Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhteiskunnassa on tutkitusti paljon enemmän miesvihaa kuin naisvihaa

Vierailija
21.04.2026 |

Se koko naisvihasta kohkaaminen on vain feministien juoni aiheuttaa vastakkainasettelua. Dissaavat valkoista heteromiestä helposti aivopestäville naisille. Naiset tiedetään ailahtelevaisiksi ja neuroottisiksi eli miehiä taipuvaisemmiksi negatiivisiin tunteisiin joista viha on yksi.

https://x.com/aleksis_kallio/status/2046147802523148661

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta.

Vierailija
2/33 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksinen patriarkka sortaa naista. Tottahan tuon on oltava, Hesarissakin taas tästä juttu ja näin yliopistossa opetetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toksinen patriarkka sortaa naista. Tottahan tuon on oltava, Hesarissakin taas tästä juttu ja näin yliopistossa opetetaan.

Niin ja tästä tulee se miesviha sitten. 

Vierailija
4/33 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tyhmä ja sokea pitää olla, jollei huomaa, että naisvihaa on kaikkialla koko ajan? Etuoikeutetut tollot eivät sitä selvästikään huomaa. Miksi huomaisivatkaan, kun ei se heihin vaikuta. Heille miesvihaa on se, että p....a ei saakaan aina silloin kun haluaa.

Vierailija
5/33 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkä Xää lähteenäsi? Hah hah haa, vatsaan koskee kun naurattaa.

Vierailija
6/33 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus oli silkkaa naisten halveksuntaa, joten mikä oli aloituksen pointi?

Vierailija
7/33 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todisteeksi päätit sitten linkitää naisvihaa.

Vierailija
8/33 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita linkki siihen tutkimukseen, X ei kelpaa.

Vierailija
9/33 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta, jo pikku poikia opetetaan, että iltaisin ei voi pimeällä kulkea yksin sillä keski-ikäiset tätinaiset voivat pusikossa vaania, raiskaten viattomia poikia.  Ainakin heti kun kivekset laskeutuvat tädit huutelee onpas pojalla komeat pussit ja vähän vaan vahingossa kouraisevat hymyilevät irstaasti ja iskevät silmää, voin kyllä vähän opettaa. Myös u-taustaiset naislaumat ovat vaarallisia, näin kävi yhdelle politikolle huutelivat bussissa ja niinpä nyt saksitaan isoilla saksilla.

Kun mies kohtaa jännänaisen ja elämä tämän kanssa menee liian jännäksi ja haluaa tästä eroon voi olla varma, että tämä jännänainen alkaa vainota ja netistä saamme viikottain lukea miten mies ja lapset on tapettu tai ainakin mies lasten edessä.

Kokoajan vaaditaan, että jokainen nainen  ansaitsee komean miehen, vaikka nainen olisi ylipainoinen harmaa hiirulainen ja mässyttäisi suklaata hiukset rasvaisina. 

Vierailija
10/33 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmä ja sokea pitää olla, jollei huomaa, että naisvihaa on kaikkialla koko ajan? Etuoikeutetut tollot eivät sitä selvästikään huomaa. Miksi huomaisivatkaan, kun ei se heihin vaikuta. Heille miesvihaa on se, että p....a ei saakaan aina silloin kun haluaa.

"aina silloin kun haluaa"

Vai niin. Työelämässä oleva kaverini sai seksiä valkoiselta naiselta viimeksi ehkä 10 vuotta sitten ja minä olen itse 41 vuotias treenattu neitsytmies. 

Joku kehu tai dick picin pyyntö kerran vuodessa voisi piristää ja luoda uskoa naisten heteroseksuaalisuuteen. Nykyään pelkkä katse kesäkadulla ei enää oikein riitä pitämään mielialaa yllä. 

Viimeinen naisvieras minulla oli ollessani 33 vuotias, ja tämä alkoi heti kämpilleni päästyään saarnaamaan siitä, miten helppo hänen on saada seksiä verrattuna miehiin ja miten hän edelleen nukkuu "alasti" sellaisen miehen vieressä, jolla on jo uusi tyttöystävä. Oli hieman surreaalista kuunnella tuota. Kuuntelin hänen lorujaan muutamia tunteja ja sitten hän lähti aamuyön tuntina pois. Myöhemmin yökerhossa näin häntä uudestaan toisen miehen kanssa ja he rupesivat yhdessä nauramaan minulle. 

Vierailija
11/33 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Työelämässä oleva kaverini sai seksiä valkoiselta naiselta viimeksi ehkä 10 vuotta sitten ja minä olen itse 41 vuotias treenattu neitsytmies. 

