Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IVF/ICSI-aikatauluista??? Missä vaiheessa punktio ja siirto?

Vierailija
12.01.2008 |

Miten se nyt menikään, kuinka kauan yleensä piikitetään, missä vaiheessa se punktio oli ja kuinka monen päivän päästä punktiosta siirretään alkio?

Meillä piikitykset alkoi eilen ja viime yönä tajusin, että minulla on pääsykoe tämän kuun viimeisinä päivinä. Hitto jos toimenpiteet osuu niille päiville.

Kiitos jos joku vois vähän valaista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä? Kannattaisko kuitenkin ensin käydä se koulu ja sit vauva. Tai jättää kokonaan käymättä

Vierailija
2/4 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikityksiä niin kauan, että munarakkulat sopivan kokoisia. Yleensä 10-15 päivää. Sen jälkeen irroituspiikkipäivä ja siitä vajaa 2 päivää punkitioon ja siirto punktiosta 2 tai 3 päivän päästä (riippuu kuinka pitkään alkioita kasvatetaan maljalla).

Eli aikataulut voivat heitellä TOSI paljon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sanoi, että siirto olisi viikolla neljä tai viisi. Silloin ei ollut vielä tarkka pistosten aloituspäivä tiedossa. Hitto kun hermostuttaa. Olen ihan kahden vaiheilla, lopettaisinko piikitykset heti.

Kolmoselle tiedoksi, että minulla on jo kaksi korkeakoulututkintoa ja vakituinen työpaikka, mutta haluaisin suorittaa lisäopintoja, joihin täytyy hakea pääsykokeella. Opinnot ehtisin suorittaa ennen synnytystä ja osan äitiysloman aikana, jos tämä homma nyt edes onnistuisi.

ap

Vierailija
4/4 |
12.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä ei taida olla mitään käsitystä, millaista on elää pienen vauan kanssa tai huolehtia opinnoista viimeisillään raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän