Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko vm 2003 vaunut niin vanhat,

Vierailija
16.01.2008 |

etteivät kelpaa enää kenellekään? Olen yrittänyt myydä erittäin siistejä yhdistelmävaunujamme, mutta tuntuu, ettei ketään kiinnosta. Onko todella niin, ettei käytetyillä vaunuilla ole enää mitään markkinoita? Vai missä ne saisi parhaiten myytyä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoret äidit haluaa uudet, maksoi ne sitten mitä vaan.

Sitten yksi vähän aikuisempi odottaja mielellään otti. Ehkä kannattaa tarjota jossain ilmoitustaululla, neuvolan tai kaupan tms. Minä tarjosin lähinnä aina jos joku kertoi odottavansa.

Vierailija
2/7 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljonko olet niistä pyytänyt, ja minkälaisen kuvan olet onnistunut nappaamaan.

Eiväthän nuo mitään viimeistä huutoa ole enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etsin käytettyjä aikoinaan, mutta hinnat olivat niin pilvissä, että oli turvallisempaa ostaa uudet, joihin sai takuun.

Samalla alueella asuva tuttavani löysi alle 2 vuotta vanhat brion vaunut kolmella kympillä pian sen jälkeen kun olin itse ostanut uudet.

Vierailija
4/7 |
16.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brion Novat pari kuukautta sitten. Olivat vuotta nuoremmat, eli 2004 mallia. Taisin saada 300 euroa. Enemmän kuin luulin. Huutonetissä riippuu tietenkin missä asuu ja onko valmis toimittamaan matkahuollon kautta.

Vierailija
5/7 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykynuorisolle kelpaa kuin viimeisen muodin mukaiset vaunut. Lellittyjä ovat.

Vierailija
6/7 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaako noita käyttää?

Vierailija
7/7 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up