Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko vauvan liikkeet olla yhtäkkiä tuntumatta viikkoon?!

Vierailija
12.01.2008 |

Olen tuntenut vauvan liikkeet rv 14 alkaen, pienenä lepsutuksena ja hipsutuksena, sitten rv 16 jo vähän vahvempina. Rv 17 en tuntenut viikkoon YHTÄÄN MITÄÄN!! soitin neuvolaan ja pyysivät käymään että kuunnellaan sydänäänet, mutta kun puhelu loppui, tunsin liikkeet, hennosti. Kävin kuitenkin neuvolassa, neuvolan täti etsi piiitkän aikaa sydänääniä ennenkuin löysi! Arvatkaa säikähdinkö... Noo, sitten tunsin noin joka toinen päivä, ja rv 19 taas ei viikkoon mitään! Ärsyttävää! Nyt rv 20 olen tuntenut joka päivä. Onko tää ihan normaalia ettei viikkoon kuulu?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kummassakin ultrassa vauva on ollut oudossa asennossa jalat selkääni päin.... ja pää alaspäin.

AP

Vierailija
2/4 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin rv 14 jotain pientä ja sen jälkeen vaihtelevasti välillä oli hiljaista aina rv 20 asti, kunnes tuntemukset alkoivat voimistumaan. Istukka oli etuseinämässä ja jos sitä kohti potki, niin ei varmastikaan tuntunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikelaskentaakin suositellaan vasta rv 30 alkaen, lienee kertoo jo jotain...

Vierailija
4/4 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas lapsi tulossa, olen tuntenut liikkeet päivittäin 13-viikolta lähtien, ja nyt kun mennään viikkoa 17, en ole tuntenut puoleentoista viikkoon yhtään mitään! En silti ole soittanut neuvolaan...

Mietin kyllä pitäisikö maanantaina soittaa, oman mielenrauhani vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi