Mun mies on parasta mitä mulle on tapahtunut
Kukaan mies ei ole koskaan ollut näin hyvä minulle. Alkaa ihan itkettää.
Kommentit (20)
Hys hys! Kaikki miehet on sikoja.
T: palstamamma
Mutta MIKSI pitää käyttää tuota loppuun kaluttua amerikkalaista sanontaa. Ja sitten jos tulee ero, olet "sydän palasina".. hohhoijaa, elääkö ihmiset amerikkalaista elämää Suomessa?
Osaisitko keksiä jonkin tuoreen ilmaisun tunteistasi miestäsi kohtaan. Muuten en usko, että rakastat oikeasti, jos ei sen verran aitoa tunnetta pysty puristamaan. Amerikkalaisia valmiita lauseita osaa ladella kuka vaan!
Älä itke, ruma lapsi. Ei äitisikään mikään ruusu ollut.
Sama.Mieheni on puolet minusta.Tänä vuonna 28.hääpäivä.Joka päivä kiitän,että hänet löysin.
Älkää täällä kiitelkö. Laittakaa huulet tötterölle ja menkää "kiittämään" miehiänne. Nyt on muutenkin perjantai.
Miksi olla riippuvainen jostain äijästä?
Hys nyt ap ennen kuin kaikki palstan katkerat elämässään epäonnistuneet kaikenvihaajanaiset tulevat tänne mieltään pahoittamaan😅😅
Sä olet parasta mitä sulle on tapahtunut.
Minullakin on mies, joka on aivan aarre! Tuo vakautta, on kuin laivani ankkuri.
Nykyinen kumppanini, tuleva vaimoni on parasta mitä minulle on koskaan tapahtunut. Kukaan ihminen ei ole ollut minulle koskaan niin hyvä kuin hän.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olla riippuvainen jostain äijästä?
Hölmö.
Mäkin kallistun tolle kannalle: se että tapasin puolisoni, on parasta mitä minulle on tapahtunut.
Kunnon muna on äijässä tärkeintä. Kaikki muut on sivuseikkoja 😊
Vierailija kirjoitti:
Miehet pärjää yksin.
Kyllä naisetkin pääsääntöisesti pärjäävät yksin. Sopivan ihmisen kanssa on vain paljon parempi, kuin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Sama.Mieheni on puolet minusta.Tänä vuonna 28.hääpäivä.Joka päivä kiitän,että hänet löysin.
Vieläköhän kiittelet, kun paljastuu pettäjäksi?
Sama. On jalat maassa oleva peruskallio. Vaikka se on usein ärsyttäväkin piirre, niin mulle sopii. En kestäisi,draamakuningasta joka haluaa vetistellä ja keskustella juurtajaksaen joka asian halki.