Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oma mieheni ei edes omista pitkiä kalsareita. :)

Vierailija
11.01.2008 |

Mielenkiinnolla luen keskustelua mitä ja miksi pitkien kalsareiden alle.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos puistossa ja retkillä ja hiihtämässä ja luistelemassa pärjää ilman, mikäs siinä?

Vierailija
2/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitäkin pitää vaan kovalla pakkasella jos menee ulos tekemään jotain hommia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä liikunta ei ole vain harrastus vaan ammatti.

Koko perhe liikumme paljon. Poika 3v ei myöskään omista pitkiä kalsareita.

ap

Vierailija
4/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päin vastoin, tehdään päivittäin koiran kanssa pitkiä lenkkejä, satoi tai paistoi ja muutenkin ollaan ulkona paljon. Mies vaan ei tykkää pitkistä kalsareista, ahdistaa kuulemma.

Vierailija
5/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

työskentelee ulkona liikkuen monta tuntia päivässä säällä kuin säällä, joten kalsarit on aika must ja vieläpä mahdollisimman laadukkaat.

Vierailija
6/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sil sit sukkahousut???

Ei mun mies ainakaan tarkene pihalla kovalla pakkasella ilman kalsareita...ja me ollaan kyl pihalla aika paljon..

Vierailija
7/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten hän sai kylmästä eturauhastulehduksen ja joutui jonkin leikkaukseen tms. Sen jälkeen hän osti pitkät kalsarit.

Vierailija
8/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaalla farkkuja, sammareita tms tähän vuoden aikaan.

ap

Vierailija
10/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä miehesi tekee?

Vierailija
11/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei oo vaan " coolia" ja miehisyys kärsii.

" Kyllä mä pärjään ilmankin" -asenteella.

Itse käytän kyllä kovilla pakkasilla kokonaista lämpökerrastoa johon kuuluu housut ja pitkähihainen paita. Siis jos olen kauan ulkona.

Vierailija
13/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
14/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmyytensä toi esille!

Vierailija
15/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaa päivää sinulle!

ap

Vierailija
16/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan miehellä ole tavallisia pitkiä kalsareita. Hänellä on muutamat tekniset kerrastot ja niitä käyttää jos harrastaa jotain talviurheilua tai esimerkiksi ollaan oltu trekkaamassa, niin hänellä on kerrasto ja kuorihousut.

Ei mulla itsellänikään ole pitkiä kalsareita. Mä käytän noita teknisiä kerrastoja hiihtäessä (silloin kun täällä etelässä pääsee hiihtämään), mutta muuten ei juuri ole tarvetta. En mä käytä sukkahousujakaan ellei mulla ole hametta päällä.

Talviulkoilut menevät sillä, että on kunnon kengät, ulkoiluhousut, polvisukat ja vähän pidempi takki.

Vierailija
17/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät kalsarit ne on teknisetkin. Ihme vouhotusta nuo hienot nimet. Mun miehellä on kyllä teknisten lisäksi ihan raappahousujakin. Käy talvella laskettelemassa, pelaamassa lätkää ulkojäillä, juoksemassa ja metsätöissä. Teidän vellihousut istuu tietsikalla tai ei kehtaa puhua pitkistä kalsareista. Onneksi mulla on mies eikä vaimoa.

Vierailija
18/18 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä oli turhaa terminologiaa, mutta mun mielestä pitkät kalsarit tarkoittavat yleensä puuvillatrikoisia pitkälahkeisia alushousuja ja niitä ei voi käyttää missään tilanteessa, jossa joutuu hikoilemaan. Jos siis tavoitteena on pysyä lämpimänä. Voivat olla ihan käyttökelpoiset esimerkiksi työmatkalla jos on oikein kovat pakkaset.

Sen sijaan urheillessa taas noi tekniset alusvaatteet ovat käteviä, koska hiki ei jää iholle irti.

Koska käyttötarkoitukset ovat erilaiset, niin pidin tärkeänä käyttää eri termejä. Toki olisi voinut puhua alusvaatteista ylipäätään, mutta halusin nyt erotella nämä eri käyttötarkoitukset.

21

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi