Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähes rinnaton laiha vai pyöreä ja rinnat?

Vierailija
10.01.2008 |

Ikävä myöntää, että olen melkein tyytyväinen viiteentoista liikakilooni jotka tulivat vuoden sisällä. (kilpirauhasen vajaat.)

Normaali painoisena rintani ovat pienet a-kupit nyt pyöreänä minulla on rinnat. Pitäisi ruveta laihduttamaan, mutta tylsä palata siihen rinnattomuuteen. Pidän itsestäni nyt enemmän muutenkin.

Tiedän ettei kumpikaan ole hyvä vaihtoehto, mutta jos pakko olisi valita, kumpi olisit..?

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ihanteeni on hoikka/kiinteä vartalo, jossa on kuitenkin vielä " rinnat ja peppu talella."

Jos noista kahdesta pitäisi valita, ottaisin pyöreän vartalon rinnoilla. En osaisi elää ilman rintoja!!

Nyt olen 162cm, 60kg, rinnat 75c. Pari kiloa pitäisi tiputtaa, niin olisin todella tyytyväinen. (kunhan ne ei lähde rinnoista ;)

Vierailija
22/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen tunnusmerkeillä on kaunis.

Mitä naisellista on, jos puuttuu naisen merkit, eli muodot ja etenkin ne rinnat?

166/54 C75

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä väitän että esim. Janina Frostellin nykyinen muodokkaampi/pehmeämpi kroppakin useimpia miehiä viehättää enemmän kuin kuviton " lauta" .d

Vierailija
24/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylipainoinen lollo ja pyöreä merkkaavat mulle eri asioita. En tiedä sitten, miten sun kohdalla? Esim. 50kg/170cm on laiha kun taas 62kg/155cm on pyöreä.

Vierailija
25/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on puhunut terveellisen vartalon puolesta, eli normaalipainon, mistä löytyy muotoja.

Mitä naisellista ja seksikästä on luurangossa, missä ei ole rintoja? Ei mitään.

Itsellä bmi 23

Vierailija
26/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla mitoilla ei ole kyse liikalihavuudesta.

Samantyyppiset mitat on esim. PMMP:n Miralla, ja terve, kaunis vartalo on.

Vierailija
27/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janina Frostell omaa kauniin, seksikkään kropan.

Miten nainen voi olla kaunis, jos näyttää miespuoliselta pitkänmatkan juoksijalta?

166/59

Vierailija
28/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nätti naama, mutta liian laiha. Ei kukaan mieskään halua kävelevää luurankoa.

Vierailija
29/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tietenkin olla, että jotku miehet on sellaisia tissimiehiä, jotka tykkää puristella vetelää, valkeaa ihraa, mutta....

Jääkööt sanomatta.

Vierailija
30/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos painaa saman ja on 20 senttiä lyhyempi niin on kyllä ylipainoinen kaikkien painoindeksienkin mukaan.

Vierailija
31/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olet luuviulu.

Kun täällä ei ole puhuttu läskeistä eikä ihroista sun muista.

Luepas koko ketju läpi.

Ja ps. menepäs bravissimo. com sivulle, aika seksikkäitä, eikö vain?

167/58 ja D75

Vierailija
32/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä, mikä se nyt numero matamilla olikaan

Se on lievä ylipaino

Vierailija
33/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehei, ei varmaankaan kukaan mies haaveile märissä päiväunissaan imeskelevänsä naisen isoja, pehmeitä rintoja, saatika työntelevänsä " jotain" niiden väliin..;)

Vierailija
34/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku antoi sen esimerkkinä.

Vierailija
35/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellainen ylipainoinen ja isorintainen.

Se aina puristelee tissejään kahvipöydässä ja selittää " kun mun mies aina puristelee mun tissejä ja on miun tisseissä kiinni" .

Mulla on jäänyt jotenki ällöttään koko isot tissit sen takia. Se on jotenki niin kuvottavan näköistä.

Vierailija
36/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan tuolla bravissimo. com sivulla ei ole ihrasta tietoakaan, vaan kiinteitä, seksikkäitä isoja rintoja. Ennemmin niitä katselee, kun pelkkiä nännejä.

Vierailija
37/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä yhtään miestä, joka ei siitä tykkäisi.

Ei tuohon tietty mahdotonta ylipainoa vaadita, mutta harvalla " luuviululla" on vähintään C/D -kupin rintoja, joita ilman ei se ei vaan onnistu.

Vierailija
38/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja rinnatkin oli kyllä isot. Mutta ei mua kyllä miehet kovin pitkään katselleet. Aloin lasten jälkeen uudelleen urheilla ja pääsin vanhoihin mittoihini ja kyllä nyt enemmän kerään katseita kuin ylipainoisena, mutta isorintaisena.

Näin se vain on.

Vierailija
39/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä keskustelussa kun vaan on puhuttu " timmeistä urheilijakropista" , ja harvemmin niihin yhdistyvät isot rinnat.

Itselläni on pari kiloa ylipainoa nykyisin (BMI n. 26), ennen lapsia olin todella hoikka ja pienempirintainen (nyt D-kuppi). Suureksi hämmästyksekseni miehet tuntuvat edelleen olevan kiinnostuneita, vaikkei niin olisi tarpeenkaan kun naimisissa oleva perheenäiti olen :) Läskiäkin on, mutta vartalon malli on edellen X, ja sehän tutkimusten mukaan miehiä miellyttää. Haluaisin kyllä silti laihtua muutaman kilon.

Vierailija
40/128 |
10.01.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

X-vartalotyyppi, 162/57, kuppi 75D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme