Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sen tietää onko raskaus todellinen vai tuulimuna? Voiko sitä jossain tutkia?

Vierailija
11.01.2008 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaushan on alkanut, sikiö ei vaan lähde kehittymään. Ultrassa jossain rv 8 tienoilla saat varman vastauksen asiaan. Joillain näkyy jo aiemmin syke, tosin ei ennen rv6, mutta esim. mulla kohdun asento sellainen, että rv8 on varmaa aikaa.

Jos on tm, saattaa lähteä tulemaan itsekseenkin ulos, mulla ei onnistunut kun vasta kaavinnan jälkeen. Kemiallinen keskeytys ei auttanut.

Toivotaan, että ei oo tm:)

Vierailija
2/4 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut kaapia, mutta kyllä se veren ja möykkyjen tulo kotioloissa oli aika hurjaa. Outo käsitys ihmisillä, että tuulimuna olisi ikään kuin valeraskaus. Raskaushan se on, kun istukka ja sikiöpussi kehittyvät, vain sikiön kehitys loppuu heti alkuunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaustesti näyttää aivan normaalia raskautta. HCG-pitoisuus on normaali. Sitten kun ultrassa voi nähdä alkion, niin voi tietää onko tuulimuna. Mulla jahkailtiin asiassa viikolle 10 saakka. Tuulimunaksi vasta sitten luokiteltiin ja kaavittiin.

Vierailija
4/4 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaustesti näytti vahvaa plussaa ja raskausoireita alkoi jo tulemaan. Muutaman kerran taisin oksentaakin. Sitten raskausviikolla 7+5 menin yksityisesti alkuraskauden ultraan mutta lääkäri ei sikiötä löytänytkään. Viikon verran tilannetta seurattiin ja kun sikiötä ei edelleenkään näkynyt niin sitten kaavittiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan