Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Saako suomalainen olla nimeltään Agatha?
06.01.2008 |
Kommentit (14)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olisit voinut itsekin tarkistaa, että saa
https://nimipalvelu.dvv.fi/etunimihaku?nimi=Agatha
Sen verran huonosti tuo taipuu suomalaisen suuhun, että aika harvinainen nimi, mutta toki noita on hieman alle 300 annettu etunimeksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Agata/Akaata oli reilun sata vuotta sitten ihan suosittu, mutta ei ole vakiintunut osaksi suomalaista nimimuotia.
t. sukututkimuksen harrastaja
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Agata/Akaata oli reilun sata vuotta sitten ihan suosittu, mutta ei ole vakiintunut osaksi suomalaista nimimuotia.
t. sukututkimuksen harrastaja
Ja moni mieskin on akatta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Agatha on suosittu nimi suomessa. Miksei saisi? Ei nimilautakunta sitä hylkää