Mä mokasin lounaalla " fiksujen" seurassa möläyttämällä typerän jutun! Lohduttakaa...
Nyt hävettää niin perkuleesti, että miten sitä voi olla niin tyhmä!!!!! Olin akateemisten työkavereideni kanssa lounaalla (itse en akateeminen, mutta korkeakoulutettu). Sanoin niin tyhmän jutun ja huomasin sen vasta jälkikäteen, kun muutama vähän vaisusti hymyili. Nyt tajuan itsekin, ettei sellainen voi olla käytönnöllisesti mahdollista (puhuttiin luonnonlaista).
Mokasin itseni perusteellisesti ja nyt työkaverit varmaan ajattelee, että mä olen ihan TYHMÄ! Voi kun voisin korjata asian.
Lohduttakaa mua... Viikonloppukin on ihan pilalla.
Kommentit (32)
...kysyi kerran, että alkoiko kristinuskon leviäminen siis ennen vai jälkeen kristuksen syntymän. Tajusi kyllä heti itsekin mokansa ja nauroi " kuset housussa" .
ammattikorkeakoulu = korkeakoulu = ammattikorkeakoulu
siis ammattikorkeakoulu on korkeakoulu, koska se on ammattikorkeakoulu, mutta ammattikorkeakoulusta ei valmistu akateemisia niin kuin yliopistosta. Mutta se on korkeakoulu.
sellainen möläys! Ja itse olen aivan samaa mieltä, että tämä yksi ihan oikeesti hymyili, oikeastaan jopa virnisteli, vierustoverilleen. TODELLA typerää.
No mutta kiitos ihanista vastauksista edelleen. Ne saivat mun mielen oikeasti paljon paremmaksi! Ehkei vkonloppu olekaan pilalla.
Mutta pahamieli silti on ja itseään sitä edelleen soimaa, kun osais pitää vaan suunsa kiinni oikeissa kohdissa. :(
t. ap
AMMATTIKORKEAKOULU. EI SIITÄ VOI OTTAA SITÄ AMMATTI-SANAA POIS!!!!!!!!!!!!!!!!!! Korkeakouluilla tarkoitetaan kauppakorkeakoulua, Teknistä korkeakoulua, Teatterikorkeaa yms....
Ei lähihoitajakaan varmaan kutsu itseään hämäävästi hoitajaksi, vaan on lähihoitaja. Hoitaja sanaa pelkällään viittaa sairaanhoitajaan.
On jotenkin niin säälittävää, ettei ammattikorkeakoululaiset voi hyväksyä sitä, ettei heidän koulutuksensa ole saman tasoinen kuin akateemisilla.
on totta että ukaan ei muista eikä ehkä edes huomaa yksinkertaistakaan faktamokaa jonkun puheessa.
mutta jos olet selittänyt jotain tatuvahasmaista luonnonvalinnasta, tai muuta asenteellista ja rasistista juttua, niin se kyllä huomataan ja muistetaan. Sori vaan.
Ap pyytää lohdutusta omaan mokaansa ja nämä " fiksut" ihmiset taistelee täällä mikä on korkeakoulututkinto ja mikä ei. Ei muuten kuulu tähän ketjuun nuo vastaukset.
Ap:lle voin kertoa, että itse mokasin kerran aika pahasti kahvitauolla, kun sanoin, että kaupassa oli alennukset ja 70 % aletuotteista oli vielä 30% alennus, että nehän on ilmaisia! Sitten tajusin asian oikean laidan ja voi että hävetti! Onneksi muutama vaan naurahti ja se oli siinä ja jatkettiin ihan muista aiheista.
on korkeakoulu. Tajua jo, IDIOOTTI!
t. 23
Vierailija:
Yliopisto = akateeminen
Korkeakoulu = korkeakoulutettu
Ammattikorkeakoulu (AMK) = ammattikorkeakoulutettu
23 = white trashXD
t 23, joka on akateeminen ja usein mkailee ja on muutenkin tyhmä
moa vaan kuulosti niin hauskalta
ja laittakaa hakusanaksi korkeakoulu. Voitte sitten idiootit sieltä tutkailla onko ammattikorkeakoulu korkeakoulu vai ei. t. 39
Yliopisto = akateeminen
Korkeakoulu = korkeakoulutettu
Ammattikorkeakoulu (AMK) = ammattikorkeakoulutettu
23 = white trash
XD