Joku kehu tai dick picin pyyntö kerran vuodessa voisi piristää ja luoda uskoa naisten heteroseksuaalisuuteen. Nykyään pelkkä katse kesäkadulla ei enää oikein riitä pitämään mielialaa yllä. 

Viimeinen naisvieras minulla oli ollessani 33 vuotias, ja tämä alkoi heti kämpilleni päästyään saarnaamaan siitä, miten helppo hänen on saada seksiä verrattuna miehiin ja miten hän edelleen nukkuu "alasti" sellaisen miehen vieressä, jolla on jo uusi tyttöystävä. Oli hieman surreaalista kuunnella tuota. Kuuntelin hänen lorujaan muutamia tunteja ja sitten hän lähti aamuyön tuntina pois. Myöhemmin yökerhossa näin häntä uudestaan toisen miehen kanssa ja he rupesivat yhdessä nauramaan minulle. 

Dick piceillä pysyykin neitsyenä. 

Vierailija
12/33 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytätkä Xää lähteenäsi? Hah hah haa, vatsaan koskee kun naurattaa.

"tutkitusti" 🤣😂🤣😂

Vierailija
13/33 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisviha on niin syvän rakenteellista, ettei sitä edes tajua. Esim. Naisiin kohdistuva väkivalta liittyen raskauteen, äitiyteen, ym. Vertautuisi siihen, kun miehiltä silvottaisiin pallit, jos haluavat isiksi. Ja joku ulkopuolinen r aiskaisi naisen, joka on heidän lastensa äiti, ensiksi. Näin naisia kohdellaan äiteinä standardinomaisesti. Silmitöntä seksuaalista väkivaltaa, jota määrittävät laki ja lääketiede, osana lakia. Tuettuna terroristisilla, misogyynisillä narratiiveilla, propagandalla ja "tutkimuksilla", joita aivopestään ihmisille totuutena. Näin esimerkkinä, ei ole ainoa rakenteellinen misogynian muoto.

Vierailija
14/33 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt sitten sitä yhteiskunnan miesvihaa? Oletko aidosti sitä mieltä, että jos sinä et löydä naista, yhteiskunta vihaa sinua? Onko siis yhteiskunnan tehtävä tarjota sinulle nainen?

Vierailija
15/33 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt sitten sitä yhteiskunnan miesvihaa? Oletko aidosti sitä mieltä, että jos sinä et löydä naista, yhteiskunta vihaa sinua? Onko siis yhteiskunnan tehtävä tarjota sinulle nainen?

Se oli vastauksena siihen, että nainen kuvittelee miesten ajattelevan, että seksiä pitäisi saada koko ajan. Ongelma on enemmänkin se, että sitä ja intiimikehuja ei saa koskaan. Ei ikinä. 

En tiedä mitä yhteiskunta tässä määritelmässä pitää sisällään, mutta olen saanut sen käsityksen, että naiset mieluummin siivoavat pultsarien oksennuksia vapaaehtoisena kuin viettäisivät pari minuuttia netissä huomiota tarvitsevan miehen kanssa. Voisivat osoittaa uteliaisuutta miehen seksuaalisuutta kohtaan ja puhua siitä arvostavasti. Mutta tabuasia on, että moni nainen ei halua "rumien" miesten tuntevan hyvää oloa, ja rumia ovat sitten lähes kaikki miehet. 

Ylilaudalla oli video suomalaisnaisesta, joka omalla naamallaan kertoi, että hänen baarityössään on parasta se, kun näkee miesten tulevan torjutuiksi. Osa naisista on lain kelpuuttamalla tavalla pahoja ja iso osa välinpitämättömiä miesten tarpeita kohtaan; heillä on sokea piste siinä kohdalla. 

Vierailija
16/33 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat osoittaa uteliaisuutta miehen seksuaalisuutta kohtaan ja puhua siitä arvostavasti. 

Mitä ihmettä tämä on? Tiedätkö miksi kukaan nainen ei tee noin? Koska sillä saa aikaan sen, että mies aloittaa vonkaamisen, lääppimisen, ahdistelun, saattaa yrittää r a i s k a t a. 

Vierailija
17/33 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisviha on niin syvän rakenteellista, ettei sitä edes tajua. Esim. Naisiin kohdistuva väkivalta liittyen raskauteen, äitiyteen, ym. Vertautuisi siihen, kun miehiltä silvottaisiin pallit, jos haluavat isiksi. Ja joku ulkopuolinen r aiskaisi naisen, joka on heidän lastensa äiti, ensiksi. Näin naisia kohdellaan äiteinä standardinomaisesti. Silmitöntä seksuaalista väkivaltaa, jota määrittävät laki ja lääketiede, osana lakia. Tuettuna terroristisilla, misogyynisillä narratiiveilla, propagandalla ja "tutkimuksilla", joita aivopestään ihmisille totuutena. Näin esimerkkinä, ei ole ainoa rakenteellinen misogynian muoto.

