Lähes rinnaton laiha vai pyöreä ja rinnat?
Ikävä myöntää, että olen melkein tyytyväinen viiteentoista liikakilooni jotka tulivat vuoden sisällä. (kilpirauhasen vajaat.)
Normaali painoisena rintani ovat pienet a-kupit nyt pyöreänä minulla on rinnat. Pitäisi ruveta laihduttamaan, mutta tylsä palata siihen rinnattomuuteen. Pidän itsestäni nyt enemmän muutenkin.
Tiedän ettei kumpikaan ole hyvä vaihtoehto, mutta jos pakko olisi valita, kumpi olisit..?
Kommentit (128)
Hassu juttu, että niin kuin aiemmin kirjoitin olen nyt juuri BMI 26/D-kuppi, kuten tuossa tutkimuksessa. No, en todellakaan kuvittele olevani täydellinen silti ;)
miehet oikeasti katsovat mieluummin rintavaa naista kuin luupersettä.
Pääasia että mieheni pitää minusta, aivan sama jos joku muu ei.
Ja tiedätkö, että naisten naiskuva on sellainen, että nainen on laiha ja rinnaton, ja miesten normaalipainoinen, muodokas nainen.
Syystä että: Miestä viehättää naisessa naiselliset ominaisuudet: Iso povi, kurvikas peppu ja normaali naisen koko! (Lue 73 tarina, ehkäpä se valaisee sinua)
Bmi 23, C-kuppi
Hoikka olen kuitenkin ja suht timmi. Vartalo on ehkä turhan paljon A-mallia. Mutta jos oisin läski, ei mulla ois tällasta persettä. Varmasti jos mun mieheltä kysyy, että jos sais valita oisko mulla A- vai C-kuppi, se vastaisi C-kuppi.
En vaihtaisi osia siskoni kanssa, joka on pyöreä ja kuppikoko taitaa olla jotain DD. Teininä olin siskolleni kateellinen, kun sillä oli tissit, mutta hän itse olisi halunnut pienemmät. Sisko on aina ollut vähän pyöreä, ei nyt mikään läski kuitenkaan. Mä taas olen aina ollut urheilullisempi ja hoikka, en mikään luuranko kuitenkaan.
Onneksi olen hoikka eikä mulla ole selluliittiä. Tissit on ihan normaalit, ei isot eikä pienet. Keksitkö nyt minustakin jotakin haukkumista??
Miehenikin pitää minusta nyt enemmän, ainakin on paljon enemmän lääppimässä ja ravintolassa on vientiä enemmän kuin pyöreänä :)
Voihan hoikka pieni rinnaton nainen näyttää naiselta, itsellä on vyötäröä ja lantioo ja näytän tosi seksyltä... Sama kuin sanoisin että pyöreät naiset näyttää valailta! Ei se naiseus ole pelkästään ulkomuodossa, yrittäkää nyt tajuta! Se on hyvä että NAISET TÄÄLLÄ KERTOO MITÄ MIELTÄ MIEHET HEISTÄ ON.
Ihankuin se olisi laihojen vika etteivät he jaksa kulkea portaita ylös.
Olin pyöreä ja minulla oli isot rinnat, ja moni mies katseli ja tuli juttusille. Sitten laihduin rajusti(en tarkoituksella) ja minulta lähti rinnat aivan kokonaan, siis kokonaan. Eipä minua kukaan katsellut, olin hirveän näköinen :(
Nyt tervehtymään päin, mutta rintoja ei silti ole, no toivossa on hyvä elää.
normaalipainon ja kurvikkuuden puolesta. Sinulla on ihme asenne, miksi vedät mukaan läskiyden?
Vai kiukuttaako sinua tuo numero 73 tarina?
Olen kokenut sen elämän pyöreämpänäkin ja en ikinä vaihtaisi takaisin.
Kyllä mun mies ainakin sanoo,että on ylpeä upean näköisestä vaimostaan sen jälkeen kun laihduin.
karppauksilla yms. jos kerta olette niin upeita ja miehet kuolaa peräänne.
Paino normaali, isot rinnat, vyötärö löytyy, pyöreä peppu ja pitkät hiukset. Ja miksikö? Ihan silkkaa biologiaa: Nuo ovat naiseuden tunnusmerkkejä, naisen biologisia merkkejä miehelle.
Olen hoikka (en laiha luuviulu) vaan normaali hoikka sekä rinnat 75 c! Ihanaa eli olen ihan ok keskiverto jota ei ole haukuttu... Vielä..
Niin kun naiset täällä on nyt vastaillu että 98 % katsoo isopovista! Kasvakaa nyt jo aikuiseksi!
Bmi 22,5 ja D-kuppi ja treenattu peppukin löytyy
Euroopassa tehty. Kaksi identtistä kaksosnaista, toisella a-kuppi, toisella c-kuppi(voi olla, että muistan kuppikoot väärin, mutta siis toisella isot, toisella pienet) Niin 96% viehtyi isorintaisesta naisesta enemmän.
Ok, jos jatkat, mitä sulle pitää sanoa että olet tyytyväinen? Että miehesi rakastaa sinua kun olet iso? Ei kai se nyt kehtaa sulle sanoa että laihduta...