Lähes rinnaton laiha vai pyöreä ja rinnat?
Ikävä myöntää, että olen melkein tyytyväinen viiteentoista liikakilooni jotka tulivat vuoden sisällä. (kilpirauhasen vajaat.)
Normaali painoisena rintani ovat pienet a-kupit nyt pyöreänä minulla on rinnat. Pitäisi ruveta laihduttamaan, mutta tylsä palata siihen rinnattomuuteen. Pidän itsestäni nyt enemmän muutenkin.
Tiedän ettei kumpikaan ole hyvä vaihtoehto, mutta jos pakko olisi valita, kumpi olisit..?
Kommentit (128)
kaappihomoja ja pitävät rinnattomista, laihoista naisista ja läskeistä, isotissisistä naisista ei kukaan mies pidä?
Jos kerran chatissakin naureskelevat selän takana :(
Itsellä pienet rinnat, mutta tulipa nyt mieleen.
vanhoiksipiioiksi näyttäneet jäävän.
Vai onko nää mallitytöt teidän mielestänne niitä seinäkukkasia?
Siis normaalikokoisista? Kaikkiko pitää vaan isoista lollukoista? Ja miten niin kaikki hoikat ovat lautoja? Juma mitä sakkia taas liikkeellä!
ja tiedämme, ketä nimimerkin takana on.
Kateelliset läskit täällä panettelee:)
Lisäksi sille blondiudelle nauretaan varmaankin enemmän, kuin isoille rinnoille.
Se pienirintainen
kuten miehet eivät pidä vaaleista hiuksistakaan. Ihan typeriä stereotypioita kaikki tiemmä.
ja tiiviin harrastelijapiirin chätti, missä tunnetaan toiset vuosien takaa.
Vaikea se on esittää miestä jos on nähty samoissa harrastetapahtumissa.
En en en tykkäisi! Isot tissit alkaa roikkumaan helpommin! Ja niissähän on raskausarpiakin!
Eräs, joka on samaa mieltä 122 kanssa, vaikkei olekaan joka osilta sellainen, kuin 122 kuvasi.
Että se siitä. Ai niin, ja bmi on 22
tosiasiaa, että miehet pitävät isoista rinnoista, varmasti jokaisen miehen pää kääntyy, kun nainen niukassa paidassa kävelee kadulla. Miksi se on vaikea myöntää?
Sinä et kuulu kumpaankaan joten miksi täällä huutelet? Olet hoikka jolla isot rinnat. Eli kummastakin puolesta ne huonot puolet!
Mutta miettii, että onpa helpon näköinen tapaus. Tuolta sais varmasti.
Onneksi ego on niin hyvä, ettei tarvi tyrkyttää itseä ja toivoa, että miehet kuolais ja haluais panna minua.
Minun pääni kääntää hoikka nainen jolla käteensopivat rinnat! Ei tarvitse olla mitkään hurjan isot eikä ihan pienetkään
Oikeasti, oletko noin lapsellinen?
Aivan sama kuin isomunainen mies nussisi kaikkea.
Erään keskustelun chättipalstalla on nainen, joka aina muistaa kertoa, että hänellä on D-kupit. Se tulee ilmi monenlaisissa yhteyksissä (varsinkin jos paikalla on miehiä).
Kun tää nainen on pois niin miehet irvailee aina " siitä D-kupin blondista" . Naisrukka luulee, että kaikki on ihastuneet häneen kun " minulla on D-kupin rinnat" .
Olen nähnyt siitä kuvan ja kyllä se etumus aika massiivinen onkin:)