Aika sekavaa settiä.

Suomen laissa on kielletty kaikki tyttöihin kajoaminen, ja viimeisimmässä lakimuutoksessa annettu ymmärtää, että poikia saa leikata jatkossakin.

Synnytysasioissa on epäkohtia, mutta tätä on vaikea esittää tasa-arvo-ongelmana, koska mies ei voi synnyttää. Kamalinkin nainen saa itsellisesti lisääntyä Suomessa, mutta mies voi lisääntyä vain naisen armosta. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että lisääntyminen olisi naisellekaan herkkua, vaan siihen liittyy erilaisia riskejä.

Sellaista ei tapahdu Suomessa koskaan, että munasarjat silvottaisiin, kun nainen haluaa äidiksi. Vaan päinvastoin Suomessa kamalinkin nainen saa lisääntymishoitoja. Miesten ja naisten sterilointi lopetettiin 1970-luvun alussa. 

Lisäksi seksuaalista väkivaltaa käsitteellistetään naisten anatomian ja huolien kautta. Mieheen kohdistuvaa seksuaalista väkivaltaa hahmotetaan huumorin kautta. Esimerkiksi neljä päivää sitten Voice.fi -sivulla julkaistiin uutisartikkeli "Humalainen naisjääkäri potkaisi ylikersanttia nyssäköille – ei muistikuvia tapahtuneesta".

Vierailija
18/33 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisivat osoittaa uteliaisuutta miehen seksuaalisuutta kohtaan ja puhua siitä arvostavasti. 

Mitä ihmettä tämä on? Tiedätkö miksi kukaan nainen ei tee noin? Koska sillä saa aikaan sen, että mies aloittaa vonkaamisen, lääppimisen, ahdistelun, saattaa yrittää r a i s k a t a. 

-Jos naiset ovat heteroita ja pitävät miehistä, ei se tunnu "lääppimiseltä", vaan ihanalta

-Netissä kukaan ei voi koskea sinuun. Tervetuloa nykyaikaan. Internet on löytynyt joistakin kodeista jo 1997

Vierailija
19/33 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näille viha on sitä, ettei kukaan kiinnitä mitään huomiota. Naisille se on epätoivottua huomiota eri asteisena.

Vierailija
20/33 |
21.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli vastauksena siihen, että nainen kuvittelee miesten ajattelevan, että seksiä pitäisi saada koko ajan. Ongelma on enemmänkin se, että sitä ja intiimikehuja ei saa koskaan. Ei ikinä. 

En tiedä mitä yhteiskunta tässä määritelmässä pitää sisällään, mutta olen saanut sen käsityksen, että naiset mieluummin siivoavat pultsarien oksennuksia vapaaehtoisena kuin viettäisivät pari minuuttia netissä huomiota tarvitsevan miehen kanssa. Voisivat osoittaa uteliaisuutta miehen seksuaalisuutta kohtaan ja puhua siitä arvostavasti. Mutta tabuasia on, että moni nainen ei halua "rumien" miesten tuntevan hyvää oloa, ja rumia ovat sitten lähes kaikki miehet. 

Ylilaudalla oli video suomalaisnaisesta, joka omalla naamallaan kertoi, että hänen baarityössään on parasta se, kun näkee miesten tulevan torjutuiksi. Osa naisista on lain kelpuuttamalla tavalla pahoja ja iso osa välinpitämättömiä miesten tarpeita kohtaan; heillä on sokea piste siinä kohdalla. 

Tällaiset naiset ovat varmaankin kohdanneet sellaisia miehiä, jotka eivät ole käyttäytyneet arvostavasti heidän seksuaalisuuttaan kohtaan.

Uteliaisuutta toisen seksuaalisuutta kohtaan saattaa syntyä vuorovaikutuksessa. Kenen tahansa ohikulkijan seksuaalisuus ei pääsääntöisesti kiinnosta ollenkaan, eikä siihen tarvitse ottaa kantaa. Kannattaa siis pyrkiä ensin ihan normaalisti vuorovaikutukseen.

En usko, että naiset eivät haluaisi "rumien" miesten tuntevan hyvää oloa. He eivät kuitenkaan yleensä koe, että olisi juuri heidän ongelmansa tai velvollisuutensa tuottaa sitä hyvää oloa jollekin random miehelle. Mies vastatkoon hyvästä olostaan itse. Niin nainenkin tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän