Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihotko vatsasta ja rinnoista vai pyllystä ja reisistä?

Vierailija
10.01.2008 |

Itse ole niitä joille ylimääräinen kertyy ensimmäisenä takapuoleen ja reisiin. Vatsaan kertyy vasta myöhemmin ja rinnat eivät paljonkaan kasva vaikka kuin lihoisi.

Ystävälläni taas vatsa ja rinnat turpoavat. Jalat ovat aina yhtä hoikat. Laihduttaessa rintojen koko jää aina vähän isommaksi kuin ennen.

Minä olen lyhyt ja persjalkainen, pyöreäpylly ja ystäväni pitempi ja pitkä säärinen lattapylly.

Mites muut lihoo ja minkälainen ruumiinrakenne?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahaan kertyy... Olen pitkä, tasapaksu ja litteä takapuolikin löytyy - niin hoikkana kuin vähän tukevampanakin.

Vierailija
2/10 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertyy aika tasaisesti joka puolelle, käsivarsiinkin, joten paino saattaa nousta 5kg ennen ku tajuan alkaa pitää paremmin kiinni ruokavaliosta ja pudottaa takas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka puolelle se kertyy.. Tai oikeastaan ei vasempaan rintaan, mutta muihin osiin kyllä. :)

Vierailija
4/10 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnoissa, perseessä tai reisissä ei oo näkyny vaikka en pistäis hanttiin...

Vierailija
5/10 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkkyä!

Vierailija
6/10 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalissa painossa olen melko rintava, massuni on kiinteä pikku pömppä, lanteeni hoikat ja pyllyni pieni ja pyöreä. en ole mielestäni hassumpi pakkaus, kunhan vain paino pysyy kurissa. Olen nimittäin todella helppo lihomaan...

Vierailija
7/10 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutus menossa.

Vierailija
8/10 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lihoo niin rinnat pursuaa liiveistä ja housut ei mahdu kiinni.

Vierailija
9/10 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisin lihavassakin kunnossa vatsa on kohtuu litteä aina. Jalat taas on ikävän paksut vaikka muuten olis sutjakka :(

Vierailija
10/10 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muuten minulla se menee niin että alan paisua alavatsasta josta se sitten leviää ylöspäin ja lopuksi rintoihin. Samoin laihduttaessa rinnat kutistuvat ensimmäisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän