Oletko koskaan nähnyt niin paljon sokeritoukkia että ne " kuhisevat" ? Missä?
Kommentit (12)
Mä kyllä kirkuisin ja lujaa!! Vihaan niitä yli kaiken!
ap
Kaverillani Herttoniemiessä. Mulle tuli vessahätä, menin vessaan, räpsäytin valot päälle, ja siellähän niitä vilisi. En ruvennut laskemaan, mutta paljon niitä oli. Läimäytin oven kiinni ja en pidättelin pissaani.
Olen 42v enkä ole koskaan nähnyt sokeritoukkaa. Iso aukko sivistyksessä. Olen pääasiassa asunut aina omakotitalossa, mutta myös 7v kerrostalossa ja 5v rivitalossa ja 3v opiskeluasuntoloissa
Ja eivät olleet mitään psykoosia, ihan oikeasti niitä oli meidän ihanassa juuri remontoidussa kodissamme.
Meillä oli, onhan ne vähän ikäviä, mutta saimme myrkyllä pois. 6 viikkoa piti kerran viikossa myrkyttää.
eli n.30vuotta sitten kun olimme helsingissä luokkaretkellä (olin varmaan 12v) ja yövyimme luokkamme kanssa jossain " majatalossa" , en kyllä nyt osaa yhtään sanoa missä, helsingissä kun on tullut käytyä vain muutama kerta. Niin siellä kun yöllä lähdimme likkojen kanssa vessaan niin käytävällä wc:n edessä tosiaan kuhisi sokeritoukkia. Kamalaa,en silloin vielä edes tiennyt mitä elukoita ne oli. Yö oli kyllä aika kamala kun pelkäsi tuleeko niitä mahd. myös sänkyyn.
Nyt on oma talo ja niistä ei tietoakaan, en tosin imetä.
jopa pyykkikorissa! Nykyisessä asunnossa olen 1½ vuoden sisällä nähnyt 1-2 sokeritoukkaa. En hätkähdä niitä, sillä ne ovat harmittomia vaikka inhan näköisiä :/
Vierailija:
jopa pyykkikorissa! Nykyisessä asunnossa olen 1½ vuoden sisällä nähnyt 1-2 sokeritoukkaa. En hätkähdä niitä, sillä ne ovat harmittomia vaikka inhan näköisiä :/
ihan oikeesti, kukaan ei oikein uskonut hänen juttujaan kun kertoi niistä, jotenkin tuli aina sellainen tunne, että pisti vähän omiaan. Mutta tämä
juttu oli totta. Niitä tippui keittiön sieltä laattojen ja keittiönkaappien välistä
tiskipöydälle, yäk! Talo oli sellainen varmaan joskus 50-luvulla rakennettu
kerrostalo. No, eivätpä kauaa asuneet siinä.
Naapurini kertoi joskus, että myöskin hänen työpaikallaan päiväkodissa,
oli joku sellainen ulkovarasto, mitä olivat siivonneet ja siellä oli ollut
vähän kostuneita lehtiä ja jotain pahveja lattialla ja siellä välissä niitä oli vilissyt
Takapäästään kapeneva, liikkuu vikkelästi, vilistää lattiakaivoon tai jalkalistan alle kun sytyttää valot. Viihtyy kosteissa paikoissa, kylppärissä, keittiössä jne
Olen vähän neuroottinen sokeritoukkien suhteen (ainakin miehen mukaan) ja joskus olen nähnyt sellaisia unia, että ötököitä tulee myös sänkyyn. Kuhisevissa sokeritoukissa olisikin kyllä ainesta painajaiseksi. Hmm, täytyypä karistaa tuo pois mielestä näin nukkumaanmenoaikaan...