Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harvoin kuohahdan tätä palstaa lukiessa, mutta nyt on

Vierailija
11.01.2008 |

päivä pilalla. Tuossa yhdessä ketjussa eräs äiti mainitsee, että olisi tehnyt abortin jos lapsella joku vamma etenkin kun miehellä kehitysvammainen veli ja mies taas ei olisi ollut niin jyrkkä. Minulla on kehitysvammainen sisko, mutta onneksi mieheni ei vaadi abortteja. Emme ole edes käyneet missään seuloissa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisin ylimääräistä vaivaa itselleni jos voin valita?

Vierailija
2/6 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen, että joku haluaa abortoida vammaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi halunnut aborttia ja puoliso olisi tehnyt jos vauva vammainen. Ja osasyynä siihen se, että toisella vammainen veli. Kuvottavaa!!

Vierailija
4/6 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mies haluaisi pitää (vammaisenkin) lapsen. Onko oikein?

Vierailija
5/6 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni itse on vammainen ja ollut niin syntymästään saakka. Hän itse sanoi, että ei halua samaa omalle lapselleen ja jos sellaisia viitteitä on, niin hän vaatii aborttia. Ei kuitenkaan yksikään lapsi ole syntynyt vammaisena, joten onneksi ei ole tarvinnut pohtia asiaa sen enempää.

Vierailija
6/6 |
11.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että loppujen lopuksi se on äidin valinta abortoiko vai ei... äitihän sen lapsen kantaa ja ottaa sen alkuvastuun ainakin!

itse olen seurannut sivusta sukulaisperheen menoa (vanhahkot aikuiset + aikuinen kehitysvammainen poika) ja täytyy sanoa, että ahkä itsekin abortoisin! niin hirveältä kun se kuulostaakin! =(

on se vaan vanhemmille niin raskasta jos lapsi ei osaa puhua eikä itse kävellä eikä tehdä muutakaan " tarpeellista" ....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä