Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elisan tekstareissa ongelmia?

Vierailija
11.01.2008 |

Puhelimestani eivät ole tekstarit lähteneet ainakaan eilisillasta lähtien, en tiedä mikä tilanne mulle päin tulevien kanssa on (ainakaan mitään ei ole tullut - ehkä kukaan ei ole lähettänyt, tai sitten sekin tökkii). Miten muilla on, oletteko huomanneet ongelmia Elisan liittymissä/tekstiviesteissä?

...Jaa, huomasin just, että eihän tolla pysty oikein soittamaankaan, että ongelma onkin kuvittelemaani isompi. : (

Elisan nettisivuilla ei ainakaan ole mitään ongelmatiedotusta (no eipä tietenkään...).

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sillä voi soittaakaan...

Vierailija
2/2 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä mene varmaksi sanomaan, että onko vikaa mun puhelimessa vai Elisan verkossa, mutta lähettämistäni viesteistä ei tule minulle minulle sitä viesti kuittausta, että lähetetty viesti on mennyt vastaanottajalle.

Toinen ongelma taas on, että en aina saa minulle lähetettyjä viestejä ajallaan, vaan osa saattaa tulla viikonkin päästä, vaikka muuten linjat toimivat esim. puheluissa hyvin. Joskus siihen auttaa kun ottaa puhelimesta virrat pois ja takaisin päälle ja viestejä alkaa tulemaan ropisemalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä