Iltatähti ei onnistu ja eilen oli niin kama riitä ettei tosikaan. Mies syytti minua vaihdevuosista,sanoin että sulla patu on paukut loppu
Mies on minua kuusi vuotta vanhempi,51 ja iskin tähän julmasti mikä kaduttaa nyt.
Mies nukkui yön sohvalla ja aamulla oli häipynyt kun heräsin,
Meillä on siis 18v poika joka asuu jo omillaan,mutta viime syksynä päätimme aloittaa iltatähden yrittämisen. Mitään ei vaan tapahdu. Pojan kanssa olin maha pystyssä puoli vuotta siitä,kun olin e-pillerit heittänyt roskiin.
Kommentit (8)
Huvittavaa mutta jos ei trolli (no on) niin antakaa olla, ei se ainakaan luomuna enää tule.
Olette jo iltatähti-iässä, ettekä ole vielä ymmärtäneet, että lapsia ei tehdä, ne saadaan.
Jos todellakin kaman riittävyys on se pääasia niin olisin huolestunut.
Hmm... älkää kamapäissänne kokeilko lisääntyä.
Jatkakaa vaan toistenne haukkumista kun tavoittelette jotain, jota ei välttämättä koskaan tapahdu. Kai se teidän parisuhde on sen arvoinen.
Ai iltatähtiä yritetään nykyään ihan tieten tahtoen saada aikaiseksi. Minun nuoruudessa se tarkoitti yllätyslasta, joka tulee vanhemmalla iällä ja suunnittelematta sen jälkeen, kun ei olla enää edes ajateltu, että hankitaan lisää lapsia.
Ei tuollaiseen suhteeseen mitään lapsia.
Aika on ajanut teidän ohi nyt tässä asiassa. Olette liian vanhoja lapsen tekoon, "paukut" on loppu molemmilla. Ottakaa vaikka koiranpentu ja unohtakaa muu.