ennustaja hetken täällä
Näen max. 20v. eteenpäin... Vastaan niin monelle kuin mahd.
Kommentit (26)
Ja mua kiinnostais tietää lähinnä työ asioitani tulevaisuudessa.
seurustelen yh-isän kanssa - miten käy ja saammeko lasta yhdessä?
meneekö mieheni koskaan kanssani naimisiin? kestääkö suhteemme? saammeko vielä sen haluamani toisen lapsen?
Milloin saan rahaa? tuleeko minulle ja miehelleni ero ja kuinka pian?Saammeko lisää lapsia (yhdessä tai erikseen)? Kiitos
Näen uudelleenkouluttautumisen mahdollisuuden. Tai jotakin uutta. Saattaa olla myös etenemistä nykyisessä työssäsi.
Rahaa saa rehellistä työtä tekemällä. Ellei sitten lottoa ja satu voittamaan. Sitä tämä ennustaja ei näe.
Kärsivällisyyttä suhteeseenne, niin tulevaisuutenne on taattu.
Olen siis 22-vuotias nainen ja avoliitossa..tuleeko meistä vielä joskus onnellinen pari..tunnen itseni ajoittain onnettomaksi ja epäilen miestäni jatkuvasti..
kyllä teille vielä hääkellot soivat. miehesi odottaa parempaa hetkeä talouden kannalta. näen myös luojan suovan teille vieläpä 2 lasta lisää..
elämä on kuin kivirekeä raahaisi,mikä auttaisi..??.. terveys huolestuttaa
epäilysi johtuvat aikaisemmista kokemuksistasi. suhteestanne ei tule mitään ilman luottamusta.
sori tietoja puuttui! Olen nainen, 41 v, seurustelen. Kysyin suhteestani yh-isään ja lapsen saamisesta!
Näen kaksi lasta. Löydätte paikkanne suurehkon kaupungin lähiöstä
Lasten saannissa näen ongelmia. mutta myös valoa. suhteenne on lähes täysin sinusta kiinni.
ota itseäsi niskasta kiinni. terveydestä ei tarvitse kantaa huolta kun elää sen mukaisesti..
Entä omaa asuntoa, millaisesta talosta?
Entä lapsilukuaisat & mitä muuta näet mm. taannoisesta kohtaamisestani?
Ikinä en ole ennen näihin ketjuihin osallistunut. Tarviiko mun kertoa jotain itsestäni?