Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei työtön, ootko ajatellut Prisman siivojan hommia? Ens vuonna pääset mopin varteen...

Vierailija
17.06.2023 |

Mahdollisuuksien Suomi tarjoaa loistavan ykkösrivin paikan ja urapolun Prismaa siivoavasta lestadiolaisen omistamasta yrityksestä. Oletko valmis käärimään hihat?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla voi varastella ja ompelee isot taskut työvaatteisiin. Hihoihinkin voi ommella piilotaskut. 😅

Vierailija
2/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tiedoksi että Prisman siivous on ulkoistettu firmoille jotka palkkaavat ulkomaalaisia ja se on heidänkin keskuudessaan erittäin haluttu homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan keskittyä loistamaan työkokeilussa oman alan hommissa.

Vierailija
4/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt miten prisman käytäviä siivotaan: musta mies istuu ja ajaa melko isolla pesukoneella käytävät läpi, siihen tarvitaan yksi henkilö.

Vierailija
5/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein siivoustyötä 30v. En tee enää sairauden takia. Opiskelin toisen ammatin.

Vierailija
6/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tiedoksi että Prisman siivous on ulkoistettu firmoille jotka palkkaavat ulkomaalaisia ja se on heidänkin keskuudessaan erittäin haluttu homma.

Meidän Prismaa siivoaa kyllä ihan 50+ suomi-neidot

Vierailija
7/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt miten prisman käytäviä siivotaan: musta mies istuu ja ajaa melko isolla pesukoneella käytävät läpi, siihen tarvitaan yksi henkilö.

Se on yhdistelmäkone.

Vierailija
8/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heseläisten hommaa. Ei maalla mitään Prismoja ole.

Vierailija
9/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niihin pääse kun ulkomaiset.

Vierailija
10/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän S-marketissa on siivousrobotti. Ei tarvita enää siivoojia.

Vierailija
11/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Prisma julkinen laitos?

Vierailija
12/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin mennä. Mutta tuskin mua palkkaisivat vaikka haluaisin mennä. Kokoaikaista vakituista työsuhdetta kaipaankin tämän nykyisen osa-aikatyön tilalle missä olen 7 vuotta ollut.

Vierailija
13/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hakenut vartijakurssille. Arvaat varmaan miksi.

Vierailija
14/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen ketju. Varmasti sinullekin ap tekisi hyvää olla siellä siivoamassa kuin kotona lötkimässä. Ketju varmasti muutenkin poistuu kohta, järkyttävän rasistisia kommentteja

Vierailija
15/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin mennä. Mutta tuskin mua palkkaisivat vaikka haluaisin mennä. Kokoaikaista vakituista työsuhdetta kaipaankin tämän nykyisen osa-aikatyön tilalle missä olen 7 vuotta ollut.

Vaikka en ole työtön siinä mielessä että mulla on työ. Siinä mielessä kyllä koska olen työtön työnhakija.

Vierailija
16/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkakaa siivousalan yrittäjiksi, taksa 600€/tunti

Vierailija
17/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän S-marketissa on siivousrobotti. Ei tarvita enää siivoojia.

Peseekö se kylmiöt, vessat, sosiaalitilat, tuulikaapit, pullokoneen ja tyhhentääkö se roskikset?

Vierailija
18/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tuottaa rikkaalle ripulipaskalle pettymys mutta se saatat olla sinä TYÖINTOILIJA siellä joka menetätkin sen oman hyväpalkkaisen, ja siitä seuraavan paniikin vaimon ja lasten menetyksen jälkeen painelet rannoille viinakaupan kautta. Ja siitä sitten psykan kautta ylös ja prismaan moppia heiluttamaan kun ei muuhun enää kelpaa juopporetale.

Suomessa kun ei tuo pakko  työllistäminen ole onnistunut koskaan. Karenssi kun tulee niin entä sitten. Se on kaksi kuukautta ja thats it. Ai uusiko karenssi sama 2 kk ja thats it.

9E ei voi kiristää ihmisen perusosaa. SE ON FAKTA joten rikkaat ihan turhaan te kuvittelette että me elämäntapa työttömät menemme töihin. EI sen sijaan me odotamme että TULEE LISÄÄ NOOTTIA MEILLE SIITÄ KUINKA MEIDÄN PERUSOSA ON PIENI ja lopulta nautimmekin kaikki siitä YHDESTÄ TUESTA joka on korkeampi kuin perustyöttömyys eläke tällä hetkellä

Vierailija
19/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nää persoonallisuushäiriöisten lusmujen aloitukset. Kai sitten vihaavat niin paljon itseään ja häpeävät syrjäytymistään ja työttömyyttään että on spämmättävä tämmöistä horinaa

Vierailija
20/25 |
17.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että Prismoilla olisi siivoojista pulaa. Hakijoita on varmasti sen verran, että saavat valita parhaat päältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi