Saanko myytyä yhdistelmävaunuja, jotka vm-96?
Ne on siniruutuiset ja olleet kolmella lapsella. Todella siistit. Aina säilytetty sisätiloissa ja huollettu kerran vuodessa. Paljonko noista vois pyytää? Tykötarpeitakin saa mukaan. Esim. peittoa ja makuupussia.
Kommentit (18)
ilmaiseksi jos joku huolisi. Mulla on kanssa vm. -96 emmaljungan kuomurattaat mutta ei niitä kyllä varmaan kukaan ottaisi..
Ilmakumirenkaat maksaa niin paljon, että ei kannata tuon ikäisiin vaunuihin laittaa. Paljonko sun mielestä pitäisi saada 12-v. vanhoista, kolmella lapsella olleista vaunuista? Suhteellisuudentajua! Vaikka ei se ole tyhmä joka pyytää. . .
Meillä vuotta vanhemmat ja aateltiin ihan ilmatteeks antaa tarvitsevalle.
tuntuu että nuokaan ei ketään kiinnosta.
Koita kaupitella parvekevaunuiksi kerrostaloon. Siinä käytössähän ne on vielä aivan kelvolliset.
Joten ei kukaan niitä ala vanhoihin vaihtamaan.
Mummolavaunuiksi tai navettavaunuiksi voisi joku ostaa, mutta en minäkään usko, että kukaan on niistä valmis mitään maksamaan. Ne on siistit ja ihanat vain sun omasta mielestäsi, ulkopuolinen katsoo eri silmin.
Kolmella lapsella olleet, yli kymmenen vuotta vanhat vaunut, millaistakohan summaa ajattelit niistä saavasi?
REPS!
Ja tää " ne on hyväkuntoset" ei todellakaan ole mitään huuhaata. Ne oikeesti on. Mutta kai mun täytyy sit pistää hintaa vaan jotain parikymppiä että saan ne varastosta pois. AP
Vierailija:
En mä kyllä ihan 20:llä viitsit myydä. AP
Vaunuja ja rattaita on meinaan paljon tarjolla ja kaikki haluavat uuden veroisia. Mummolaan, parvekkeelle, navettaan tai vastaavaan voi joku ostaakin.
mulla vm. 2007 mustat Teutoniat, Mistralit ja ajattelin laittaa syksyllä myyntiin. Yhdellä olleet ja maksoivat uusina 700e. Tämä moderni uusi vettähylkivä kangas on...
Ajattelin pyytää näistä 200e, sisältäen kaikki mahdolliset herkut kantokopasta hyttysverkkoon ja sadesuojaan, ilmakumipyörät luonnollisesti.
Noista vanhoista... En maksaisi mitään, enkä edes huolisi, en edes maksusta. Sorry =(.
et saa niistä enempää kuin sen pari, kolmekymppiä. Ne ovat yli kymmenen vuotta vanhat!!
Mutta varmasti oikea löytö jollekin jolla on rahat tiukalla ja vaunut tarpeen. Tai joku voisi ostaa kakkosvaunuiksi esim. mökille, mulla on mökillä tota ikäluokkaa olevat meidän vanhat vaunut ja aion edelleen niitä pitää tulevan vauvan mökkivaunuina vaikka eivät varmaan ole yhtä hyväkuntoiset kuin sinun vaunusi.
Ajattele vaikka niin, että jos ne teillä ovat olleet kolmella lapsella niin eivätköhän ole jo hintansa haukkuneet.
Pyydä ainakin 400¿, jos tosiaan ovat ehjät!
Tosiaankaan vanhoista vaunuista - edes uudenveroisista - ei näytä montaa kymppiä saavan. Ihmiset haluavat modernit ja uudenmalliset vaunut eikä sille mitään voi, niin varmaan haluaisin itsekin. Monesti näyttää olevan niin että melkein kaikki muu voi olla vanhaa, mutta vaunujen pitää silti olla uudet.
Meillä on vuoden -99 Briot ja tosiaankin erittäin hyvässä kunnossa olevat, aina sisällä säilytetyt ja aika vähän käytetyt. En ole viitsinyt edes yrittää myydä kun minusta niistä saisi niin naurettavan summan - pidetään niin kauan kuin suinkin keksitään edes jotain käyttöä.
Tai sittenhän voi odottaa että vaunut tulevat retroina muotiin, jolloin niistä voikin sitten pyytää melkein mitä vain ;)
kuusi vuotta vanhat Emmaljungat, ei ollut mitään ylimääräisiä herkkuja ja maksoin 200 e. Mielestäni tein hyvät kaupat, ei tulevalla yh:lla ollut varaa uusia ostaa ja halusin kunnon yhdistelmät. Muut kyllä kauhisteli kun ei ollut ilmakumipäöriä, ei säädettävää aisaa, ei hoitolaukkua jen mutta en minä niitä kaivannutkaan. Olin tosi tyytyväinen vaunujen raikkaaseen väritykseen ja hyvin toimivat. Nyt tosin ovat kellarissa eivätkä kelpaa edes ilmaiseksi kellekään. Jos olisi mies ja mahdollisuus toiseen lapseen , käyttäisin vaunuja todella tyytyväisenä...
Ihme vaativaisia ihmiset nykyään ja hyv' kuntoiset käytetyt ei kelpaa kellekään. ( mulle kyllä kelpaa, eikä silti misään rääsyissä kuljeta !!)
mielipiteitä asiasta. Kyllä ne ystävälliset ja asialliset kommentit oli kivoja ja tiedän nyt miten niitä yritän sitten saada kaupaksi. Rikastuahan en niillä aikonutkaan. Ne vähemmän mukavat " ei kukaan huoli edes ilmaiseksi ym." jätän omaan arvooni.
Brio nova vuosimallia loppuvuosi 2005. Erittäin siistit!!! Heittoaisa on.
Niihinhän voi ite laittaa ne ilmakumipyörät joita nykyään näyttää olevan. Ne on ihan tavallisilla renkailla ei niillä kauheen isoilla joita oli vielä vanhemmissa vaunuissa. En mä kyllä ihan 20:llä viitsit myydä. AP