Varoitus! Älkää ikinä leikatko itse lapsenne hiuksia!
Ei maksa paljon viedä lapsi parturiin. Älkää tehkö sitä virhettä että kynitte itse lapsen hiukset. Ette kuitenkaan osaa, ellei teillä ole alan koulutusta. Ei edes tasapitkien hiusten tasoitusta tai otsatukan leikkuuta.
Lapsenne tulevat vielä kiittämään teitä, mikäli noudatatte tätä ohjetta. Yksinkertaista.
Kommentit (69)
Tosi edullinen on :)
Vuosia ollaan käyty, ja minä olen " vaativa" asiakas, enkä ole koskaan joutunut sieltä pahoilla mielin ja tukka pilalla lähtemään ;)
...Niin ja osalla perheestä on hirmuisia pyörteitä päässä, eikä sekään ole tuntunut olevan ongelma.
tottahan toki, asiakkaita pitää saada lisää. samanlaista mainontaa vaan lisää, ettei äidit aloittaisi viemään lääkäreiltä, juristeilta ja putkimiehiltä niittenkin hommia. Haha. mikä tekee ammattikampaajasta sen turvallisemman hiustenleikkaajan kuin lapsen oma äiti, joka leikkaa sen otsatukan kotona... mallista viis.
Jos siihen, että saa lapsilta leikattua hiukset kutakuinkin suoraan, tarvitaan joku koulutus, niin hohhoijaa!
Eli satsatkaa kunnon välineisiin.
osta osta osta
tai olet huono vanhempi
vastustakaa sitä hyvät ihmiset, se orjuuttaa!
Minäkin leikkaan omat hiuksenikin, joskus myös mun lukioikäinen tyttö leikkaa ne. Ja ihan olen tyytyväinen jälkeen. Oma tyttöni ymmärtää, mikä on sentti tai kaksi, toisin kuin monet kampaajat. Tyttöjeni hiukset ovat saaneet kehuja, kun olen itse ne leikannut. Monet heidän koulukaverinsa ovat kysyneet, että olenko minä kampaaja, koska saan ihan ammattimaista jälkeä aikaiseksi.
toi oli paras pitkään aikaan...
Hiuksia ei saa leikata kuin alan saksilla=D=D=D
Niin, onhan se lääketieteellisesti todettu juttu, että väärillä saksilla hiukset vaurioituvat... Buaahhaahhaa!!!
Tukehdun nauruun!
uskomatonta ottaa ne niin vakavasti
t: yli 15 vuotta tavissaksilla hiuksiaan leikannut
No eipä taida syyttä olla meikäläisen hiukset kadehditut...
Ei muka mitään väliä jos hiukset ovat vähän vinossa. Jos ei itsellään kestä katsoa vinoja hiuksia, niin sitten ei kyllä ole mitään oikeutta vaatia lapsiparkaa kulkemaan naurettava kampaus päässä.
Joku harvahaiveninen vauva ei tarvitse parturia, mutta lähes aina jo vähän isomman hiuksia leikatessa äidin itseluottamus kasvaa liikaa. Nips ja naps, tukka lyhenee. Ihan tyytyväiseltä vaikuttaa, joten jatketaan vielä ensi vuonna ja sitä seuraavana.
Lopulta on esim. 5-vuotias järkyttävän näköinen epätasaisissa hiuksissaan, mutta äiti on jo ehtinyt tottua eikä huomaa, että hiukset vaikuttavat ulkoasuun enemmän kuin vaikka joku pusero.
Hinnastakaan ei voi olla kyse. Esim. alle 10 eurolla saa joka kampaajalla leikkuutettua otsatukan, kahdella koko kuontalon.
90-prosenttisesti äidin leikkaamat hiukset ovat epätasaiset ja lähes varmasti hiusmalli valittu ilman minkäänlaista tyylitajua (tyylitaju=kyky nähdä mikä sopii ja mikä ei)
Terv. Ap, joka ei itse ole kampaaja, tosin äidin leikkaamista hiuksista aikanaan riittävästi kärsinyt
jossa otsatukka tosi lyhyt, korvien päältä lyhyet ja myös takaa. Ja epätasaiset, koska äitini leikannut hiukset. Omallani oli siinä iässä tosi pitkät hiukset.
kuin yhdelläkään tapaamallani kampaajalla.
En osaa leikata itse, joten käytän kyllä kampaajaa, joka leikkaa niin kuin minä haluan.
ja leikkaan siis itse :)
mutta ap kitjoittaa siinä mielessä asiaa, että on aivan kauhean näköistä kun pienille tytöille itse leikataan otsatukka joka lähtee puolestavälistä päätä. Yök. Tai yhtä kauheaa kun pienille pojille vedetään koneella siili tai muuten super lyhyt tukka....YÖK YÖK
siihen vaikuttavat tekijät ei ole se juttu 5-vuotiaan elämässä.
5-vuotiaan kuuluu kiipeillä puissa tehdä lumiukkoja eikä pyntätä itseään (eikä niin ollen äidinkään)
Ja kunnon parturisakset, ei tarvi pilata tytön latvoja heti pienestä.
nehän kasvaa koko ajan
uskomatonta pelottelua täällä
meilläpäin ei olla ikinä saatu edes pienten poikien hiustenleikkausta alle 20 euron.
Eikä todellakaan ole mitään muotipaikkoja tai huippumuotoilijoita, vaan ihan tavallisia lähiökampaamoita.