Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä mokasin lounaalla " fiksujen" seurassa möläyttämällä typerän jutun! Lohduttakaa...

Vierailija
11.01.2008 |

Nyt hävettää niin perkuleesti, että miten sitä voi olla niin tyhmä!!!!! Olin akateemisten työkavereideni kanssa lounaalla (itse en akateeminen, mutta korkeakoulutettu). Sanoin niin tyhmän jutun ja huomasin sen vasta jälkikäteen, kun muutama vähän vaisusti hymyili. Nyt tajuan itsekin, ettei sellainen voi olla käytönnöllisesti mahdollista (puhuttiin luonnonlaista).

Mokasin itseni perusteellisesti ja nyt työkaverit varmaan ajattelee, että mä olen ihan TYHMÄ! Voi kun voisin korjata asian.

Lohduttakaa mua... Viikonloppukin on ihan pilalla.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden möläytyksen eprusteella siis. Sattuu niitä akateemisillekin yhtälailla, ei ne sen kummempia eikä viisaampia ole.

t. akateeminen

Vierailija
2/32 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet jo unohtanut asian :). Noita sattuu, niille " fiksuillekin" . Mun esimiehenikin (joka on hyvin älykäs) möläyttelee säännöllisesti vaikka mitä tyhmää :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla sanot vain sitten taas jotain fiksua, niin tasaat tilanteen. ;)

Vierailija
4/32 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

PROFESSORIN ajatus:

ulkona on yli 38 astetta lämmintä, koska käteen tuntuu lämpimältä, kun käden laittaa ulos seisovan auton ikkunasta. Ja siis TOSI on tämä fiba-ajatus.

Vierailija
5/32 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole niin fiksu ja filmaattinen ettei joskus erehdy sanomaan jotain tyhmää ja ettei joskus omat ajatukset mene pikkasen solmuun.

Vierailija
6/32 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muistaisi ja nuo luonnonlait nyt on miten on. outoa ettei kukaan korjannut jos tajusivat :)

Vierailija
7/32 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa viikonloppua!

Vierailija
8/32 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottaa kuin typeryyksiä.

Vierailija
9/32 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni akateeminen tietää oikeasti vain omasta tieteenalastaan ja saattaa olla tosi isoja puutteita ihan puhtaassa yleissivistyksessä. Jokainen " akateeminen" on varmasti möläyttänyt itsekin jotain jossain seurassa -ja toisaalta, moni amk:ssa tai vaikkapa amiksessakin opiskeleva varmasti pääsisi myös yliopistoon jos haluaisi. Ei se mistään älykkyysosamäärästäkään kerro, jos on akateeminen...

Joten älä huoli! Et todellakaan ole mokannut mitään. Ei ne välttämättä edes huomannut möläytystäsi;)

t. akateeminen, jolla on jotkut osa-alueet yleissivistyksessä hataralla pohjalla;)

Vierailija
10/32 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavallista amista korkeammin koulutettu amis.

Vierailija
11/32 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ap voi olla korkeakoulutettu jos ei ole akateeminen??

Vierailija
12/32 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä äsken juuri eräs akateemisesti koulutettu (ei tiedotusoppi) hesarin toimittaja arveli, kun lapseni tätä kysyi, että kyllä niitä ihmisiä varmaan on elänyt samaan aikaan dinosaurusten kanssa.

Vierailija
13/32 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuneet vain lukemaan jotain alaa pikkuisen enemmän. Ei se tee heistä virheettömiä ja ihmeellisiä. Valitettavan monet tooodella " viisaat" ihmiset ovat äärimmäisen kömpelöitä muissa elämän aiheissa.

Hei, unohda koko juttusi. Tiedän että helppo sanoa, olenhan itsekin samanlainen muhittelija kuin sinäkin. Mutta hyväksy omatkin mokasi, niinkuin hyväksyt muidenkin mokat. Ei sellaiset tee ihmisestä huonompaa.

Harmittavan usein ihminen itse on pahin kriitikkonsa ja mollaajansa. Pää pystyyn ja kohti uusia tapaamisia, hymyssä suin!

Vierailija
14/32 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeakoulutettu = korkeakoulu

Vierailija
15/32 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihmettelen suuresti, jos ovat edes hieman hymyilleet moallesi, sillä tällöin nämä akateemiset ystäväsi eivät kovin sivistyneitä kuitenkaan olleet.

Mutta eihän se tarkoitakkaan että kirjoja lukemalla olisi sivistynyt ja hyväkäytöksinen.

Joten älä ap hätäile, äläkä etenkään pilaa viikonloppuasi miettimällä asiaa. :)

(Asian korjaaminen toiselta osapuolelta se vasta sivistymätöntä on!!! Esim. jos joku sanoo " luin juuri Väinö Linnan Seitsemän veljestä..." niin on äärimmäisen sivistymätöntä mennä korjaamaan asian, että kyseessähän on Aleksis Kivi. Vaan kuulijan tulee olla hiljaa jos kuitenkin ymmärtää ketä tai mitä kertoja tarkoittaa. Sama sääntö pätee myös siinä, että turhia sivistyssanoja tulisi välttää, etenkin jos tietää että seurassa on joku joka ei välttämättä ymmärrä jotakin sanaa. Siksi tulisi aina käyttää ensisijaisesti selkokieltä, ja ainoastaan sivistyssanaa silloin kun sille ei löydy vastinetta. Tämän virheen monet akateemiset [jotka siis yrittävät päteä älykkyydellään, ei siis suinkaan kaikki] tekevät ikävä kyllä.)

Vierailija
16/32 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo " moa" :D eli moka, taivutetaan mokan, mokaa jne.

Vierailija
17/32 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet akateemiset ovat oikeasti aivan sairaan tyhmiä. Se, että on fiksu " kynä kädessä" ei vielä ihan riitä.

Vierailija
18/32 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

AMMATTIKORKEAKOULUTUTKINTO. Eli siis ammatillisen puolen korkeakoulututkinto, yritä nyt raukkaparka ymmärtää.

Vierailija
19/32 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tämän virheen monet akateemiset [jotka siis yrittävät päteä älykkyydellään, ei siis suinkaan kaikki] tekevät ikävä kyllä.)

Vierailija
20/32 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Akateeminen = yliopisto

Korkeakoulutettu = korkeakoulu

Juuri näin. Ja AMK = ammattikorkeakoulu, eikä kuinkaan korkeakoulu. (Todella yleinen moka luulla, että AMK olisi akateemista tasoa. Kyllähän monissa AMK:issa yritetään väittää, että AMK olisi alempi akateeminen- taikka korkeakoulututkinto, tai jotain. Mutta ei se vain ole.)

t: Kätilö AMK (eikä suinkaan korkeakoulutettu) ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä