelette lasten nähden tuolla tyylillä, se on helvetin huono asia!

Nimim. Kokemusta on! Nimittäin siinä lapsen asemasta!

On nimittäin pirun pelottavaa ja helvetillistä katsoa vierestä sitä raivoa ja tuhoamista...

Vierailija
24/45 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapsena usein kattellu kun pappa hakkasi mummoa ja myös juossu monesti naapuriin soittamaan poliiseja.

Se oli tosi rankkaa, pelottavaa ja ahdistavaa!

Vierailija
25/45 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella rasittavaa tollainen kyttääminen. Kohta ne poliisit sanoo että soita seuraavaksi sitten kun tiedät että jotain vakavaa tapahtuu, ei ne samaa riitelevää huutavaa pariskuntaa käy koko iltaa ja yötä muutaman tunnin välein moikkaamassa. Vaikka miten häiriintyneen hulluja huutajia paiskojia ovatkin.

Vierailija
26/45 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan sen kamalan ajan exän kanssa, kun riitelin joka ikinen päivä - teini-ikäisen lapseni kanssa !! huutoa ja itkua. Karjumista.

Vaikka kuinka kauan. Syitä oli monia. Parisuhde oli pielessä. teini oli älyttömän hankala ja haastoi riitaa, ilmeisesti oli perheemme " ilmapuntari" ja voi huonosti ja toi ulos sen riitelemällä minun kanssa - siis ihan totta! MIKÄÄN ei auttanut, vaikeni vasta kun nukahti, KAIKKI oli pielessä, hän valitti koko ajan, käveli perässä ja haastoi riitaa eikä lopettanut, vaikka kokeilin kaikki keinot. JOKA PÄIVÄ Ja lopulta aina paloi hihat ja oli illalla ennen nukkumaan menoa riita ja huuto ja itku ja meteli.

MINUA pidettiin kamalana. Tottakai

Sitten soi ovikello. Naapuri siellä.

MIes ilmoitti, ettei ota häätöä meidän takia tästä asunnosta, osakehuoneisto. Sanoi, että voin lähteä.

Niin me sitten lähdettiin heti kun asunto löytyi. Minä ja lapset. Siihen loppui minun ja teinin riidatkin !!!! ????

Vierailija
27/45 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vielä epäselväksi, onko huushollissa lapsia paikalla?

Vierailija
28/45 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siellä ei edes ole ne lapset kotona vakavassa vaarassa (huoh) kuulemassa vanhempien huutoa, ei poliiseja kiinnosta hevonhelvettiä se huuto ja ovien paiskominen, lauantaiyönä voi vaikka olla oikeitakin keikkoja, tuliko mieleen.

Jos ne jo kerran turhaan kävi, ei varmaan tule uudestaan edes. Soita ja kerro tähän ketjuun (jos kehtaat) totuuden mukaan, mitä ne sulle sanoi ja tuliko uudestaan, veikö tuhman naapurin putkaan huutamisesta ja tuleeko vielä yöllä kolmannen kerran ja neljännen...Koita vaan, jos se mies on vaikka murhannut he lapset ja nyt nirhaa eukkoaan, on hyvä että poliisit tällä kertaa tekevät ihan kotietsinnän ja löytävät ne raadot sieltä.

Onneksi et ole minun naapuri, toivottavasti ainakin.

Vierailija
29/45 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdäänkö siellä muuta kuin huudetaan? Mitä sieltä kuuluu?

Vierailija
30/45 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa tarvita jotain apua jos TUOLLA LAILLA riitelevät..

ei ole normaalia, eikä tarvitse kenenkään sietää ja kohdata, ei edes naapurien.

Vierailija
31/45 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä mä voin tietää onko lapset kotona vai ei? Toisekseen sama kiljunta, huuto, ihmisen heittely on jatkunut jo toista viikonloppua! Mitä mun pitäisi tehdä! Tottakai soitan poliisille kun tuota on 15min on kestänyt!

Ne jotka ei sitä tee ovat luusereita ja MINÄ en ainakaan heidänlaisaan kaipaa naapuriin vaan jos minulla on hätä ja täältä kuulu väkivallan ääni TOIVON TODELLA että joku poliisin soittaa!

ap

Vierailija
32/45 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten poliisit saapuivat heti ja veivät miehen putkaan, kiittelivät apta loistavasta toiminnasta ja neuvokkuudesta, lapset nimittäin olivat kotona aivan kauhuissaan ja äiti olisi kuollut seuraavasta heitosta.

Koska ei kehtaa myöntää ettei poliisit enää edes tule, ei noilla perusteilla uudestaan.

Vierailija
33/45 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen talo on suuri kerrostalo joten en todella vahtaa tai edes pysty vahtaamaan rapun liikennettä! Nyt onneksi kuullostaa hiljaiselta ja HYVÄ niin!

Vierailija
34/45 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se vaimo (ja lapsetkin) saattaa olla kuollut, koska jos äsken vielä huusi ja kiljui ja lenteli seinille, sitten vaikeni, mistähän voisi johtua?

Nyt kyllä ap huomaa mikä oli sinun pointtisi, kytätä, kuhista toisten asioilla ja saada hiljaisuus taloon. Ei todellista huolta kenestäkään. Olit itse kerran tajuton ja tyytyväinen kun joku soitti poliisit, etkö meinaa että naapurisi siellä tajuttomana maatessaan parhaillaan voisi tarvita poliisia edelleen kuten sinä aikoinasi?

Vai kerrotko nyt että näet heidät parhaillaan pihalla sovussa tai kuulet iloisia sovinnon ääniä parvekkeen kautta =D

Vierailija
35/45 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lähtikö mies mäkeen vai ei mutta väkivallan ääniä sieltä ei ole iltapäivän jälkeen kuulunut. JA en ole KYYLÄ vaan aidosti huolestunut!

ap

Vierailija
36/45 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo kaikki on kunnossa, niin sittenhän se ei haittaa yhtään.

Vierailija
37/45 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

soittanut kun mun exä hakkasi, potki, kuristi, uhkaili haulikolla, paiskoi ruokia, minua huonekaluja yms... Mutta kukaan ei vain soittanut, kaikki naapurit sen kyllä kuuli näkihän sen kun seuraavana aamuna katseltiin muualle, kun menin mustelmilla ulos. Juu, Kiitos te antaa jokaisen olla naapurit

Onneksi pääsin ominvoimin pois siitä helvetistä vaikka jouduinkin pakoilemaan exääni 3-vuotta. Nyt on rauha minulla ja lapsella.

Hyvin teit, Kiitos sinulle

Vierailija
38/45 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tullut hakatuksi hotellissa ja joku ihana ihminen soitti vartijan silloin paikalle, Kiitos hänelle!

Heillä on lapsia myös!

Menetin oman yläkerran naapurini väkivaltaisesti kun hänet hakkasi miehensä kuoliaaksi. En silloin ollut kotona kun tuo tapahtui ja edelleen soimaan itseäni että miksi en! Ja myös muita mielessäni, että miksi eivät soittaneet...

Vierailija
39/45 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinunkaltaisiasi ihmisiä tarvitaan. Kunpa muidenkin ihmisten silmät avautuisivat tähän eikä tuijotettaisi vain omaa napaa.

Vierailija
40/45 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: toinen joka joskus on joutunut toivomaan että naapuri soittaisi poliisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän