Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes rinnaton laiha vai pyöreä ja rinnat?

Vierailija
10.01.2008 |

Ikävä myöntää, että olen melkein tyytyväinen viiteentoista liikakilooni jotka tulivat vuoden sisällä. (kilpirauhasen vajaat.)

Normaali painoisena rintani ovat pienet a-kupit nyt pyöreänä minulla on rinnat. Pitäisi ruveta laihduttamaan, mutta tylsä palata siihen rinnattomuuteen. Pidän itsestäni nyt enemmän muutenkin.

Tiedän ettei kumpikaan ole hyvä vaihtoehto, mutta jos pakko olisi valita, kumpi olisit..?

Kommentit (128)

Vierailija
61/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, jos jatkat, mitä sulle pitää sanoa että olet tyytyväinen? Että miehesi rakastaa sinua kun olet iso? Ei kai se nyt kehtaa sulle sanoa että laihduta...

Vierailija
62/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu juttu, että niin kuin aiemmin kirjoitin olen nyt juuri BMI 26/D-kuppi, kuten tuossa tutkimuksessa. No, en todellakaan kuvittele olevani täydellinen silti ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet oikeasti katsovat mieluummin rintavaa naista kuin luupersettä.

Vierailija
64/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että mieheni pitää minusta, aivan sama jos joku muu ei.

Vierailija
65/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedätkö, että naisten naiskuva on sellainen, että nainen on laiha ja rinnaton, ja miesten normaalipainoinen, muodokas nainen.

Syystä että: Miestä viehättää naisessa naiselliset ominaisuudet: Iso povi, kurvikas peppu ja normaali naisen koko! (Lue 73 tarina, ehkäpä se valaisee sinua)

Bmi 23, C-kuppi

Vierailija
66/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka olen kuitenkin ja suht timmi. Vartalo on ehkä turhan paljon A-mallia. Mutta jos oisin läski, ei mulla ois tällasta persettä. Varmasti jos mun mieheltä kysyy, että jos sais valita oisko mulla A- vai C-kuppi, se vastaisi C-kuppi.

En vaihtaisi osia siskoni kanssa, joka on pyöreä ja kuppikoko taitaa olla jotain DD. Teininä olin siskolleni kateellinen, kun sillä oli tissit, mutta hän itse olisi halunnut pienemmät. Sisko on aina ollut vähän pyöreä, ei nyt mikään läski kuitenkaan. Mä taas olen aina ollut urheilullisempi ja hoikka, en mikään luuranko kuitenkaan.

Vierailija
67/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen hoikka eikä mulla ole selluliittiä. Tissit on ihan normaalit, ei isot eikä pienet. Keksitkö nyt minustakin jotakin haukkumista??

Vierailija
68/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenikin pitää minusta nyt enemmän, ainakin on paljon enemmän lääppimässä ja ravintolassa on vientiä enemmän kuin pyöreänä :)

Vierailija
69/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan hoikka pieni rinnaton nainen näyttää naiselta, itsellä on vyötäröä ja lantioo ja näytän tosi seksyltä... Sama kuin sanoisin että pyöreät naiset näyttää valailta! Ei se naiseus ole pelkästään ulkomuodossa, yrittäkää nyt tajuta! Se on hyvä että NAISET TÄÄLLÄ KERTOO MITÄ MIELTÄ MIEHET HEISTÄ ON.

Vierailija
70/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihankuin se olisi laihojen vika etteivät he jaksa kulkea portaita ylös.

Vierailija
71/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pyöreä ja minulla oli isot rinnat, ja moni mies katseli ja tuli juttusille. Sitten laihduin rajusti(en tarkoituksella) ja minulta lähti rinnat aivan kokonaan, siis kokonaan. Eipä minua kukaan katsellut, olin hirveän näköinen :(

Nyt tervehtymään päin, mutta rintoja ei silti ole, no toivossa on hyvä elää.

Vierailija
72/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalipainon ja kurvikkuuden puolesta. Sinulla on ihme asenne, miksi vedät mukaan läskiyden?

Vai kiukuttaako sinua tuo numero 73 tarina?

Vierailija
73/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut sen elämän pyöreämpänäkin ja en ikinä vaihtaisi takaisin.

Kyllä mun mies ainakin sanoo,että on ylpeä upean näköisestä vaimostaan sen jälkeen kun laihduin.

Vierailija
74/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppauksilla yms. jos kerta olette niin upeita ja miehet kuolaa peräänne.

Vierailija
75/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen juuri näin :)

Vierailija
76/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino normaali, isot rinnat, vyötärö löytyy, pyöreä peppu ja pitkät hiukset. Ja miksikö? Ihan silkkaa biologiaa: Nuo ovat naiseuden tunnusmerkkejä, naisen biologisia merkkejä miehelle.

Vierailija
77/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka (en laiha luuviulu) vaan normaali hoikka sekä rinnat 75 c! Ihanaa eli olen ihan ok keskiverto jota ei ole haukuttu... Vielä..

Vierailija
78/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kun naiset täällä on nyt vastaillu että 98 % katsoo isopovista! Kasvakaa nyt jo aikuiseksi!

Vierailija
79/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bmi 22,5 ja D-kuppi ja treenattu peppukin löytyy

Vierailija
80/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopassa tehty. Kaksi identtistä kaksosnaista, toisella a-kuppi, toisella c-kuppi(voi olla, että muistan kuppikoot väärin, mutta siis toisella isot, toisella pienet) Niin 96% viehtyi isorintaisesta naisesta enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme